Przetargi.pl
USŁUGI W ZAKRESIE WYWOZU NIESEGREGOWALNYCH ZMIESZANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU TERMINALA TOWAROWYCH ODPRAW CELNYCH W ŚWIECKU

Gospodarstwo Pomocnicze przy Starostwie Powiatowym w Słubicach ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Świecko, Świecko 37
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (095) 758 56 20 , fax. (095) 758 51 74
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Starostwie Powiatowym w Słubicach
    Świecko 37 37
    69-100 Świecko, woj. lubuskie
    tel. (095) 758 56 20, fax. (095) 758 51 74
    REGON: 21046695400022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl/gpsp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI W ZAKRESIE WYWOZU NIESEGREGOWALNYCH ZMIESZANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU TERMINALA TOWAROWYCH ODPRAW CELNYCH W ŚWIECKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia publicznego jest zawarcie umowy na czas określony w zakresie: -zlecenia usługi opróżniania pojemników z niesegregowalnych -zmieszanych- odpadów komunalnych i odpadów pochodzących w wyniku czyszczenia ulic i placów znajdujących się na terenie Terminala Towarowych Odpraw Celnych w Świecku, -przewidywana ilość wytwarzanych w/w odpadów tj. 70 m3 miesięcznie -840m3 - rocznie-, -gromadzenie odpadów odbywać się będzie w pojemnikach o pojemności 1,1 m3 dostarczonych przez wykonawcę przedmiotu zamówienia w ilości 12 szt. oraz w pojemnikach o pojemności 10 m3 w ilości 2 szt., stanowiących własność Gospodarstwa Pomocniczego, -częstotliwość wywozu odpadów odbywać się będzie 2 razy w tygodniu, w poniedziałki i piątki z pojemników o pojemności 1,1 m3 oraz na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego z pojemników o pojemności 10 m3. 3.2 Do niesegregowalnych -zmieszanych- odpadów komunalnych zalicza się wyłącznie odpady o kodzie 20 03 01 -z wyłączeniem odpadów szkodliwych-, a odpadów pochodzących w wyniku czyszczenia ulic i placów odpady o kodzie 20 03 03 -z wyłączeniem odpadów szkodliwych- zgodnie z rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz.U. Nr 112, poz. 1206.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 5.2 Z ubiegania o zamówienie wyklucza się Wykonawców na podstawie okoliczności określonych szczegółowo przepisami art. 24 ust. 1 ustawy. 5.3 Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziałach VI i IX niniejszej SIWZ - za pomocą formuły -spełnia - nie spełnia-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, a w celu potwierdzenia spełniania tych warunków następujące dokumenty: - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą oni spełnić łącznie, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem, - polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslubicki.pl/gpsp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach