Przetargi.pl
usługi w zakresie doradztwa zawodowego, warsztatów oraz usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Tarnobrzeg w ramach projektu Czas na aktywność w gminie Tarnobrzeg realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Dekutowskiego 8
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8226097 , fax. 015 8230738
  • Data zamieszczenia: 2011-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Dekutowskiego 8 8
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8226097, fax. 015 8230738
    REGON: 00621462400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi w zakresie doradztwa zawodowego, warsztatów oraz usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Tarnobrzeg w ramach projektu Czas na aktywność w gminie Tarnobrzeg realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w gminie Tarnobrzeg w zakresie: - Szkolenie zawodowe pt. Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, programu WF-MAG oraz aspektów sanitarno higienicznych dla 19 uczestników w wymiarze 175 godzin w formie zajęć teoretycznych i praktycznych - Szkolenie zawodowe pt. Kucharz małej gastronomii dla 12 uczestników w wymiarze 200 godzin w formie zajęć teoretycznych i praktycznych - Szkolenie zawodowe pt. Księgowość wspomagana komputerem dla 7 uczestników w wymiarze 180 godzin w formie zajęć teoretycznych i praktycznych - Kurs komputerowy dla 59 uczestników w wymiarze 200 godz. tj. 5 grup po 40 godz. każda w formie wykładów i warsztatów (podstawy obsługi komputera, edytor tekstów MS Word, arkusz kalkulacyjny Excel, poczta elektroniczna, użytkowanie sieci INTERNET) - Doradca zawodowy dla 38 uczestników w wymiarze 202 godz. w formie zajęć grupowych (2 grupy po 25 godz.) i indywidualnych (4 godz.na osobę) - Kurs gotowania dla 21 uczestników w wymiarze 120 godz - 2 grupy po 60 godz. - Wsparcie działań na rzecz aktywizacji społecznej i zdrowotnej 16 osób niepełnosprawnych poprzez cykl warsztatów obejmujących: - Warsztat teatralno - muzyczny w formie zajęć grupowych w wymiarze 20 godz. tj. 2 grupy po 10 godz. każda; - Warsztaty plastyczne w formie zajęć grupowych w wymiarze 16 godz. tj. 2 grupy po 8 godz. każda - Warsztat edukacji i umiejętności społecznych w formie zajęć grupowych w wymiarze 20 godz. (tj. 2 grupy po 10 godz. każda) oraz w formie zajęć indywidualnych w wymiarze 64 godz. (4 godz. na osobę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach