Przetargi.pl
Usługi transportowe związane z bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w powiecie opolskim w 2010r. - 2 zadania

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 44-14-069 (70) , fax. 077 44-14-071
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Strzelców Bytomskich 7 7
    45-084 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 44-14-069 (70), fax. 077 44-14-071
    REGON: 53142158400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowe związane z bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w powiecie opolskim w 2010r. - 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi transportowe związane z bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w powiecie opolskim w 2010r. - 2 zadania Zadanie 1 - samochodem ciężarowym o ładowności od 20 do 25 ton - 7500 km Usługi transportowe związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Zadanie 2- samochodem ciężarowym o ładowności od 5 do 10 ton - 1200 godz Usługi transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych Ilości kilometrów i godzin przyjęto szacunkowo. Rozliczenie - miesięczne według faktycznie wykonanych i potwierdzonych kilometrów / godzin pracy. Dopuszcza się składania ofert częściowych na wszystkie lub na dowolnie wybrane części/zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz dysponują niżej wymienionymi środkami transportu: - dla zadania 1 - samochód ciężarowy o ładowności ok. 20 - 25 ton (dopuszcza się zestaw o ładowności ok. 20 - 25 ton t.j. samochód + przyczepa) - dla zadania 2 - samochód ciężarowy o ładowności ok. 5 -10 ton 2. Przepisy ustawy Pzp i SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni tez solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty (złożone wraz z ofertą) - wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,tj. osoby podpisujące ofertę): (1) -wypełniony/e formularz/e oferty (formularze- załącznik nr 1.1, 1.2 - do wyboru przez Wykonawcę) (2) -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (formularz - załącznik nr 2) (3) - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (formularz - załącznik nr 3) (4) - dokumenty wskazujące osoby uprawnione do podpisywania oferty / do reprezentacji zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy (np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub uaktualnione przez wystawiającego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub pełnomocnictwo - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez profesjonalnego pełnomocnika albo inne dokumenty właściwe dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy) 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (np. członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt 2), 3), 4). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt 4), składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania albo gdy nie wydaje się tam takich dokumentów załącza oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach