Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe, doradcze i rehabilitacyjne dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Leszczyńskiego 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6750560 , fax. 16 6750559
  • Data zamieszczenia: 2015-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu
    ul. Leszczyńskiego 3 3
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 6750560, fax. 16 6750559
    REGON: 00507039900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.przemysl.pl, www.pokl.mops.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe, doradcze i rehabilitacyjne dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 17 części: Część 1: Organizacja i przeprowadzenie treningów w zakresie umiejętności społeczno -interpersonalnych dla 102 osób Część 2: Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego dla 102 osób Część 3: Szkolenie zawodowe: Uprawnienia energetyczne do obsługi kotłów warzelnych z egzaminem URE dla 7 osób Część 4: Szkolenie zawodowe: Kasjer walutowy dla 20 osób Część 5: Szkolenie zawodowe: Konserwator/portier z uprawnieniami elektrycznymi dla 3 osób Część 6: Szkolenie zawodowe: Prawo jazdy kat. E dla posiadaczy prawa jazdy ka. C + kurs podstawowy ADR i specjalistyczny w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach dla 10 osób Część 7: Szkolenie zawodowe: Przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B dla 31 osób Część 8: Szkolenie zawodowe: Opiekun w żłobku i klubie dziecięcym dla 11 osób Część 9: Szkolenie zawodowe: Kreowanie i stylizacja wizerunku dla 6 osób Część 10: Szkolenie zawodowe: Kosmetyczka + stylizacja paznokci dla 3 osób Część 11: Szkolenie zawodowe: Magazynier - pakowacz z obsługą wózka jezdniowego dla 11 osób Część 12: Szkolenie zawodowe: Kwalifikowany pracownik ochrony dla 9 osób Część 13: Szkolenie zawodowe: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem dla 12 osób Część 14: Szkolenie zawodowe: Kucharz - cukiernik wraz z organizacją cateringu dla 9 osób Część 15: Szkolenie zawodowe: Kurs Prawo jazdy kat. C + kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla osób wykonujących transport drogowy - przewóz rzeczy razem z egzaminem zewnętrznym z dojazdami do miejsca szkolenia i badania, badaniami psychotechnicznymi i lekarskimi dla 13 osób Część 16: Szkolenie zawodowe: Kurs Prawo jazdy kat. D + kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz osób razem z egzaminem zewnętrznym, z dojazdami do miejsca szkolenia i badania, badaniami psychotechnicznymi i lekarskimi dla 3 osób (2 osoby posiadające prawo jazdy kat. B, 1 osoba posiadająca prawo jazdy kat. C) Część 17: Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć rehabilitacyjnych dla 9 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.przemysl.pl, www.pokl.mops.przemysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach