Przetargi.pl
USŁUGI SZKOLENIA ZAWODOWEGO OSADZONYCH W ZAWODZIE MALARZ BUDOWLANY ORAZ MURARZ BETONIARZ.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2545000 , fax. 067 2545015
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Partyzantów 1 1
    64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2545000, fax. 067 2545015
    REGON: 00032030200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SZKOLENIA ZAWODOWEGO OSADZONYCH W ZAWODZIE MALARZ BUDOWLANY ORAZ MURARZ BETONIARZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1). Zamówienie obejmuje: określenie przedmiotu zamówienia: jednoczesne przeprowadzenie dwóch kursów zawodowych. Zamówienie obejmuje kursy: malarza budowlanego oraz murarza - betoniarza dla beneficjentów ostatecznych, którymi będą osadzeni w Zakładzie Karnym we Wronkach. Zamówienie związane jest z realizowanym przez jednostkę projektem , Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2). Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 80500000 - 9 3). Zakres zamówienia dla dwóch kursów: liczba osób - 24, a). liczba godzin zajęć teoretycznych - 80 (po 40 na jeden kurs), b). liczba godzin zajęć praktycznych - 160 (po 80 na jeden kurs).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania wnosi do upływu terminu składania ofert wadium i dołącza do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium. 1.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo- kredytowej; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj.: NBP Oddział Okręgowy Poznań 57 1010 1469 0014 6913 9120 0000. Wadium należy wpłacić w wysokości: 1 300 zł. ( tysiąc trzysta złotych). 3.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 5 - sekretariat ZK w siedzibie Zamawiającego. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 06.11.2009r. do godz. 0900 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) posiadają wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP, 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5). Organizatorem szkolenia mogą być wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz. U. Nr 31, poz. 216 z 2006 r.) w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych oraz spełniają wymagania dotyczące organizatorów kształcenia - AKREDYTACJA. 6). Wykonawca powinien również przeprowadzić zajęcia zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz.U.04.37.337). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w rozdziale VIII pkt.1, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i wymaganych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Spis treści. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualny odpis z Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualny wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (lub publicznych). 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 7. Upoważnienie -w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestrującym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach (zał nr 5); 8. Informacja o numerach rachunków bankowych (zał. nr 6); 9. Dowód wniesienia wadium. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Formularz ofertowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Wraz z ofertą należy złożyć kalkulację kosztów. 12. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. 13. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w rozdziale IX pkt 1. 14. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający zastrzega, że całość zamówienia musi być wykonana przez Wykonawcę. W związku z tym Wykonawca nie może powierzyć zamówienia dla podwykonawcy. 15. Zaakceptowany wzór umowy- załącznik nr 7 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach