Przetargi.pl
Usługi szkolenia osadzonych w Zakładzie Karnym w Brzegu pn. kurs obsługi podestów ruchomych samojezdnych wraz z przeprowadzeniem zajęć aktywizacyjnych

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Chrobrego 29
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4162011 , fax. 077 4162287
  • Data zamieszczenia: 2011-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Chrobrego 29 29
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4162011, fax. 077 4162287
    REGON: 00032019900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkolenia osadzonych w Zakładzie Karnym w Brzegu pn. kurs obsługi podestów ruchomych samojezdnych wraz z przeprowadzeniem zajęć aktywizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla Beneficjentów Ostatecznych, którymi będą osadzeni w Zakładzie Karnym w Brzegu, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności pn. kurs obsługi podestów ruchomych samojezdnych wraz z przeprowadzeniem zajęć aktywizacyjnych dla 12 osadzonych, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ Kod CPV 80530000-8 usługi szkolenia zawodowego Zakres zamówienia: Część I - Ilość edycji : 1 (jeden), - Ilość osób do przeszkolenia - 12 osób - Ilość godzin teorii - zgodnie z posiadanym programem nauczania zatwierdzonym przez Urząd Dozoru Technicznego oraz zgodny z Roz. MEN z 3 lutego 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz.216) - Ilość godzin praktyki - zgodnie z posiadanym programem nauczania zatwierdzonym przez Urząd Dozoru Technicznego oraz zgodny z Roz. MEN z 3 lutego 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz.216) Część II zajęcia aktywizacyjne 1 edycja dla 12 osób. Celem głównym zajęć aktywizacyjnych jest rozbudzenie i podtrzymanie wśród uczestników motywacji do działania, połączonej z nabyciem umiejętności aktywnego funkcjonowania na rynku pracy po odbyciu kary pozbawienia wolności. Zamawiający zapewnia w zakresie zajęć teoretycznych pomieszczenie wraz z wyposażeniem, które znajduje się w Zakładzie Karnym w Brzegu. Zamawiający w zakresie zajęć praktycznych zapewni plac manewrowy w tutejszym zakładzie do zajęć praktycznych. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31,poz. 216) oraz zatwierdzony przez UDT a także program zajęć aktywizacyjnych. Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych wykładowców, podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia niezbędne urządzenia, narzędzia, sprzęt w postaci samojezdnych podestów ruchomych i instruktorów do praktycznej nauki zawodu, materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń, oraz odzień ochronną ( fartuch ochronny, rękawice ochronne, - dla każdego uczestnika) i środki ochrony. Dodatkowo na Wykonawcy ciąży obowiązek ubezpieczenia uczestników kursu, przeprowadzenia egzaminu końcowego przed komisją z UDT, uczestnik kursu, który uzyska z egzaminów oceny wyższe od oceny niedostatecznej, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216 z póz. zm.) oraz uprawnienie do obsługi samojezdnych podestów ruchomych . Wszelkie zaświadczenia, zezwolenia bądź uprawnienia wydane przez Wykonawcę muszą posiadać odpowiednie logotypy UE. tj. Europejskiego Funduszu Spójności, Flagę Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z obowiązującymi wytycznymi na dzień rozpoczęcia kursu. Każdy dokument Wykonawcy winien zawierać następujące informacje: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Wartość materiałów do realizacji kursu nie może przekraczać 40% ceny całości przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni badania lekarskie (stosowne do kursu) osadzonych zgłoszonych do udziału w szkoleniu (tj. 15 osób w tym 3 osoby z listy rezerwowej) na koszt własny. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przygotuje uczestników szkolenia do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu oraz do zdobycia niezbędnych uprawnień do wykonywania wyuczonego zawodu : obsługa samojezdnych podestów ruchomych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach