Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 85-006 Bydgoszcz, ul. Gdańska 48-50
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 327-41-41 3274156 , fax. 052 3456013
- Data zamieszczenia: 2010-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A.
ul. Gdańska 48-50 48-50
85-006 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 327-41-41 3274156, fax. 052 3456013
REGON: 09044980400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radiopik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3. ust. 1. pkt. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania pomieszczeń Radia PiK S.A. w Bydgoszczy i Toruniu, dostawy środków czystości oraz przejęcie części pracowników Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, która będzie obejmować kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, magazynowych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych Zamawiającego i jego jednostek, a w szczególności: a) zmywanie posadzek twardych (wykonanych m.in. z płytek ceramicznych, gresu, lastrico, żywicy epoksydowej, drewna i wykładzin PCV) w ciągach komunikacyjnych (schody, korytarze) - codziennie, b) odkurzanie posadzek pokrytych wykładziną dywanową w ciągach komunikacyjnych (schody, korytarze) - codziennie, c) opróżnianie koszy na śmieci i niszczarek dokumentów wraz z zabezpieczeniem w worki foliowe - codziennie, d) mycie wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych wraz z dezynfekcją - nie rzadziej niż raz dziennie, a w przypadkach widocznego zabrudzenia w miarę potrzeb, e) zabezpieczenie sanitariatów w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie i kostki zapachowe do toalet - codzienne, f) zmywanie posadzek twardych (wykonanych m.in. z płytek ceramicznych, gresu, lastrico, żywicy epoksydowej i wykładzin PCV) w pomieszczeniach biurowych - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, a w przypadkach widocznego zabrudzenia w miarę potrzeb, g) odkurzanie posadzek pokrytych wykładziną dywanową w pomieszczeniach biurowych - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, a w przypadkach widocznego zabrudzenia w miarę potrzeb, h) niezależnie od powyższych utrzymywanie w ciągłej czystości ciągów komunikacyjnych o dużym ruchu w pobliżu wejścia do budynku i w łączniku, i) odkurzanie i konserwacja mebli - dwa razy w tygodniu, j) wycieranie kurzu z parapetów okiennych, mebli i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach - dwa razy w tygodniu, k) mycie posadzek twardych (wykonanych m.in. z płytek ceramicznych, gresu, lastrico, żywicy epoksydowej, drewna i wykładzin PCV) w pomieszczeniach zaliczonych do grupy 3 - 4 razy w roku roku, l) konserwacja posadzek twardych przy użyciu środków chemicznych odpowiednich dla danego typu powierzchni (wykonanych m.in. z płytek ceramicznych, gresu, lastrico, żywicy epoksydowej i wykładzin PCV ) - dwa razy w roku - do 30 kwietnia i do 30 listopada, m) mycie okien i przeszkleń w pomieszczeniach wymienionych w załączniku nr 2 1. zaliczonych do grupy 3 - jeden raz w roku, 2. zaliczonych do grupy 1 i 2 (z wyjątkiem wymienionych w podpunkcie 3)- dwa razy w roku w okresie do 15 kwietnia oraz do 30 listopada, 3. zaliczanej do grupy 1 i 2 oznaczonych w załączniku nr 2 kolorem żółtym - 3 razy w roku. 3.3. Wykaz pomieszczeń wraz z podaniem powierzchni przeznaczonej do sprzątania przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej siwz. 3.4. Wykaz powierzchni okiennych stanowi załącznik nr 2 do siwz. Ze względu na utrudniony dostęp do niektórych okien (szczególnie okna łącznika), Zamawiający sugeruje dokonanie wizji lokalnej każdemu Wykonawcy zainteresowanemu udziałem w postępowaniu. 3.5. Usługa sprzątania będzie wykonywana we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem niedziel i świąt w godzinach ustalonych z Kierownikiem Biura Organizacji i Zarządzania zamawiającego lub osobą przez niego wyznaczoną. 3.6. Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wstąpił w miejsce Zamawiającego z chwilą zawarcia umowy, na podstawie art. 23 (ze znakiem 1) kodeksu pracy, w stosunek pracy w odniesieniu do 3 pracowników, wykonujących dotychczas prace z zakresu sprzątania i usług pomocniczych w pomieszczeniach Radia. Obecne warunki pracy ww. pracowników określa załącznik nr 8 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł. 8.2. Wadium może być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy p.z.p. tj. w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) gwarancjach bankowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radiopik.pl/go.php/zamowienia_publiczne/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni
Dodano: 2016-06-21 - Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
Dodano: 2016-06-08 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy.
Dodano: 2016-05-25 - Świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach użytkowanych przez Powiat Mogileński
Dodano: 2016-04-25 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy.
Dodano: 2016-04-13 - Wykonanie usług sprzątania, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
Dodano: 2016-04-07 - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego wraz z utrzymaniem czystości i zieleni na przylegających terenach zewnętrznych
Dodano: 2016-03-01 - Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21 i terenów zewnętrznych do niego przylegających
Dodano: 2016-02-19 - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego wraz z utrzymaniem czystości i zieleni na przylegających terenach zewnętrznych
Dodano: 2016-02-19 - Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. z. o. o. w Grudziądzu w okresie od 01.04.2016r. do 31.03.2018r
Dodano: 2016-02-17