Zarząd Powiatu Nowotarskiego ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, Aleja Tysiąclecia 35
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2667034 , fax. 018 2667046
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nowotarskiego
Aleja Tysiąclecia 35 35
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 018 2667034, fax. 018 2667046
REGON: 49189333900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi- sporządzanie w 2009 roku operatów szacunkowych wyceny wartości nieruchomości gruntowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi- sporządzanie w 2009 roku operatów szacunkowych wyceny wartości nieruchomości gruntowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania: Zadanie nr 1 Sporządzanie w 2009 roku operatów szacunkowych wyceny wartości nieruchomości gruntowych zajętych pod drogi publiczne o kategorii drogi gminnej, niezbędnych tutejszemu Urzędowi w prowadzonych postępowaniach o ustalenie i wypłatę odszkodowania za grunty zajęte pod drogi publiczne w trybie art. 73 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. W postępowaniach, na potrzeby których zostaną wykonane ww. opracowania rzeczoznawca majątkowy na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do uczestnictwa w rozprawach administracyjnych z udziałem stron prowadzonego postępowania, do składania pisemnych wyjaśnień oraz potwierdzania aktualności wykonanych operatów szacunkowych po upływie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, stosownie do art. 156 ust.4 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Zadanie nr 2 Sporządzanie w 2009 roku operatów szacunkowych wyceny wartości nieruchomości gruntowych zajętych pod drogi publiczne o kategorii drogi krajowej, niezbędnych tutejszemu Urzędowi w prowadzonych postępowaniach o ustalenie i wypłatę odszkodowania za grunty zajęte pod drogi publiczne w trybie art. 73 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. W postępowaniach, na potrzeby których zostaną wykonane ww. opracowania rzeczoznawca majątkowy na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do uczestnictwa w rozprawach administracyjnych z udziałem stron prowadzonego postępowania, do składania pisemnych wyjaśnień oraz potwierdzania aktualności wykonanych operatów szacunkowych po upływie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, stosownie do art. 156 ust.4 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Zadanie nr 3 Sporządzanie w 2009 roku operatów szacunkowych wyceny wartości nieruchomości gruntowych zajętych pod drogi publiczne o kategorii drogi wojewódzkiej i powiatowej, niezbędnych tutejszemu Urzędowi w prowadzonych postępowaniach o ustalenie i wypłatę odszkodowania za grunty zajęte pod drogi publiczne w trybie art. 73 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. W postępowaniach, na potrzeby których zostaną wykonane ww. opracowania rzeczoznawca majątkowy na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do uczestnictwa w rozprawach administracyjnych z udziałem stron prowadzonego postępowania, do składania pisemnych wyjaśnień oraz potwierdzania aktualności wykonanych operatów szacunkowych po upływie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, stosownie do art. 156 ust.4 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Zadanie nr 4 Sporządzanie w 2009 roku operatów szacunkowych wyceny wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych na terenie Powiatu Nowotarskiego, niezbędnych tutejszemu Urzędowi do aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu. W sprawach, na potrzeby których zostaną wykonane ww. opracowania rzeczoznawca majątkowy na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do składania pisemnych wyjaśnień, do występowania przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Nowym Sączu, przed sądami powszechnymi oraz do uczestnictwa w spotkaniach z udziałem stron prowadzonego postępowania, jak również do potwierdzania aktualności wykonanych operatów szacunkowych po upływie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia stosownie do art. 156 ust.4 ustawy o gospodarce nieruchomościami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie zgodnie z art. 24.ust. 1, 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, spełnią wymogi określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożoną ofertę wraz załącznikami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wraz z ofertą żąda od Wykonawców złożenia następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Dokumentu potwierdzającego uprawnienia zawodowe.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości położonej w Krakowie.
Dodano: 2016-07-26 - ZP.272.19.2016 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa (operaty szacunkowe, dokumentacja geodezyjna)
Dodano: 2016-07-20 - Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości położonej w Krakowie
Dodano: 2016-07-14 - Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w sprawach regulacji stanu prawnego nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, dla założenia ksiąg wieczystych.
Dodano: 2016-07-04 - Wykonanie czynności geodezyjno - technicznych polegających na sporządzeniu wykazów synchronizacyjnych dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu brzeskiego, województwo małopolskie, które zgodnie z zapisami ewidencji gruntów i budynków stanowią własność lub znajdują się we władaniu Skarbu Państwa
Dodano: 2016-06-23 - ZP.272.16.2016 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i powiatu (operaty szacunkowe, dokumentacja geodezyjna)
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej przeznaczonej do regulacji stanu prawnego nieruchomości, które zgodnie z zapisami operatu EGiB stanowią własność lub znajdują się we władaniu Skarbu Państwa lub JST, położonych na terenie powiatu bocheńskiego.
Dodano: 2016-05-30 - Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej przeznaczonej do regulacji stanu prawnego nieruchomości, które zgodnie z zapisami operatu EGiB stanowią własność lub znajdują się we władaniu Skarbu Państwa lub JST, położonych na terenie powiatu bocheńskiego
Dodano: 2016-05-12 - ZP.272.11.2016 zamówienie na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych 013, 014, 015, 016 położonych w jednostce ewidencyjnej Miasto Nowy Sącz
Dodano: 2016-05-04 - ZP.272.13.2016 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa (operaty szacunkowe, dokumentacja geodezyjna)
Dodano: 2016-04-13