Przetargi.pl
Usługi serwisowe kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 200 000 EUR zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia są: Usługi serwisowe kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. A. Świadczenie usług serwisowych kserokopiarek powinno obejmować: 1. Dostawy oryginalnych tonerów określonych przez producenta urządzenia, kompatybilnych z urządzeniem kserującym, nie powodujących utraty gwarancji sprzętu (wykaz urządzeń objętych gwarancją zawiera zał. nr 6 do SIWZ). 2. Kompleksowej obsługi technicznej przez autoryzowany serwis gwarantujący wymianę części zgodnie z zaleceniami i danymi technicznymi producenta urządzenia, która swoim zakresem obejmuje przeglądy okresowe (konserwacje) tj.: a czyszczenie wnętrza kopiarki, b czyszczenie i regulacja elementów optyki, c czyszczenie zespołu wywołującego, d czyszczenie zespołu dozowania tonera, e czyszczenie elektrod, f czyszczenie i sprawdzanie modułu utrwalania, g czyszczenie i regulacja mechanizmu transportu papieru (od podajnika do tacy odbiorczej, wraz z dupleksem jeżeli jest), h czyszczenie automatycznego podajnika papieru (jeżeli jest), i kontrola łożysk oraz smarowanie (jeżeli jest zalecenie przez producenta), j regulacja, programowanie i ustawienie urządzenia, k wykonanie kopii testowej. 3. Naprawy urządzeń tj.: a) wymiana elementów optyki, elektroniki i zespołu napędu w związku z ich uszkodzeniem b) wymianę materiałów eksploatacyjnych / części zamiennych zużywających się podczas eksploatacji urządzenia c) usunięcie drobnych usterek 4. Dostawy urządzenia zastępczego na czas konieczności wykonania naprawy urządzenia dłuższej niż 48 godzin od momentu zgłoszenia. 5. Dojazd do siedziby Zamawiającego, który wliczony jest w cenę świadczonych usług. B. Dodatkowe wymogi w ramach zadania: 1. Wykonawca będzie wykonywał usługi określone w części A w miejscu eksploatacji urządzeń w godzinach od 7.30 do 15.30 oprócz dni wolnych od pracy (koszty dojazdu obciążają Wykonawcę). 2. Usługi serwisowe powinny być wykonane w miejscu użytkowania urządzenia w godzinach od 7.30 do 15.30 lub u Wykonawcy, ale tylko w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w siedzibie Zamawiającego. 3. W przypadku zabrania urządzenia do naprawy Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu następnym urządzenie zastępcze o podobnych parametrach, własnym transportem. Użytkowanie urządzenia, które zostało zabrane do naprawy będzie liczone poprzez pomnożenie ilości wykonanych kopii formatu A-4 na urządzeniu zastępczym przez cenę 1 kopii/wydruku zgodnie z załączonym formularzem cenowym (zał. Nr 1 B do SIWZ). 4. Miernikiem ceny obsługi serwisowej jest koszt wykonania jednej kopii formatu A-4 przy zaczernieniu 6% dla każdego typu urządzenia. 5. Części zużyte, wymontowane w czasie wykonywania czynności serwisowych pozostają własnością Wykonawcy i zostaną przez niego natychmiast zabrane z siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania zużytych kaset po tonerze i utylizacji ich na własny koszt. 7. Podjęcie czynności, o których mowa w części A nastąpi w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy. 8. W terminie 4 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przyjmie urządzenia do kompletnej usługi serwisowej protokołem serwisowym zawierającym następujące dane: - model urządzenia - numer fabryczny - stan licznika - miejsce zainstalowania 9. Po wykonaniu każdej usługi musi być sporządzony protokół z przeglądu/naprawy urządzenia zawierający datę, wyszczególnienie czynności i wymienionych części, opatrzony pieczęcią i podpisem Wykonawcy. 10. Każda wykonana usługa zostanie wpisana do książki urządzenia i potwierdzona przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 11. Części zamienne, które zostaną wymienione przez Wykonawcę muszą być wpisane do książki urządzenia z podaniem okresu gwarancji na wymienioną część. 12. Okres gwarancji na materiały eksploatacyjne powinien wynikać z żywotności (ilości wykonanych kopii) określanej przez producenta dla oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. 13. Okres gwarancji na wykonane naprawy - 6 miesięcy od daty wykonania usługi. 14. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych kompatybilnych z urządzeniem kserującym nie powodujących utraty gwarancji sprzętu. C. Rozliczanie usług nastąpi według stawek zaoferowanych przez Wykonawcę za kopię/wydruk jednej strony formatu A4, wyliczonych dla poszczególnych marek i modeli urządzeń eksploatowanych w UM. D. Wykaz urządzeń kserujących wraz z datą zakupu, bieżącym stanem licznika oraz wykonaną ilością kopii za ostatnie 12 m-cy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach