Przetargi.pl
Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP/KPP na rok 2012 oraz KWP i KMP/KPP na rok 2013

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2012-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP/KPP na rok 2012 oraz KWP i KMP/KPP na rok 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP/KPP na rok 2012 oraz KWP i KMP/KPP na rok 2013 Zamówienie obejmuje 33 zadania: Zadanie nr 1 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Będzin - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy Zadanie nr 2 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Bieruń - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 3 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Bielsko - Biała - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 4 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Bytom - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 5 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Chorzów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 6 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Cieszyn - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 7 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Częstochowa - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 8 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górnicza - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 9 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Gliwice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 10 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Jastrzębie Zdrój - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 11 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Jaworzno- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 12 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 13 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Kłobuck - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 14 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 14 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Lubliniec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 15 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Mikołów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 16 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Mysłowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 17 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 17 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Myszków - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 18 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 18 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Piekary Śląskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 19 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 19 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Pszczyna - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 20 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 20 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Racibórz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 21 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 21 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Ruda Śląska - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 22 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 22 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Rybnik - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 23 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 23 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Siemianowice Śląskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 24 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 24 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Sosnowiec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 25 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 25 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Świętochłowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 26 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 26 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Tarnowskie Góry - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 27 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 27 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Tychy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 28 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 28 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 29 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 29 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Zabrze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 30 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 30 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Zawiercie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 31 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 31 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Żory - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 32 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 32 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Żywiec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 33 do SIWZ- formularz cenowy Zadanie nr 33 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KWP Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 34 do SIWZ- formularz cenowy 2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na konserwacji, naprawie, wymianie materiałów i części w kserokopiarkach oraz zakup tonerów do kserokopiarek. 3. Materiały eksploatacyjne do kopiarek dostarczane do Zamawiającego muszą być fabrycznie nowe, gatunku I. Zamawiający dopuszcza w przypadku tonerów do kserokopiarek zastosowanie zamienników fabrycznie nowych. 4. Zamawiający wymaga 3 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy sprzętu oraz 3 miesięcznej gwarancji na wymienione części. 5. Załączniki od nr 2 do SIWZ do nr 34 do SIWZ zawierają określenie posiadanych przez Zamawiającego modeli kserokopiarek, materiały eksploatacyjne dla każdego modelu kserokopiarek, ich ilości i miejsca, w których się znajdują
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach