Przetargi.pl
Usługi serwisowe kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia są: Usługi serwisowe kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. A. Świadczenie usług serwisowych kserokopiarek powinno obejmować: 1. Wymianę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, które winny być kompatybilne z urządzeniami wskazanymi przez Zamawiającego. W przypadku urządzeń, które są objęte gwarancją producenta (Wykaz urządzeń - zał. nr 7 do SIWZ) Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych i części zamienne były zgodne z zaleceniami i danymi technicznymi producenta urządzenia, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzenia. 2. Kompleksową obsługę techniczną, która swoim zakresem winna obejmować przeglądy okresowe (konserwacje), tj.: a) czyszczenie wnętrza kopiarki, b) czyszczenie i regulacja elementów optyki, c) czyszczenie zespołu wywołującego, d) czyszczenie zespołu dozowania tonera, e) czyszczenie elektrod, f) czyszczenie i sprawdzanie modułu utrwalania, g) czyszczenie i regulacja mechanizmu transportu papieru (od podajnika do tacy odbiorczej, wraz z dupleksem jeżeli jest), h) czyszczenie automatycznego podajnika papieru (jeżeli jest), i) kontrola łożysk oraz smarowanie (jeżeli jest zalecenie przez producenta), j) regulacja, programowanie i ustawienie urządzenia, k) wykonanie kopii testowej. 3. Naprawy urządzeń, tj.: a) wymiana elementów optyki, elektroniki i zespołu napędu w związku z ich uszkodzeniem b) wymianę materiałów eksploatacyjnych / części zamiennych zużywających się podczas eksploatacji urządzenia c) usunięcie drobnych usterek. 4. Dostawy urządzenia zastępczego na czas konieczności wykonania naprawy urządzenia z uwzględnieniem pkt. 4 w części B. 5. Dojazd do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, który wliczony jest w cenę świadczonych usług. B. Dodatkowe wymogi w ramach zadania: 1.Usługi serwisowe kserokopiarek winny być świadczone przez autoryzowany serwis gwarancyjny w zakresie serwisu kserokopiarek marki TOSHIBA (urządzenia objęte gwarancją producenta). 2.Wymieniane materiały eksploatacyjne i części zamiennych muszą być fabrycznie nowe, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, pochodzące z bieżącej produkcji. 3.Wykonawca będzie wykonywał usługi określone w części A w miejscu eksploatacji urządzeń w godzinach od 7.30 do 15.30 oprócz dni wolnych od pracy (koszty dojazdu obciążają Wykonawcę) lub u Wykonawcy, ale tylko w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w siedzibie Zamawiającego. 4.W przypadku zabrania urządzenia do naprawy Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu następnym urządzenie zastępcze o nie gorszych parametrach techniczno - użytkowych, własnym transportem. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za użytkowanie urządzenia zastępczego będzie liczone poprzez pomnożenie ilości wykonanych kopii formatu A-4 na urządzeniu zastępczym przez cenę 1 kopii/wydruku na urządzeniu, które zostało zabrane do naprawy, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. nr 1B do SIWZ. 5.Miernikiem ceny obsługi serwisowej jest koszt wykonania jednej kopii formatu A-4 przy zaczernieniu 6% dla każdego typu urządzenia. 6.Każdorazowo po zakończeniu wykonywania usług określonych w części A Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania miejsca pracy, zabierając wymienione elementy, zużyte materiały eksploatacyjne oraz zobowiązany jest do ich przekazania do unieszkodliwienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Karty przekazania odpadu tj. dokumenty poświadczające odpowiednie postępowanie z odpadami winny być przekazane Zamawiającemu. 7.Podjęcie czynności, o których mowa w części A nastąpi w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.W terminie 4 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przyjmie urządzenia do kompletnej usługi serwisowej protokołem serwisowym zawierającym następujące dane: - model urządzenia - numer fabryczny - stan licznika - miejsce zainstalowania 9.Po wykonaniu każdej usługi musi być sporządzony protokół z przeglądu/naprawy urządzenia zawierający datę, wyszczególnienie czynności i wymienionych części, opatrzony pieczęcią i podpisem Wykonawcy. 10.Każda wykonana usługa zostanie wpisana do książki urządzenia i potwierdzona przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 11.Części zamienne, które zostaną wymienione przez Wykonawcę muszą być wpisane do książki urządzenia z podaniem okresu gwarancji na wymienioną część. 12.Okres gwarancji na materiały eksploatacyjne powinien wynikać z żywotności (ilości wykonanych kopii) określanej przez producenta dla oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. 13.Okres gwarancji na wykonane naprawy - 6 miesięcy od daty wykonania usługi. C. Rozliczanie usług nastąpi według stawek zaoferowanych przez Wykonawcę za kopię/wydruk jednej strony format A4, wyliczonych dla poszczególnych marek i modeli urządzeń eksploatowanych w Urzędu Miejskiego. D. Wykaz urządzeń kserujących wraz z datą zakupu, lokalizacją, nr fabrycznym i bieżącym stanem licznika zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. E. Zamówienie będzie realizowane do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel. F. Gdyby z przyczyn niezależnych od Zamawiającego obniżyła się wysokość środków przewidzianych przez Zamawiającego na realizację zadania, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, ani do żądania kary umownej czy odszkodowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach