Przetargi.pl
Usługi projektowe dla zadania inwestycyjnego - Modernizacja budynku wchodzącego w skład nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Roosevelta 15

Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 91-427 Łódź, ul. Kamińskiego 7/9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2055871 , fax. 042 2055873
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego
    ul. Kamińskiego 7/9 7/9
    91-427 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2055871, fax. 042 2055873
    REGON: 10013470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.znwl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi projektowe dla zadania inwestycyjnego - Modernizacja budynku wchodzącego w skład nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Roosevelta 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi projektowe dla zadania inwestycyjnego - Modernizacja budynku wchodzącego w skład nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Roosevelta 15. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej 2) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 3) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego 4) Uzyskanie wymaganych decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów 5) Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzyskanie pozwolenia na budowę 6) Pełnienie nadzoru inwestorskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi wymagane przepisami prawa uprawnienia do projektowania w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej; drogowej; telekomunikacyjnej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej po jednej osobie w każdej z branż - legitymującymi się aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, b) wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług projektowych dla budynków użyteczności publicznej o kubaturze min. 10.000 m?, w tym dla 1 obiektu zabytkowego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które wykonawca zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne i niewystępowania okoliczności wykluczających udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawcy są zobowiązani złożyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 3) Wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do lokalnej ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 4) Wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5) Wykaz osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia 6) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 7) Uprawnienia osób, których nazwiska zostaną umieszczone w wykazie osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji zamówienia 8) Wykaz wykonanych (zrealizowanych) zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a w przypadku wykonawców działających krócej, za ten okres, 10) Dokumenty (np.: referencje, protokoły odbioru) potwierdzające należyte wykonanie zamówień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znwl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach