Przetargi.pl
Usługi polegające na wycince krzewów i samosiejek z terenu pasa drogowego na odcinkach dróg wojewódzkich na terenie RDW PUŁAWY

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi polegające na wycince krzewów i samosiejek z terenu pasa drogowego na odcinkach dróg wojewódzkich na terenie RDW PUŁAWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wycinką krzewów i samosiejek z terenu pasa drogowego na odcinkach dróg wojewódzkich na terenie RDW PUŁAWY Zadanie nr 1: 1) Droga nr 801 odc. Dęblin - Puławy od km 110+630 do 116+850 - wycinka obustronna skarp nasypu na powierzchni 6,22 ha, przy zakrzewieniu gęstym Zadanie nr 2: 1) Droga nr 747 odc. Opole Lubelskie - Chodel - wycinka na odcinkach jak niżej na powierzchni 1,10 ha, przy zakrzewieniu gęstym a) od km 62+570 do km 63+500 (strona lewa) b) od km 65+930 do km 66+040 (strona lewa) c) od km 66+450 do km 66+650 (strona lewa) d) od km 59+450 do km 60+710 (strona prawa) e) od km 62+950 do km 63+500 (strona prawa) f) od km 65+950 do km 66+600 (strona prawa) Zadanie nr 3: Droga nr 824 odc. Opole Lubelskie - Annopol oraz 825 odc. Kamień - Józefów na łącznej powierzchni 0,68 ha w tym: 1) Droga nr 824 odc. Opole Lubelskie - Annopol - wycinka na odcinkach jak niżej na powierzchni 0,62 ha, przy zakrzewieniu gęstym. a) od km 57+450 do km 58+000 (strona lewa) - długość 0,550 km b) od km 59+500 do km 60+250 (strona lewa) - długość 0,750 km c) od km 57+550 do km 58+000 (strona prawa) - długość 0,450 km d) od km 59+700 do km 60+000 (strona prawa) - długość 0,300 km 2) Droga nr 825 odc. Kamień - Józefów od km 7+500 do km 7+620 ( strona lewa) - wycinka na powierzchni 0,06 ha, przy zakrzewieniu gęstym Zadanie nr 4: 1) Droga nr 824 odc. Uściąż - Karczmiska od km 31+000 do km 34+200 - wycinka obustronna na powierzchni 2,56 ha, przy zakrzewieniu gęstym Usługi polegać będą na: 1)wycince krzaków i samosiejek na wskazanych odcinkach dróg, na całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, skarp nasypów, rowów oraz przeciwskarp 2)uprzątnięciu z pasa drogowego wyciętych krzaków i samosiejek, które stanowią własność Wykonawcy poprzez rozdrobnienie w rębakach lub wywóz na składowisko odpadów, 3)realizacji prac zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik do SIWZ 4)zapewnieniu, w rejonie prowadzonych prac bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, przekazanym przez Zamawiającego Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy PZP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót-usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wycinkę/podcinkę drzew lub krzewów o wartości brutto minimum 20 000,00 zł każda, z podaniem daty, wartości, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 2)dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej: a) Piły mechaniczne - min. 6 szt. b) Samochód ciężarowy o ładowności pow. 3,5 tony lub ciągnik z przyczepą - min. 2 szt 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz minimum 2 robót-usług, zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty -usługi te zostały wykonane należycie, 4) wykaz potencjału technicznego, w przypadku udostępniania potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1)Ofertę przetargową z ceną brutto, netto i podatkiem VAT 2)Kosztorys ofertowy 3)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy 4)W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5)W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 3. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach