Przetargi.pl
Koszenie pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie, RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Zadanie Nr I - Nr 747, 809, 828, 830, 833,834 Zadanie Nr II - Nr 834, 835, 842, 848

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 081 5660256
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5 5
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 081 5660256
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie, RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Zadanie Nr I - Nr 747, 809, 828, 830, 833,834 Zadanie Nr II - Nr 834, 835, 842, 848
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Maksymalna ilość usług wynosi ( długość określona jednostronnie w km): A1. Zadanie Nr I - drogi wojewódzkie Nr 747, 809, 828, 830, 833, 834 (odc. Bełżyce - Niedrzwica Duża) 1) I koszenie: a) przy szerokości do 2,5 m - 72,228 km b) przy szerokości do 2,6 - 4,0 m - 104,912 km c) przy szerokości do 4,1 - 6,0 m - 17,960 km d) przy szerokości do 6,1 - 8,0 m - 5,582 km e) przy szerokości do 8,1 - 10,0 m - 2,246 km f) przy szerokości do 10,1 - 12,0 m - 1,252 km g) przy szerokości pow. 12,1 m - 1,700 km 2) II koszenie: a) przy szerokości do 2,5 m - 16,908 km b) przy szerokości do 2,6 - 4,0 m - 33,343 km c) przy szerokości do 4,1 - 6,0 m - 90,114 km d) przy szerokości do 6,1 - 8,0 m - 37,782 km e) przy szerokości do 8,1 - 10,0 m - 4,328 km f) przy szerokości do 10,1 - 12,0 m - 0,850 km g) przy szerokości pow. 12,1 m - 22,474 km 3) III koszenie: a) przy szerokości do 2,5 m - 72,228 km b) przy szerokości do 2,6 - 4,0 m - 104,912 km c) przy szerokości do 4,1 - 6,0 m - 17,960 km d) przy szerokości do 6,1 - 8,0 m - 5,582 km e) przy szerokości do 8,1 - 10,0 m - 2,246 km f) przy szerokości do 10,1 - 12,0 m - 1,252 km g) przy szerokości pow. 12,1 m - 1,700 km A2. Zadanie Nr II - drogi wojewódzkie Nr 834 (odc. Niedrzwica Duża - Stara Wieś), 835, 842, 848 1) I koszenie: a) przy szerokości do 2,5 m - 43,040 km b) przy szerokości do 2,6 - 4,0 m - 156,132 km c) przy szerokości do 4,1 - 6,0 m - 33,090 km d) przy szerokości do 6,1 - 8,0 m - 13,732 km e) przy szerokości do 8,1 - 10,0 m - 1,824 km f) przy szerokości do 10,1 - 12,0 m - 1,020 km g) przy szerokości pow. 12,1 m - 0,450 km 2) II koszenie a) przy szerokości do 2,5 m - 5,940 km b) przy szerokości do 2,6 - 4,0 m - 30,810 km c) przy szerokości do 4,1 - 6,0 m - 97,572 km d) przy szerokości do 6,1 - 8,0 m - 57,420 km e) przy szerokości do 8,1 - 10,0 m - 23,034 km f) przy szerokości do 10,1 - 12,0 m - 9,040 km g) przy szerokości pow. 12,1 m - 22,080 km 3) III koszenie: a) przy szerokości do 2,5 m - 43,040 km b) przy szerokości do 2,6 - 4,0 m - 156,132 km c) przy szerokości do 4,1 - 6,0 m - 33,090 km d) przy szerokości do 6,1 - 8,0 m - 13,732 km e) przy szerokości do 8,1 - 10,0 m - 1,824 km f) przy szerokości do 10,1 - 12,0 m - 1,020 km g) przy szerokości pow. 12,1 m - 0,450 km 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość. 3. Zakres usług obejmuje: a) koszenie pierwsze i trzecie - wykoszenie traw i chwastów w obrębie korpusu drogi (pobocze i skarpa) - zadanie Nr 1 i 2 ( z uprzątnięciem wyciętych samosiewów i odrostów ) b) koszenie drugie - wykoszenie traw, chwastów, samosiewów i odrostów w pasie drogowym o zmiennej szerokości (z uprzątnięciem wyciętych samosiewów i odrostów) - zadanie Nr 1 i 2, c) ponadto przy każdym koszeniu: - oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług), dostarczonego przez Zamawiającego , - czynności przygotowawcze, tj. usunięcie obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe, odpady frakcji suchej itp.) z miejsca pracy kosiarki oraz ich wywóz na składowisko odpadów, - wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na długości 20 m i szerokości 1,5 m, - ręczne wykoszenie traw w miejscach niedostępnych, tj. przy urządzeniach drogowych (słupki znaków drogowych, słupki prowadzące, bariery ochronne itp.). Na odcinkach dróg z ustawionymi barierami zakres usług obejmuje również ręczne koszenie poza barierami do wymaganej szerokości j.w. , - usunięcie wszelkich obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe, odpady frakcji suchej itp.) po wykoszeniu traw. 4. Usługi związane z koszeniem traw i chwastów mogą być wykonane tylko przez Wykonawcę dysponującym wymaganym sprzętem oraz doświadczeniem w tego typu pracach. 5. Zebrane odpady wymienione w ust. 4 Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ( Dz.U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) lub powierzyć tą czynność przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. Na potwierdzenie prawidłowego zagospodarowania odpadów Wykonawca przedłoży w dniu odbioru dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania z zachowaniem pełnego zakresu usług. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub kilku zadań wyszczególnionych w pkt III SIWZ. 7. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie za poszczególne koszenia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 9. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie. 10. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia. 11.W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w ust. 11, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 13. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w ST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. Wielkość lub zakres zamówienia: 266124,99zł. netto, w tym na zad. nr 1- 111 674,52 zł. netto, zad. nr 2 - 154450,47 zł. netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - dla Zadania Nr 1 - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) - dla Zadania Nr 2 - 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku Zachodnim WBK S.A. 4 Oddział w Lublinie nr PKO Bank Polski SA nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne, konsorcja ), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot , na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach