Przetargi.pl
Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5603123 , fax. 082 5603123
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie
    ul. Lwowska 24 24
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5603123, fax. 082 5603123
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie na terenie działania: -Obwodu Drogowego w Chełmie Nr 812 Łowcza -Chełm - Krasnystaw 91,832 km Nr 839 Cyców-Siedliszcze-Rejowiec 47,790 km Nr 841 Cyców-Staw-Horodyszcze 50,030 km Nr 843 Chełm-Stara Wieś 43,800 km Nr 844 Chełm-Białopole 38,548 km RAZEM 272,000 km 2. Długość odcinków przewidzianych do koszenia określona jednostronnie w km kształtuje się następująco: a) I koszenie na szerokości 2,5 m - 242 km, na całej szerokości pasa drogowego - 30 km b) II koszenie na całej szerokości pasa drogowego - 272 km, c) III koszenie na szerokości 2,5 m - 160 km, 3. Zakres usług obejmuje: a) koszenie pierwsze - wykoszenie traw i chwastów w obrębie korpusu drogi (pobocze i skarpa - na szerokości 2,5 m od krawędzi jezdni), dodatkowo na całej szerokości pasa drogowego o zmiennej szerokości na odcinkach dróg wojewódzkich nr: 812, 839, 843, 844, b) koszenie drugie - wykoszenie traw, chwastów, samosiewów i odrostów na całej szerokości pasa drogowego o zmiennej szerokości (z rozdrobnieniem wyciętych samosiewów i odrostów), c) koszenie trzecie - wykoszenie traw i chwastów w obrębie korpusu drogi (pobocze i skarpa - na szerokości 2,5 m od krawędzi jezdni) w miejscach wskazanych przez zamawiającego d) ponadto przy każdym koszeniu: oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, czynności przygotowawcze, tj. usunięcie obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe, odpady frakcji suchej, itp.) z miejsca pracy kosiarki oraz ich wywóz na składowisko odpadów, wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na długości 20 m i szerokości 2,0 m, ręczne wykoszenie traw w miejscach niedostępnych, tj. przy urządzeniach drogowych (słupki znaków drogowych, słupki prowadzące, bariery ochronne itp.). Na odcinkach dróg z ustawionymi barierami zakres usług obejmuje również ręczne koszenie poza barierami do wymaganej szerokości j.w. usunięcie wszelkich obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe, odpady frakcji suchej itp.) po wykoszeniu traw. rozdrobnienie wyciętych odrostów i samosiewów rębakiem. 4. Podane wyżej ilości zakresu usługi są maksymalne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość. 5. Usługi związane z koszeniem traw i chwastów mogą być wykonane tylko przez Wykonawcę dysponującym wymaganym sprzętem oraz doświadczeniem w tego typu pracach. Sprzęt biorący udział w realizacji zamówienia musi być wyposażony w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego, pracownicy w kamizelki ostrzegawcze. 6. Zebrane odpady wymienione w ust. 3 Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ( Dz.U. 2013 poz. 21) lub powierzyć tę czynność przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. Na potwierdzenie prawidłowego zagospodarowania odpadów Wykonawca po zgłoszeniu usługi do odbioru przedłoży Zamawiającemu dokument/ty potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów (dotyczy każdego z etapów). 7. Projekt organizacji ruchu o którym mowa w pkt.2 przekazany zostanie Wykonawcy przez Zamawiającego. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 9. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w ST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. Wartość zamówienia 107 520,00 zł /netto/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 500,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące pięćset ) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.). 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, w treści takiej gwarancji winna znajdować się informacja o wszystkich wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. w tytule przelewu napisać: wadium koszenie pasów drogowych RDW Chełm 5. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wykonania 1 etapu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach