Przetargi.pl
Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie, RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie Obwodu Drogowego w Bełżycach: Zadanie Nr I - droga wojewódzka Nr 747 Zadanie Nr II - droga wojewódzka 809 Zadanie Nr III - droga wojewódzka 828 Zadanie Nr IV - droga wojewódzka Nr 830 Zadanie Nr V - droga wojewódzka Nr 833 Zadanie Nr VI - droga wojewódzka Nr 834, odc. Bełżyce - Niedrzwica Duża

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 081 5660256
  • Data zamieszczenia: 2016-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5 5
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 081 5660256
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie, RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie Obwodu Drogowego w Bełżycach: Zadanie Nr I - droga wojewódzka Nr 747 Zadanie Nr II - droga wojewódzka 809 Zadanie Nr III - droga wojewódzka 828 Zadanie Nr IV - droga wojewódzka Nr 830 Zadanie Nr V - droga wojewódzka Nr 833 Zadanie Nr VI - droga wojewódzka Nr 834, odc. Bełżyce - Niedrzwica Duża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Maksymalna ilość usług wynosi ( długość określona jednostronnie w km): Zadanie Nr I - droga wojewódzka Nr 747 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 61,319 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 61,319 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 61,319 km Zadanie Nr II - droga wojewódzka Nr 809 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 21,144 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 21,144 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 21,144 km Zadanie Nr III - droga wojewódzka 828 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 17,286 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 17,286 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 17,286 km Zadanie Nr IV - droga wojewódzka Nr 830 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 31,968 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 31,968 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 31,968 km Zadanie Nr V - droga wojewódzka Nr 833 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 43,005 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 43,005 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 43,005 km Zadanie Nr VI - droga wojewódzka Nr 834 (odc. Bełżyce - Niedrzwica Duża) a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 18,812 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 18,812 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 18,812 km 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość. 3. Zakres usług obejmuje: a) koszenie pierwsze i trzecie - wykoszenie traw i chwastów w obrębie korpusu drogi (pobocze i skarpa oraz w miejscach utwardzonych poboczy lub umocnionych rowów na szer. do 2,5 m), b) koszenie drugie - wykoszenie traw, chwastów, samosiewów i odrostów w pasie drogowym o zmiennej szerokości (wg przedmiaru) . 4. Ponadto przy każdym koszeniu należy: -wykonać czynności przygotowawcze, tj. usunięcie obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe, odpady frakcji suchej itp.) z miejsca pracy kosiarki oraz ich wywóz na składowisko odpadów, -wykosić wloty skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na długości 20 m i szerokości 1,5 m, -ręcznie wykosić trawę w miejscach niedostępnych, tj. przy urządzeniach drogowych (słupki znaków drogowych, słupki prowadzące, bariery ochronne itp.). Na odcinkach dróg z ustawionymi barierami zakres usług obejmuje również ręczne koszenie poza barierami do wymaganej szerokości j.w. , -usunąć wszelkie obce zanieczyszczenia (kamienie, gruz, puszki metalowe, odpady frakcji suchej itp.) po wykoszeniu traw, -uprzątnąć wycięte samosiewy i odrosty (na odcinkach umocnionymi rowami i skarpami uprzątnięcie traw i chwastów). 5. Usługi związane z koszeniem traw i chwastów mogą być wykonane tylko przez Wykonawcę dysponującym wymaganym sprzętem oraz doświadczeniem w tego typu pracach. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową poprzez oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu dostarczonego przez Zamawiającego. 7. Zebrane odpady wymienione w ust. 5 Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ( Dz.U. 2013 poz. 21) lub powierzyć tą czynność przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. Na potwierdzenie prawidłowego zagospodarowania odpadów Wykonawca przedłoży w dniu odbioru dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania z zachowaniem pełnego zakresu usług. Ofertę można złożyć na wykonanie jednego lub kilku zadań. 9. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie za poszczególne koszenia. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości koszenia na danej drodze. 11.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 12. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 100 tys. zł. na jedno zdarzenie. 13. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia. 14.W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w ust. 13, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 16. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w ST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. Wielkość lub zakres zamówienia: 102125,93 zł. netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - dla Zadania Nr 1 - 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100) - dla Zadania Nr 2 - 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100) - dla Zadania Nr 3 - 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100) - dla Zadania Nr 4 - 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100) - dla Zadania Nr 5 - 400,00 zł. (słownie złotych: czterysta 00/100) - dla Zadania Nr 6 - 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku Zachodnim WBK S.A. 4 Oddział w Lublinie nr PKO Bank Polski SA nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach