Przetargi.pl
Świadczenie usługi pogotowia technicznego i konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie WAM OReg Lublin w m. Dęblin, Grójec, Hrubieszów, Lublin i Radom

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-309 Lublin, ul. Łęczyńska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7462209 , fax. 081 7462209 w. 123
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Łęczyńska 1 1
    20-309 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7462209, fax. 081 7462209 w. 123
    REGON: 01126394600346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi pogotowia technicznego i konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie WAM OReg Lublin w m. Dęblin, Grójec, Hrubieszów, Lublin i Radom
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pogotowia technicznego i konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie WAM OReg Lublin w m. Dęblin, Grójec, Hrubieszów, Lublin i Radom. Zestawienie budynków objętych niniejszym zamówieniem do poszczególnych części zamówienia wraz ze wskazaniem powierzchni stanowi załącznik d) do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy- w zależności od rodzaju powierzchni stanowi załączniki e) do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu rzeczowego zamówienia (ilość budynków) w przypadku zmiany stanu faktycznego i prawnego nieruchomości (np. sprzedaż nieruchomości, powstanie wspólnoty mieszkaniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 uPzp oraz którzy: 1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2) wykonali lub wykonują co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu pogotowia technicznego lub konserwacji bieżącej w budynkach o wartości dla: - cz. 1- Dęblin- wartość co najmniej 100.000,00 zł każda - cz. 2- Grójec- wartość co najmniej 10.000,00 zł każda - cz. 3- Hrubieszów- wartość co najmniej 15.000,00 zł każda - cz. 4- Lublin- wartość co najmniej 20.000,00 zł każda - cz. 5- Radom- wartość co najmniej 40.000,00 zł każda W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty jednej referencji z zastrzeżeniem, że wartość wykonanej/wykonywanej usługi będzie spełniała postawione przez Zamawiającego wymagania kwotowe podane w pkt 2) tej Części SIWZ. Przez słowo każda rozumie się jako usługa zrealizowana/realizowana w ramach jednego zamówienia (jednej umowy). Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 3) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie- zał. f) do SIWZ. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt 1 składają odpowiedni dokument wymieniony w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 3. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty określone w ust 1 pkt 3 wykonawcy składają wspólnie, a dokument określony w ust. 1 pkt 1 i 2 składa każdy z wykonawców. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, bądź złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia Wykonawca podlega wykluczeniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do ustanowionego pełnomocnika. 8. Wspólnicy spółki cywilnej uważani są za wykonawców składających ofertę wspólną i dotyczą ich powyższe zapisy. 9. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy ja na złoty polski, przy czym do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymiany walut NBP obowiązujący w dniu składania ofert. 10. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. 11. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 Prawa zamówień publicznych. 12. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach