32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 261 181 536 , fax. 261 181 607
- Data zamieszczenia: 2018-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Wojska Polskiego 2F
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 261 181 536, fax. 261 181 607
REGON: 6140233700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi naprawy motocykli, quadów, pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i pozostałych w roku 2018 w warsztatach samochodowych położonych w obrębie granic administracyjnych miejscowości: Lublin i Hrubieszów – w zakresie 2 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy motocykli, quadów, pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i pozostałych w roku 2018 w warsztatach samochodowych położonych w obrębie granic administracyjnych miejscowości: Lublin i Hrubieszów – w zakresie 2 części: 1) CZĘŚĆ NR 1 – Rejon LUBLIN: - pojazdy o DMC do 3,5 tony, - pojazdy o DMC powyżej 3,5 tony; 2) CZĘŚĆ NR 2 – Rejon HRUBIESZÓW: - pojazdy o DMC do 3,5 tony, - pojazdy o DMC powyżej 3,5 tony. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - w zakresie wszystkich 2 części - zawiera Rozdział III pkt 1 SIWZ. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców – n/w osób: a) mechanik pojazdów samochodowych, b) elektromechanik pojazdów samochodowych, c) lakiernik pojazdów samochodowych. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego. 2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. c) W przypadku nieprzedłożenia zgodnie z pkt 2 ppkt 2) i 3) Rozdziału III SIWZ, aktualnego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub nieprzedłożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – Wykonawca zapłaci Zmawiającemu karę w wysokości: 200,00 PLN za każdy taki przypadek, z zastrzeżeniem uprawnienia Zamawiającego do wielokrotnego nałożenia kary w wypadku uchylenia się Wykonawcy od powyższego obowiązku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: w zakresie CZĘŚCI NR 1 - 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych); w zakresie CZĘŚCI NR 2 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/5/2018 – Usługi w zakresie naprawy pojazdów – w zakresie CZĘŚCI NR ….” 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 08.02.2018 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według Wzoru Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie przeglądu i naprawy sprzętu lotniskowego 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie – Nr 49/20/N
Dodano: 2020-09-11 - Usługa naprawy motocykli, quadów, pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów dla 32 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym, w warsztatach samochodowych w roku 2020 w zakresie 4 (czterech) części: CZĘŚĆ NR 1: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F – Zamość, CZĘŚĆ NR 2: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Lublin, ul. Herberta 49 - Lublin, CZĘŚĆ NR 3: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Hrubieszów, ul. Dwernickiego 4 - Hrubieszów; CZĘŚĆ NR 4: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Chełm, ul. Lubelska 139 – Chełm.
Dodano: 2020-01-29 - Usługi w zakresie przeglądu i naprawy sprzętu lotniskowego 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2019 r. – Nr 62/19/N
Dodano: 2019-10-29 - Usługi w zakresie przeglądu i naprawy sprzętu lotniskowego 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2019 r. – Nr 31/19/N
Dodano: 2019-06-24 - Usługi w zakresie przeglądu i naprawy sprzętu lotniskowego 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2019 r. – Nr 21/19/N
Dodano: 2019-04-24 - Usługi naprawy motocykli, quadów, pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów dla 32 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym, w warsztacie samochodowym położonym w obrębie granic administracyjnych miejscowości Lublin w roku 2019
Dodano: 2019-02-07 - usługi naprawy motocykli, quadów, pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów dla 32 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym, w warsztatach samochodowych położonych w obrębie granic administracyjnych (odpowiednio do części) w roku 2019, w zakresie 3 (trzech) części: CZĘŚĆ NR 1: naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów w warsztatach samochodowych położonych w obrębie granic administracyjnych - Rejon Zamość, CZĘŚĆ NR 2: naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów w warsztatach samochodowych położonych w obrębie granic administracyjnych - Rejon Lublin, CZĘŚĆ NR 3: naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów w warsztatach samochodowych położonych w obrębie granic administracyjnych – Rejon Hrubieszów
Dodano: 2019-01-16 - Usługi naprawy motocykli, quadów, pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i pozostałych w roku 2018 w warsztatach samochodowych położonych w obrębie granic administracyjnych miejscowości: Zamość, Lublin i Hrubieszów – w zakresie 3 części.
Dodano: 2017-12-13