Przetargi.pl
Usługa naprawy motocykli, quadów, pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów dla 32 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym, w warsztatach samochodowych w roku 2020 w zakresie 4 (czterech) części: CZĘŚĆ NR 1: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F – Zamość, CZĘŚĆ NR 2: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Lublin, ul. Herberta 49 - Lublin, CZĘŚĆ NR 3: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Hrubieszów, ul. Dwernickiego 4 - Hrubieszów; CZĘŚĆ NR 4: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Chełm, ul. Lubelska 139 – Chełm.

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 61402337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa naprawy motocykli, quadów, pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów dla 32 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym, w warsztatach samochodowych w roku 2020 w zakresie 4 (czterech) części: CZĘŚĆ NR 1: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F – Zamość, CZĘŚĆ NR 2: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Lublin, ul. Herberta 49 - Lublin, CZĘŚĆ NR 3: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Hrubieszów, ul. Dwernickiego 4 - Hrubieszów; CZĘŚĆ NR 4: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Chełm, ul. Lubelska 139 – Chełm.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy motocykli, quadów, pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów dla 32 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym, w warsztatach samochodowych w roku 2020 w zakresie 4 (czterech) części: - CZĘŚĆ NR 1: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F – Zamość; - CZĘŚĆ NR 2: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Lublin, ul. Herberta 49 – Lublin; - CZĘŚĆ NR 3: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Hrubieszów, ul. Dwernickiego 4 - Hrubieszów; - CZĘŚĆ NR 4: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Chełm, ul. Lubelska 139 – Chełm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie 4 (czterech) części zawiera Rozdział III pkt 1 A, B, C, D. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców – n/w osób: a) mechanik pojazdów samochodowych, b) elektromechanik pojazdów samochodowych, c) lakiernik pojazdów samochodowych. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego. 2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:  W zakresie CZĘŚCI NR 1: 800,00 zł (osiemset złotych 00/100 zł)  W zakresie CZĘŚCI NR 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100 zł)  W zakresie CZĘŚCI NR 3: 700,00 zł (siedemset złotych 00/100zł)  W zakresie CZĘŚCI NR 4: 600,00 zł (sześćset złotych 00/100zł) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/1/2020 – Usługa naprawy pojazdów w zakresie CZĘŚCI NR…..” 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 06.02.2020r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według Wzoru Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach