Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW CHIRURGICZNYCH

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cicha 14
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
    REGON: 43121995700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW CHIRURGICZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy materiałów chiruggicznych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ zawierającym 2 pakiety. 2. Wszystkie oferowane wyroby muszą spełniać warunki określone w formularzach cenowych, muszą być dopuszczone do obrotu medycznego i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowania produktu leczniczego oraz treści ulotek (Dz. U. z 2015 r., poz. 1109 ), etykiety sporządzone w języku polskim, z numerem serii i datą ważności. 3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia nie był krótszy niż 12 miesięcy, od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 1. Dokumenty dopuszczające do stosowania w obrocie medycznym na rynku polskim (np. deklaracja zgodności wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie lub inny dokument równoważny – określone w ustawie z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 107, poz.679) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 2. Katalogi (prospekty) oraz materiały informacyjne w języku polskim wraz z zaznaczeniem zadania oraz pozycji zamówienia, której dotyczy. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) dostarczyć Zamawiającemu odpowiednie instrumentarium do bezpłatnego użytkowania na cały okres wykonywania umowy. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego uzupełniania zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium i serwisowania go. Po zakończeniu umowy Zamawiający zwróci Wykonawcy użyczone instrumentarium w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego zużycia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach