Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
- Data zamieszczenia: 2012-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi konserwacji, naprawy oraz wymiany tonerów, materiałów i części w kserokopiarkach dla potrzeb Komendy Powiatowej Policji w Pszczynie i jednostek podległych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na konserwacji, naprawie oraz wymianie tonerów, materiałów eksploatacyjnych i części w kserokopiarkach pozostających w użytkowaniu Komendy Powiatowej Policji w Pszczynie z/s w Pszczynie ul. Bogedaina 18 (6 urządzeń) , Komisariatu Policji w Pawłowicach z/s w Pawłowicach ul. K. Miarki 1 (3 urządzenia) i Posterunku Policji w Miedźnej z/s w Woli przy ul. Poprzeczna 1 (2 urządzenia). 2.. Zamawiający wymaga aby realizacja poszczególnych usług następowała w czasie nie dłuższym niż 24 godz. od powiadomienia Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 3. W ramach konserwacji kserokopiarek wykonawca zobowiązany będzie do wykonania co najmniej n/w czynności: - czyszczenie wnętrza kopiarki, - czyszczenie i regulacja elementów optyki wraz z szybą ekspozycyjną, - czyszczenie zespołu wywołującego, - czyszczenie zespołu dozowania tonera, - czyszczenie elektrod, - czyszczenie sekcji rejestracji, - czyszczenie i sprawdzenie modułu utrwalania, - czyszczenie i regulacja mechanizmu transportu papieru (od podajnika do tacy odbiorczej, łącznie z dupleksem jeżeli jest) - czyszczenie automatycznego podajnika dokumentów, jeżeli kopiarka jest w niego wyposażona, - wymianę niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, - skasowanie licznika serwisowego, - smarowanie i kontrola łożysk, - kontrola i czyszczenie kół zębatych, - regulację, programowanie, kasowanie kodów błędów i ustawianie urządzenia, - wykonanie kopii testowej, 4. W ramach naprawy kserokopiarek wykonawca zobowiązany będzie do wykonania co najmniej n/w czynności : a)dokonanie bezpłatnie oględzin uszkodzonego sprzętu i wystawienie pisemnej opinii technicznej zawierającej co najmniej niżej wymienione informacje: - kalkulację kosztów z wyszczególnieniem liczby roboczogodzin i wykazem fabrycznie nowych części zamiennych (w przypadku części innych niż wymienione w formularzu ofertowym z określeniem ich ceny); kalkulacja powinna zawierać opis części w sposób umożliwiający jej identyfikację (dokładna nazwa części oraz symbol), - czas naprawy w roboczogodzinach, w celu podjęcia przez Zamawiającego decyzji co do opłacalności naprawy uszkodzonego sprzętu, b)po uzyskaniu zgody Zamawiającego Wykonawca przeprowadza naprawę uszkodzonego sprzętu, c)naprawa sprzętu musi nastąpić w terminie 48 godzin od uzyskania zgody Zamawiającego. Do naprawy kserokopiarek wykonawca zobowiązany jest użyć fabrycznie nowych części zamiennych. d)po dokonaniu naprawy Wykonawca dokona niezbędnych regulacji i sprawdzi poprawność działania kserokopiarki. e)W przypadku gdy naprawa kserokopiarki będzie trwała dłuższej niż 48 godzin Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze. 5.Usługa konserwacji i naprawy kserokopiarek realizowana ma być w miejscu eksploatacji sprzętu, chyba że z przyczyn technicznych jest to niemożliwe wtedy usługa może być wykonywana w siedzibie Wykonawcy. 6.Tonery i materiały eksploatacyjne do kopiarek dostarczane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, gatunku I. Zamawiający dopuszcza w przypadku tonerów do kserokopiarek zastosowanie fabrycznie nowych zamienników. Wykonawca w cenie wymiany tonerów i materiałów eksploatacyjnych skalkuluje wartość wymienianych elementów, dojazd, wymianę i niezbędne regulacje sprzętu. 7.Zamawiający wymaga minimum 3 - miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy sprzętu oraz minimum 3 - miesięcznej gwarancji na wymienione części. 8.Stawka roboczogodziny (z tytułu naprawy sprzętu) musi uwzględniać koszt dojazdu serwisanta do Zamawiającego oraz transport uszkodzonego sprzętu w przypadku napraw warsztatowych. 9.Stawka ww. roboczogodziny musi mieć jednakową wartość dla wszystkich typów kserokopiarek i pozostanie niezmienna przez cały czas związania umową. 10.W przypadku, kiedy Wykonawca równocześnie z konserwacją kserokopiarki dokonuje naprawy, w kosztach robocizny za naprawę nie uwzględnia czynności wchodzących w zakres konserwacji i ujętych w cenie konserwacji. 11.Zużyte części zamienne i eksploatacyjne będą odbierane przez Wykonawcę własnym transportem i na jego koszt. UWAGA: maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt XIII SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa i konserwacja kserokopiarek
Dodano: 2016-04-13 - Kompleksowa usługa serwisowa urządzeń fotokopiujących w Oddziałach ZUS w: Rybniku oraz podległych TJO, Bielsku-Białej oraz podległych TJO, Chrzanowie oraz podległych TJO, Krakowie oraz podległych TJO
Dodano: 2014-09-12 - Naprawa i konserwacja kserokopiarek
Dodano: 2014-04-04 - Kompleksowa usługa serwisowa urządzeń fotokopiujących w Oddziałach ZUS w: Rybniku oraz podległych TJO, Bielsku-Białej oraz podległych TJO, Chrzanowie oraz podległych TJO, Krakowie oraz podległych TJO
Dodano: 2014-03-26 - ZP-2380-104-33/2014 Konserwacje, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014 i 2015
Dodano: 2014-03-06 - Usługi serwisowe kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2014-02-27 - świadczenie usług serwisu kserokopiarek znajdujących się na stanie jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 36 miesięcy
Dodano: 2013-07-31 - Usługi serwisowe kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2013-02-18 - Naprawa i konserwacja kserokopiarek
Dodano: 2013-01-31 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP/KPP na rok 2012 oraz KWP i KMP/KPP na rok 2013
Dodano: 2012-11-28