Przetargi.pl
Usługi informacji i promocji Projektu pn. „Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej – etap III”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury

Muzeum Narodowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, Pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3435643, 3433308, , fax. 713 725 159
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe we Wrocławiu
    Pl. Powstańców Warszawy 5
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3435643, 3433308, , fax. 713 725 159
    REGON: 27846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi informacji i promocji Projektu pn. „Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej – etap III”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja działań informacyjno-promocyjnych Projektu pn. „Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej – etap III”, dofinansowanego ze środków finansowych Unii Europejskiej 2. Zakres zamówienia obejmuje następujące działania: 1) Przygotowanie szczegółowego programu promocji i zarządzanie jego wdrożeniem wraz ze szczegółowym harmonogramem. 2) Prace graficzne - opracowanie Key Visual Projektu, , uwzględniającego wytyczne w zakresie informacji i promocji oraz identyfikację wizualną Muzeum Narodowego we Wrocławiu; na bazie przygotowanego systemu identyfikacji wizualnej Projektu: plakat A2, ulotka, roll-up, reklamy w prasie, projekt wizualny podstrony internetowej, baner na Facebooka. 3) Organizacja dwóch konferencji prasowych (rozpoczynającej i zamykającej projekt) 4) Wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych. 5) Druk ulotek promocyjnych – 1000 szt. 6) Rollupy – 2 szt. 7) Wykonanie podstrony internetowej. 8) Przygotowanie i zamieszczenie 10 ogłoszeń w prasie regionalnej i ogólnopolskiej. 9) Przygotowanie scenariusza spotu telewizyjnego, jego realizacja, zakup czasu antenowego w telewizji regionalnej o zasięgu dolnośląskim. 10) Przeprowadzenia kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych (Facebook) 11) Organizacja dwóch wydarzeń informacyjnych dla mediów i przedstawicieli świata kultury 12) Wykonanie dwóch tablic pamiątkowych 3. Szczegółowy zakres usług informacyjno-promocyjnych określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku niżej wymienionych formach (w zależności od wyboru dokonanego przez Wykonawcę): 1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 75 1050 1575 1000 0022 0436 8597; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.), zwanej dalej PARP. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina) określonym w Rozdziale XII ust. 2. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą oraz w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 5. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadium wnoszonego w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 PARP - złożenie w sekretariacie Zamawiającego Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, przed upływem terminu składania ofert (26.02.2018 r., do godz. 12:00); 2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (26.02.2018 r., do godz. 12:00). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Wadium w formie innej niż pieniądz należy składać w siedzibie Zamawiającego (adres wskazany w Rozdziale I SIWZ – Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław), w sekretariacie, od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 15:00, z dopiskiem na kopercie i w dokumentach dla formy innej niż pieniądz: „Wadium w postępowaniu na Usługi informacji i promocji Projektu pn. „Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej – etap III”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Nr postępowania 5/2018” 8. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 PARP musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej. 9. Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 10. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie, należy dokonywać w sposób określony w ust. 8.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; - kosztorys ofertowy – załącznik nr 3 do SIWZ; - pełnomocnictwo (jeśli wymagane); - dowód wniesienia wadium – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna – oryginał dokumentu złożyć zgodnie z zapisami części IX SIWZ w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty. - Formularz „Doświadczenie Kierownika Promocji”, przygotowany wg wzoru załącznika nr 5A SIWZ UWAGA! Ww. formularz do oceny w kryterium „Doświadczenie Kierownika Promocji” nie należy do dokumentów o których mowa w art. 25 ustawy Pzp i w przypadku niezłożenia go wraz z ofertą lub złożenia dokumentu wadliwego, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców do jego uzupełnienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą w/w Formularza, to w kryterium „Doświadczenie Kierownika promocji” Wykonawca otrzyma „0” punktów. W razie konieczności, w szczególności, gdy formularz budzi wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Do oceny w kryterium „Doświadczenie Kierownika Promocji” nie może zostać przedstawiona inna osoba niż wskazana jako kierownik promocji na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w części V ust. 2 lit. c SIWZ. Jeżeli w złożonym wraz z ofertą Formularzu przygotowanym wg wzoru załącznika nr 5 „Wykaz osób” Wykonawca do pełnienia funkcji Kierownika promocji wskaże inną osobę niż w Formularzu przygotowanym wg wzoru 5A - „Doświadczenie Kierownika Promocji”, to w tym kryterium Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. Jeżeli Zamawiający będzie wzywał Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień dotyczących Formularza przygotowanego wg wzoru załącznika nr 5 „Wykaz osób” w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia i prowadzić to będzie do zmiany Kierownika Promocji wskazanego w Formularzu Doświadczenie Kierownika Promocji, to w tym kryterium Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach