WROCŁAWSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA ogłasza przetarg
- Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wystawowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48 71 347 51 88
- Data zamieszczenia: 2023-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: WROCŁAWSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA
ul. Wystawowa 1
51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48 71 347 51 88
REGON: 520737117 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.travel/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i realizacja kampanii turystycznej „Wrocław Miasto Przygody” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest kompleksowa realizacja kampanii promocyjnej projektu pn. „Wrocław Miasto Przygody” dotyczącej propagowania Miasta Wrocław jako ogólnopolskiej destynacji kulturowej i turystycznej ze szczególnym naciskiem na zwiększenie zainteresowania Miastem Wrocław wśród rodzin z dziećmi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIUW zakresie:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4. Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wyznacza w tym zakresie warunek - Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek ten spełnił jeśli wykaże, że należycie wykonał co najmniej jedną (słownie: jedną) usługę (zamówienie), realizacji kampanii reklamowej/promocyjnej składającej się z co najmniej z ekspozycji nośników reklamowych oraz zakupu czasu antenowego, o wartości brutto nie niższej niż 250.000,00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Promocja miasta Lubina podczas współzawodnictwa w najwyższej klasie rozgrywkowej w piłce ręcznej kobiet i mężczyzn”
Dodano: 2024-02-26 - Usługi informacji i promocji Projektu (informacja i promocja dotycząca rozpowszechniania informacji o możliwościach inwestycyjnych na terenie województwa) pn. „Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej dla sektora MŚP w Złotoryi – budowa hali modułowej”
Dodano: 2021-01-20 - Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport
Dodano: 2020-01-30 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia promocji Projektu pod nazwą: „Optymalizacja oraz wdrożenie nowych procesów przetwarzania i odzysku odpadów w środkowosudeckim regionie gospodarki odpadami w celu zwiększenia poziomów recyklingu”
Dodano: 2019-09-11 - Promocja gminy Żmigród poprzez sport
Dodano: 2019-08-22 - „Wykonanie materiałów wspierających realizacje procesu planistycznego na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16 pn. „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000”
Dodano: 2018-10-26 - Usługa polegająca na przygotowaniu elementów kampanii informacyjno – promocyjnej oraz publikacji i emisji wybranych z nich w mediach.
Dodano: 2018-07-25 - Usługa ekspozycji i druku reklamy zewnętrznej typu citylight na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
Dodano: 2018-07-03 - Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport
Dodano: 2018-03-02 - Usługi informacji i promocji Projektu pn. „Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej – etap III”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury
Dodano: 2018-02-16