Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
- Data zamieszczenia: 2020-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
ul. Armii Krajowej 49
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
REGON: 57958900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 79342200-5 – Usługi w zakresie promocji 4.2 INNE POSTANOWIENIA 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części - 3. 2. Wykonawca nie może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: a) w części I - każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach II ligi piłki ręcznej mężczyzn pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”, b) w części II - każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach II ligi piłki siatkowej kobiet pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”, c) w części III - każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach IV ligi piłki nożnej mężczyzn pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”. 3. Zakres zamówienia obejmuje: Część I: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport – piłkę ręczną mężczyzn. Wykonawca, którego zespół uczestniczy w rozgrywkach II ligi piłki ręcznej mężczyzn – II runda rozgrywek sezonu 2019/2020 oraz będzie uczestniczył w I rundzie rozgrywek sezonu ligowego 2020/2021, zobowiązuje się, od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r., świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez: 1) każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach II ligi piłki ręcznej mężczyzn pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”, 2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy w hali, w której rozgrywane będą mecze pierwszoligowe piłki ręcznej organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, 3) umieszczenie na koszulkach ligowych i treningowych zawodników drużyny, w których będą występować podczas rozrywek, treningów oraz turniejów, herbu miasta Świdnicy, 4) umieszczenie herbu Świdnicy we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informujących o terminach meczów, na biletach wstępu, na tablicy/ściance służącej jako tło do wywiadów, 5) umieszczenie herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach, 6) umieszczenie informacji o współpracy z miastem Świdnica na tablicach sponsorskich, podczas zapowiedzi rozgrywek w mediach lokalnych/regionalnych oraz na stronie Wykonawcy poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto Świdnica, 7) eksponowanie banera miasta z herbem Świdnicy i napisem „Świdnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca będzie brał udział, 8) udostępnienie Zamawiającemu, do celów promocji miasta, informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, 9) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Świdnica i informacji o współpracy z miastem Świdnica, 10) nieodpłatny udział zawodników i trenerów Wykonawcy w przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) w uzgodnionych wcześniej terminach, nie kolidujących z realizacją procesu szkoleniowego i zawodami, 11) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp. Część II: Promocja miasta Świdnicy poprzez sport – piłkę siatkową kobiet Wykonawca, którego zespół będzie uczestniczy w rozgrywkach II ligi piłki siatkowej kobiet w rundzie wiosennej sezonu 2019/2020 oraz będzie uczestniczył w rundzie jesiennej sezonu 2020/2021, zobowiązuje się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r., świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez: 1) każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach II ligi piłki siatkowej kobiet pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”, 2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy w hali, w której rozgrywane będą mecze drugoligowe piłki siatkowej organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, 3) umieszczenie na koszulkach ligowych i treningowych zawodniczek drużyny, w których będą występować podczas rozrywek, treningów oraz turniejów, herbu miasta Świdnicy, 4) umieszczenie herbu Świdnicy we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informujących o terminach meczów, na biletach wstępu, 5) umieszczenie herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach, 6) eksponowanie banera miasta z herbem Świdnicy i napisem „Świdnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca będzie brał udział, 7) udostępnienie Zamawiającemu, do celów promocji miasta, informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodniczek oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, 8) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Świdnica i informacji o współpracy z miastem Świdnica, 9) nieodpłatny udział zawodniczek i trenerów Wykonawcy w przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) w uzgodnionych wcześniej terminach, nie kolidujących z realizacją procesu szkoleniowego i zawodami, 10) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp. Część III: Promocja miasta Świdnicy poprzez sport – piłkę nożną mężczyzn Wykonawca, którego zespół uczestniczy w rozgrywkach IV ligi piłki nożnej mężczyzn – wiosenna runda rozgrywek sezonu 2019/2020 oraz będzie uczestniczył w jesiennej rundzie rozgrywek sezonu ligowego 2020/2021, oraz prowadzi szkolenie dzieci i młodzieży na poziomie co najmniej: juniorzy – starsi i młodsi, trampkarze oraz młodzicy, które to drużyny uczestniczą w rozgrywkach ligowych odpowiednich dla danej grupy wiekowej/szkoleniowej, zobowiązuje się, od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r., świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez: 1) każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach IV ligi piłki nożnej mężczyzn pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”, 2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy na terenie obiektu (stadion/boisko/hala sportowa), na którym rozgrywane będą mecze czwartej ligi piłki nożnej mężczyzn organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, 3) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy na terenie obiektów (stadion/boisko/hala sportowa), na którym rozgrywane będą mecze/turnieje organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, w których udział będą brali zawodnicy drużyn dziecięcych i młodzieżowych prowadzonych przez Wykonawcę (co najmniej juniorzy – starsi i młodsi, trampkarze oraz młodzicy), 4) umieszczenie, w przypadku zawodników IV ligi, na koszulkach ligowych i treningowych zawodników drużyny, w których będą występować podczas rozrywek, treningów oraz turniejów, herbu miasta Świdnicy, 5) umieszczenie herbu Świdnicy we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informujących o terminach meczów, na biletach wstępu, 6) umieszczenie herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach, 7) umieszczenie informacji o współpracy z miastem Świdnica na tablicach sponsorskich, podczas zapowiedzi rozgrywek w mediach lokalnych/regionalnych oraz na stronie Wykonawcy poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto Świdnica, 8) eksponowanie banera miasta z herbem Świdnicy i napisem „Świdnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca będzie brał udział (dot. drużyny IV ligi), 9) udostępnienie Zamawiającemu, do celów promocji miasta, informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, 10) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Świdnica i informacji o współpracy z miastem Świdnica, 11) nieodpłatny udział zawodników i trenerów Wykonawcy w przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) w uzgodnionych wcześniej terminach, nie kolidujących z realizacją procesu szkoleniowego i zawodami piłki nożnej, 12) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin realizacji zamówienia: 1) I część zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. 2) II część zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. 3) III część zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Ponadto każdy Wykonawca musi do oferty dołączyć (jeżeli dotyczy): 1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23, ust. 2 ustawy Pzp). 2) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Promocja miasta Lubina podczas współzawodnictwa w najwyższej klasie rozgrywkowej w piłce ręcznej kobiet i mężczyzn”
Dodano: 2024-02-26 - Przygotowanie i realizacja kampanii turystycznej „Wrocław Miasto Przygody”
Dodano: 2023-04-20 - Usługi informacji i promocji Projektu (informacja i promocja dotycząca rozpowszechniania informacji o możliwościach inwestycyjnych na terenie województwa) pn. „Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej dla sektora MŚP w Złotoryi – budowa hali modułowej”
Dodano: 2021-01-20 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia promocji Projektu pod nazwą: „Optymalizacja oraz wdrożenie nowych procesów przetwarzania i odzysku odpadów w środkowosudeckim regionie gospodarki odpadami w celu zwiększenia poziomów recyklingu”
Dodano: 2019-09-11 - Promocja gminy Żmigród poprzez sport
Dodano: 2019-08-22 - „Wykonanie materiałów wspierających realizacje procesu planistycznego na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16 pn. „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000”
Dodano: 2018-10-26 - Usługa polegająca na przygotowaniu elementów kampanii informacyjno – promocyjnej oraz publikacji i emisji wybranych z nich w mediach.
Dodano: 2018-07-25 - Usługa ekspozycji i druku reklamy zewnętrznej typu citylight na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
Dodano: 2018-07-03 - Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport
Dodano: 2018-03-02 - Usługi informacji i promocji Projektu pn. „Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej – etap III”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury
Dodano: 2018-02-16