Przetargi.pl
"Łączy Nas Bóbr"

Gmina Lubawka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 516 321 619 , fax. 75 741 12 62
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
    Pl. Wolności 1
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 516 321 619, fax. 75 741 12 62
    REGON: 23082133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Łączy Nas Bóbr"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową infrastruktury technicznej wokół sztucznego zbiornika wodnego Bukówka – zbiornika retencyjnego znajdującego się w Gminie Lubawka. Zakres robót obejmuje w szczególności budowę miejsc postojowych zlokalizowanych we wsi Miszkowice o łącznej powierzchni ok. 3000 m², budowę dużego obiektu sanitarnego we wsi Miszkowice o łącznej powierzchni zabudowy 168,44 m² wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu wokół obiektu, budowę małego obiektu sanitarnego we wsi Paprotki o łącznej powierzchni zabudowy 49,41 m² wraz z zagospodarowaniem terenu i pracami towarzyszącymi. Sztuczny zbiornik wodny Bukówka stanowi jedno z najwyżej położonych jezior w Polsce (537 m n.p.m.) Przedmiot niniejszego zamówienia podzielony został na trzy następujące zadania: Część I – budowa miejsc postojowych zlokalizowanych w miejscowości Miszkowice; Część II – budowa jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wolnostojącego budynku sanitarnego zlokalizowanego w miejscowości Miszkowice wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu; Część III – budowa jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wolnostojącego budynku sanitarnego zlokalizowanego w miejscowości Paprotki, wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu. Szczegółowy zakres prac został opisany w Rozdziale 3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: a) dla Części I zamówienia: 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych); b) dla Części II zamówienia: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych); c) dla Części III zamówienia: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Oferta dotycząca każdej części z zamówienia winna być zabezpieczona wadium najpóźniej do dnia 5 marca 2018 roku. Decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert, kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz Oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.10.1. i 5.10.6. SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 5) Wycenę elementów robót według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 6) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dołączony przedmiar robót: - dla Części I zamówienia, - dla Części II zamówienia, - dla części III zamówienia, 7) Części zamówienia do wykonania przez Podwykonawców według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; 8) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się dołączenie kopii dowodu wpłaty). Jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego: Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach