Przetargi.pl
usługi hotelowe: nocleg wraz ze śniadaniem dla gości 20 edycji Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage w Bydgoszczy

Fundacja TUMULT ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Rynek Nowomiejski 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6210019 , fax. 056 6522197
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja TUMULT
    Rynek Nowomiejski 28 28
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6210019, fax. 056 6522197
    REGON: 00138258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tumult.pl; www.camerimage.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi hotelowe: nocleg wraz ze śniadaniem dla gości 20 edycji Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi hotelowe: nocleg wraz ze śniadaniem dla gości 20 edycji Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage w Bydgoszczy Niezbędne uwarunkowania dotyczące obiektu hotelowego i usługi: 1. Całe zamówienie jest realizowane w jednym miejscu. 2. Obiekt stanowiący odrębny budynek lub zespół budynków znajdujących się w jednym kompleksie budowlanym. 3. Zamawiający wymaga, by obiekt w którym świadczona będzie usługa znajdował się w odległości nie większej jak 3km(w linii prostej) od budynku Opera NOVA w Bydgoszczy (odległość liczone wg danych z mapy: aplikacja Google earth w obrębie ulic, który został wyznaczony na mapce stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Aplikacja dostępna jest pod adresem www.earth.google.com; jest własnością, znakiem zastrzeżonym Firmy Gogle). 4. Standard hotelu nie mniejszy niż wyznaczony dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 4*, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz.U.2006.22.169 z późniejszymi zmianami). 5. Hotel musi być zarejestrowany w Ewidencji Obiektów Hotelarskich. 6. Doba hotelowa powinna trwać co najmniej od godziny 14:00 do godziny 12:00 dnia następnego. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w szczególnie uzasadnionych przypadkach na prośbę Zamawiającego wydłużył dobę hotelową na czas od godziny 14:00 do godziny 13:00 dnia następnego. 7. Hotel musi dysponować 24h serwisem hotelowym, tzw. room service. 8. Przewidywana ilość pokoi, jakie Zamawiający zamierza wykorzystać: nie mniej niż 90, z tym że: 8.1. przewidywana ilość pokoi w terminie 23/24 listopada 2012: - pokoje 1-osobowe / pokoje 2-osobowe do pojedynczego wykorzystania - nie mniej niż 10 (10 pokojonocy) - pokoje 2-osobowe - nie mniej niż 5 (5 pokojonocy) - pokoje o podwyższonym standardzie typu: apartament, deluxe, studio, suite - nie mniej niż 2 (2 pokojonoce) RAZEM: 17 pokojonoce 8.2. przewidywana ilość pokoi w terminie od 24 listopada do 1 grudnia 2012: - pokoje 1-osobowe / pokoje 2-osobowe do pojedynczego wykorzystania - nie mniej niż 54 (378 pokojonoce) - pokoje 2-osobowych - nie mniej niż 30 (210 pokojonocy) - pokoje o podwyższonym standardzie typu: apartament, deluxe, studio, suite - nie mniej niż 6 (42 pokojonocy) RAZEM: 566 pokojonoce 8.3. przewidywana ilość pokoi w terminie 1/2 grudnia 2012 - pokoje 1-osobowe / pokoje 2-osobowe do pojedynczego wykorzystania - nie mniej niż 20 (20 pokojonocy) - pokoje 2-osobowe - nie mniej niż 30 (30 pokojonocy) - pokoje o podwyższonym standardzie typu: apartament, deluxe, studio, suite - nie mniej niż 4 (4 pokojonoce) RAZEM: 54 pokojonoce 8.4. PODSUMOWANIE: 1. Przewidywana ilość pokoi (pokojonocy) 1 - osobowych / 2 - osobowych do pojedynczego wykorzystania - nie mniej niż 408. 2. Przewidywana ilość pokoi (pokojonocy) 2 - osobowych - nie mnie niż 245. 3. Przewidywana ilość pokoi (pokojonocy) o podwyższonym standardzie typu: apartament, deluxe, studio, suite - nie mniej niż 48. 4. Podane dane o ilościach pokoi mają charakter informacyjny. Ostateczne rozliczenie zostanie dokonane na podstawie faktycznie wykorzystanych pokoi przez Zamawiającego. Szczegóły określa umowa stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zagwarantował każdej osobie zameldowanej w pokoju wykorzystywanym przez Zamawiającego posiłek w postaci śniadania. 10. Wymagania dotyczące śniadania: - śniadania muszą być wydawane co najmniej w godz. 8.00 do 12.30. lub w innym przedziale czasowym uzgodnionym z Zamawiającym; - śniadania muszą spełniać wymogi kategoryzacji wg wzoru wydanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego dla hoteli 4*; - śniadanie w formie bufetu szwedzkiego, bez ograniczeń gramaturowych, m.in.: pieczywo białe i ciemne, bułki i chleb, pieczywo chrupkie i dietetyczne, szeroki wybór nabiału i wędlin, warzyw, owoców, płatki śniadaniowe, owsianka, ciasto; - śniadanie powinno uwzględniać zasady i zawierać elementy diety wegańskiej, wegetariańskiej, bezglutenowej; - napoje: soki, woda, kawa z automatu (do wyboru: espresso, latte, cappuccino, zwykła), herbata (czarna, zielona, owocowe, ziołowe). 11. Hotel zapewni możliwości skorzystania z całodziennego wyżywienia w restauracji. 12. Do realizacji zamówienia Hotel wyznaczy co najmniej jedną osobę w recepcji Hotelu, z działu rezerwacji, która będzie mogła dokonywać, zmieniać i anulować rezerwacje zgodnie z życzeniem Zamawiającego, a także dokonywać zmian pomiędzy pokojami (zarządzić przeniesienie osób i rzeczy); osoba taka powinna być do dyspozycji Zamawiającego przez 24h; osoba ta będzie również dostępna pod telefonem stacjonarnym lub/i komórkowym oraz mailem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tumult.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach