Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Wiem, że potrafię Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3001322 , fax. 41 3001373
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3001322, fax. 41 3001373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Wiem, że potrafię Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Wiem, że potrafię Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Harmonogram zajęć będzie ustalany w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i koordynatorem projektu. Zajęcia w ramach zadań 1, 2 i 3 (zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego, języka polskiego i matematyki) będą prowadzone w soboty natomiast zajęcia w ramach zadań 4, 5 i 6 (zajęcia w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery, spotkania z psychologiem oraz zajęcia kursu technik efektywnego uczenia się) odbywać się będą w dni prowadzenia zajęć szkolnych, o różnych porach dnia, uwzględniając godziny przedpołudniowe - tak aby uczestnicy projektu mogli brać w nich udział. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres, ilość i rodzaj zajęć w szkole określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Jednostka 1 h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Usługi będą realizowane w Szkole Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku. W przypadku Zadania 4 oraz 5 przez 1 godzinę (dyżuru lub prelekcji) rozumie się 60 minut. 2.1 Zadanie nr 1 Zespół Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla dzieci, które mają trudności z opanowaniem materiału przewidzianego w podstawie programowej - 24 osoby (3 grupy: 8 uczniów) Łączna liczba godzin lekcyjnych: 90 w tym: 30 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r. 60 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r. 2.2 Zadanie nr 2 Zespół Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla dzieci, które mają trudności z opanowaniem materiału przewidzianego w podstawie programowej - 24 osoby (3 grupy: 8 uczniów) Łączna liczba godzin lekcyjnych: 90 w tym: 30 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r. 60 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r. 2.3 Zadanie nr 3 Zespół Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla dzieci, które mają trudności z opanowaniem materiału przewidzianego w podstawie programowej 24 osoby (3 grupy: 8 uczniów) Łączna liczba godzin lekcyjnych: 90 w tym: 30 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r. 60 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r. 2.4 Zadanie nr 4 Zespół Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk Szkolny Ośrodek Kariery, zajęcia w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery kierowane są do uczniów osiągających słabe wyniki z przedmiotów egzaminacyjnych (język polski, język angielski i matematyka) 26 osób to minimalna liczba uczniów, którzy opracują indywidualne plany kariery zawodowej lub karty mocnych i słabych stron w ramach SzOK (16 osób opracuje indywidualne plany kariery zawodowej a 10 osób karty mocnych i słabych stron). Łączna liczba godzin: 36 w tym: 10 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r. 26 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r. 2.5 Zadanie nr 5, Szkoła Podstawowa nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk Wsparcie psychologa, zajęcia kierowane są do uczniów osiągających słabe wyniki z przedmiotów egzaminacyjnych (język polski, język angielski i matematyka) wsparciem objęci są wszyscy uczestnicy projektu (ok. 70 osób) Łączna liczba godzin: 54 (w tym 18 godz. prelekcji) w tym: 12 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r. 42 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r. 2.6 Zadanie nr 6, Szkoła Podstawowa nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk Kurs technik efektywnego uczenia się, zajęcia kierowane są do uczniów osiągających słabe wyniki z przedmiotów egzaminacyjnych (język polski, język angielski i matematyka) 20 osób (2 grupy:10 osób) Łączna liczba godzin lekcyjnych: 60 w tym: 10 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r. 50 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r. 3 Wymagania i obowiązki Wykonawcy: 3.1 W przypadku zadań nr 1, 2 i 3 1)przeprowadzenie diagnozy (test kompetencji) dotyczącej posiadanej wiedzy przez ucznia oraz opracowywanie programu nauczania zajęć pozalekcyjnych uwzględniającego nowoczesne metody nauczania (dla każdej grupy jeden program) i przedstawianie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu. Program nauczania powinien być zgodny z podstawą programową i powstać w oparciu o diagnozę przeprowadzoną przez nauczyciela na I zajęciach i uwzględniać zarówno możliwości jak i potrzeby uczniów oraz być dostosowany do wieku uczestników. 2)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie), w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. w grupie,grupach osobowej,osobowych wg zaakceptowanego planu pracy (zajęcia będą się odbywać w soboty) 3)program nauczania przewiduje prowadzenie zajęć w atrakcyjnej formie dla uczniów oraz przy użyciu nowoczesnych metod nauczania. Przewiduje również przyrost wiedzy uczniów z danego przedmiotu o co najmniej 10 %. 4)dbałość o zapewnienie odpowiedniej frekwencji na zajęciach 5)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, sprawozdaniach 6)informowanie wychowawcy, dyrektora, koordynatora projektu o wynikach i osiągnięciach uczniów 7)przygotowanie na prośbę koordynatora projektu sprawozdań oraz zestawień dotyczących własnej pracy 8)prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin 9)dokumentowanie wyników i osiągnięć uczniów w formie testów wiedzy (co najmniej na pierwszych i ostatnich zajęciach) 10)uczestnictwo w spotkaniach z rodzicami uczestników projektu oraz zespołu projektowego 11)decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce 12)Przeprowadzenie dodatkowych czynności wynikających ze zmiany wniosku o dofinansowanie a dotyczących bezpośrednio realizowanego zadania (np. przeprowadzenie konkursów wśród uczestników projektu) 13)wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracę z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu 14)przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie 15)za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 16)wymagana jest należyta staranność określona w art. 355 Kodeksu cywilnego przy realizacji zobowiązań umowy 3.2 W przypadku zadania nr 4 1) pomoc w opracowaniu przez przynajmniej 16 uczniów z Gimnazjum indywidualnych planów kariery zawodowej oraz przez 10 uczniów Szkoły Podstawowej kart samooceny (swoich mocnych i słabych stron) 2) prowadzenie dyżurów w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery (godz. zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie oraz harmonogramem określonym przez koordynatora projektu umożliwiającym uczniom uczestnictwo w spotkaniach, uwzględniając godziny przedpołudniowe), w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. w grupie,grupach osobowej,osobowych wg zaakceptowanego planu pracy 3) dbałość o zapewnienie odpowiedniej frekwencji na zajęciach, 4) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, sprawozdaniach 5) informowanie wychowawcy, dyrektora, koordynatora projektu o wynikach i osiągnięciach uczniów 6) przygotowanie na prośbę koordynatora projektu sprawozdań oraz zestawień dotyczących własnej pracy 7) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin 8) uczestnictwo w spotkaniach z rodzicami uczestników projektu oraz zespołu projektowego 9) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce 10) Przeprowadzenie dodatkowych czynności wynikających ze zmiany wniosku o dofinansowanie a dotyczących bezpośrednio realizowanego zadania (np: przeprowadzenie konkursów wśród uczestników projektu) 11) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracę z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu 12) przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie 13) za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 14) wymagana jest należyta staranność określona w art. 355 Kodeksu cywilnego przy realizacji zobowiązań umowy 3.3 W przypadku zadania nr 5 1) przeprowadzenie ankiet wśród wszystkich uczestników projektu (ok. 70 osób) na początku i na końcu realizowanego projektu mających na celu ocenę poziomu ich samooceny i motywacji do nauki. 2) przeprowadzenie prelekcji dla uczestników projektu w liczbie ( godz. zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie oraz harmonogramem określonym przez koordynatora projektu umożliwiającym uczniom uczestnictwo w spotkaniach, uwzględniając godziny przedpołudniowe), których efektem będzie wzrost własnej samooceny uczniów i motywacji do nauki. Prelekcje zostaną przeprowadzone w terminie maksymalnym do 30.06.2014r. 3) prowadzenie dyżurów w punkcie psychologa(godzin zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie oraz harmonogramem określonym przez koordynatora projektu umożliwiającym uczniom uczestnictwo w spotkaniach), w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. 3) dbałość o zapewnienie odpowiedniej frekwencji na prelekcjach 4) dokumentowanie spotkań w dzienniku zajęć, sprawozdaniach 5) informowanie wychowawcy, dyrektora, koordynatora projektu o wynikach swojej pracy 6) przygotowanie na prośbę koordynatora projektu sprawozdań oraz zestawień dotyczących własnej pracy 7) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin 8) uczestnictwo w spotkaniach z rodzicami uczestników projektu oraz zespołu projektowego 9) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć 10) Przeprowadzenie dodatkowych czynności wynikających ze zmiany wniosku o dofinansowanie a dotyczących bezpośrednio realizowanego zadania 11) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracę z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu 12) przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie 13) za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 14) wymagana jest należyta staranność określona w art. 355 Kodeksu cywilnego przy realizacji zobowiązań umowy. 3.4 W przypadku zadania nr 6 1) przeprowadzenie diagnozy dotyczącej posiadanej wiedzy przez ucznia, opracowanie programu nauczania zajęć pozalekcyjnych przewidującego naukę technik efektywnego uczenia się oraz przedstawianie go do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu. 2) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w liczbie (godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie oraz harmonogramem określonym przez koordynatora projektu umożliwiającym uczniom uczestnictwo w spotkaniach), w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. w grupie,grupach osobowej,osobowych wg zaakceptowanego planu pracy 3) program nauczania przewiduje prowadzenie zajęć w atrakcyjnej formie dla uczniów oraz przy użyciu nowoczesnych metod nauczania. Przewiduje również przyrost wiedzy w zakresie technik efektywnego uczenia się u każdego z uczniów biorących udział w zajęciach 4) dbałość o zapewnienie odpowiedniej frekwencji na zajęciach 5) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, sprawozdaniach 6) informowanie wychowawcy, dyrektora, koordynatora projektu o wynikach i osiągnięciach uczniów 7) przygotowanie na prośbę koordynatora projektu sprawozdań oraz zestawień dotyczących własnej pracy 8) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin 9) dokumentowanie wyników i osiągnięć uczniów w formie testów wiedzy (co najmniej na pierwszych i ostatnich zajęciach) 10) uczestnictwo w spotkaniach z rodzicami uczestników projektu oraz zespołu projektowego 11) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce 12) Przeprowadzenie dodatkowych czynności wynikających ze zmiany wniosku o dofinansowanie a dotyczących bezpośrednio realizowanego zadania (np.: przeprowadzenie konkursów wśród uczestników projektu) 13) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracę z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu 14) przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie 15) za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 16) wymagana jest należyta staranność określona w art. 355 Kodeksu cywilnego przy realizacji zobowiązań umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach