Gmina Pacanów ogłasza przetarg
- Adres: 28-133 Pacanów, Rynek 15
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3765403 , fax. 41 3765980
- Data zamieszczenia: 2012-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacanów
Rynek 15 15
28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3765403, fax. 41 3765980
REGON: 29101054700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich w ramach projektu pod nazwą: Chcieć to móc! - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich w ramach projektu pod nazwą: Chcieć to móc ! realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć edukacyjnych w obiekcie placówki oświatowej Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich z siedzibą w Ratajach Słupskich 39a. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal w których prowadzone będą zajęcia oraz niezbędne pomoce dydaktyczne. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części: a) Część nr 1 - Doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce. Grupa I - 10 osób. Liczba godzin ogółem: 10. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 1 godzina, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 1 godzina, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 2 godziny, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 2 godziny, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 1 godzina, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 3 godziny, b) Część nr 2 - Zajęcia z języka polskiego. Grupa I i Grupa II, każda po 8 osób. Liczba godzin ogółem: 160. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 16 godzin, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 24 godziny, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 28 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 24 godziny, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 28 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 32 godziny, c) Część nr 3 - Zajęcia z matematyki. Grupa I i Grupa II, każda po 8 osób. Liczba godzin ogółem: 160. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 16 godzin, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 24 godziny, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 28 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 24 godziny, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 28 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 32 godziny, d) Część nr 4 - Zajęcia z języka angielskiego. Grupa I , Grupa II - zajęcia wyrównawcze, Grupy po 10 osób. Liczba godzin ogółem: 120. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 12 godziny, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 12 godziny, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 24 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 20 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 20 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 24 godzin, e) Część nr 5 - Zajęcia z języka angielskiego. Grupa III - zajęcia wyrównawcze, Grupa IV - zajęcia poszerzające wiedzę. Grupy po 10 osób. Liczba godzin ogółem: 120. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 12 godziny, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 12 godziny, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 24 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 20 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 20 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 24 godzin, f) Część nr 6 - Zajęcia z informatyki oraz techniki obróbki filmów. Grupa I, Grupa II, Grupa III, każda po 7 osób. Liczba godzin ogółem: 240. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 30 godzin, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 36 godzin, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 48 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 12 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 42 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 36 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 36 godzin, g) Część nr 7 - Zajęcia z informatyki oraz techniki obróbki filmów. Grupa IV, Grupa V, każda po 7 osób. Liczba godzin ogółem: 160. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 20 godzin, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 24 godzin, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 32 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 8 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 28 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 24 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 24 godzin, h) Część nr 8 - Kółko teatralne. Grupa I, 10 osób. Liczba godzin ogółem: 40. Harmonogram zajęć : Od listopad 2012r. do 31 grudzień 2012r. - 4 godziny, Od 1 styczeń 2013r. do 31 marzec 2013r. - 6 godzin, Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 8 godzin, Od 1 lipiec 2013r. do 30 wrzesień 2013r. - 2 godzin, Od 1 październik 2013r. do 31 grudzień 2013r. - 8 godzin, Od 1 styczeń 2014r. do 31 marzec 2014r. - 6 godzin, Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 6 godzin, i) Część nr 9 - Wyjazdy do teatru - Opiekun wycieczek . Grupa I, 10 osób. Liczba godzin ogółem: 12. Harmonogram wyjazdów: Od 1 kwiecień 2013r. do 30 czerwiec 2013r. - 6 godzin. Od 1 kwiecień 2014r. do 30 czerwiec 2014r. - 6 godzin, 4. Zajęcia będą realizowane w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem nauczania danych klas z uwzględnieniem innych zajęć pozalekcyjnych, których już uczestniczą uczniowie. Dopuszcza się możliwość realizacji zajęć w soboty. 5. Przez pojęcie godzina zajęć dla części zamówienia od NR 1 do Nr 8 w SIWZ należy rozumieć godzinę lekcyjną trwającą 45 minut. Dla pozostałych części zamówienia tj. dla Części nr 9 określenie godzina zajęć oznacza godzinę zegarową trwającą 60 minut. 6. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00- 5 Usługi szkolnictwa podstawowego 7. Szczegółowe wymagania dotyczące ww przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku Nr 6 - Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy będący integralną częścią SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pacanow.pl/przetargi.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatów postaw przedsiębiorczych i kreatywności dla około 280 uczniów/uczennic w 28 szkołach ponadgimnazjalnych z województwa świętokrzyskiego, uczestniczących w projekcie partnerskim pn. Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region
Dodano: 2016-07-27 - Usługa organizacji i przeprowadzenia dwuletnich kursów z języka obcego (język angielski i język niemiecki) w zakresie tematyki zawodowej dla minimum 560 uczniów/uczennic w 28 szkołach ponadgimnazjalnych z województwa świętokrzyskiego, uczestniczących w projekcie pn. Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region.
Dodano: 2016-07-25 - Usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatów kompetencji matematycznych dla około 280 uczniów/uczennic w 28 szkołach ponadgimnazjalnych z województwa świętokrzyskiego, uczestniczących w projekcie partnerskim pn. Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region
Dodano: 2016-07-25 - Zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu: Na dobry początek! Gmina Staszów dla przedszkolaków współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego Poddziałanie 8.3.1. Upowszechnianie i wzrost jakości edukacji przedszkolnej. Części od Nr 1 do Nr 11. Powtórzenie postępowania dla Części Nr 1, Nr 2 i Nr 5
Dodano: 2016-04-15 - Zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu: Na dobry początek! Gmina Staszów dla przedszkolaków współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego Poddziałanie 8.3.1. Upowszechnianie i wzrost jakości edukacji przedszkolnej. Części od Nr 1 do Nr 11
Dodano: 2016-03-07 - Kurs: Instalator okablowania sieciowego
Dodano: 2015-09-24 - Zorganizowanie wyjazdu edukacyjnego ukierunkowanego na rozwój uzdolnień i indywidualnych zainteresowań dla dzieci z rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka, placówek opiekuńczo - wychowawczych typu rodzinnego oraz osób usamodzielnianych - beneficjentów uczestniczących w projekcie systemowym realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach pn. Równi lecz różni
Dodano: 2015-05-08 - Zorganizowanie wyjazdów dla beneficjentów uczestniczących w projekcie systemowym realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach pn.: Równi lecz różni.
Dodano: 2015-03-18 - Prowadzenie zajęć z informatyki w ramach projektu pn. Wiedza i umiejętności otwierają świat współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-12-31 - Zorganizowanie wyjazdów dla osób niepełnosprawnych, beneficjentów uczestniczących w projekcie systemowym realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach pn.: Równi lecz różni.
Dodano: 2014-10-07