Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Twórcze dzieci w gminie Zagnańsk współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3001322 , fax. 41 3001373
  • Data zamieszczenia: 2014-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3001322, fax. 41 3001373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Twórcze dzieci w gminie Zagnańsk współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Twórcze dzieci w gminie Zagnańsk współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.Harmonogram oraz czas prowadzenia zajęć (od poniedziałku do piątku w godz. od 630 do 1530 ) będzie ustalany w porozumieniu z Dyrektorami Szkół i koordynatorem projektu. Prowadzenie zajęć odbywać się będzie w dwóch odrębnych placówkach przedszkolnych w zespołach szkół w Zagnańsku i Tumlinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres, ilość i rodzaj zajęć w przedszkolach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 60 minut pracy. Jednostka 1 h lekcyjna w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny zegarowej czyli 60 minut. Usługi będą realizowane w Publicznym Przedszkolu im. St. Staszica w Zagnańsku mieszczącym się w Zespole Szkoły Podstawowej nr 2, Przedszkola i Gimnazjum w Zagnańsku przy ul. Turystycznej 59 i w Publicznym Przedszkolu im. Janusza Korczaka w Tumlinie mieszczącym się w Zespole Szkoły Podstawowej, Przedszkola i Gimnazjum w Tumlinie, Tumlin-Węgle ul. Grodowa 2, 26-050 Zagnańsk. 2.1 Zadanie nr 1 Publiczne Przedszkole im. St. Staszica w Zagnańsku, ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk Zajęcia z języka angielskiego dla dzieci - 25 osób Liczba godzin lekcyjnych : 72 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. Publiczne Przedszkole im. Janusza Korczaka w Tumlinie, Tumlin-Węgle ul. Grodowa 2, 26-050 Zagnańsk Zajęcia z języka angielskiego dla dzieci - 25 osób Liczba godzin lekcyjnych: 72 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. Łączna liczba godzin 144 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. 2.2. Zadanie nr 2 Publiczne Przedszkole im. St. Staszica w Zagnańsku, ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk Zajęcia ruchowe dla dzieci - 25 osób Liczba godzin lekcyjnych : 72 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. Publiczne Przedszkole im. Janusza Korczaka w Tumlinie, Tumlin-Węgle ul. Grodowa 2, 26-050 Zagnańsk Zajęcia ruchowe dla dzieci - 25 osób Liczba godzin lekcyjnych: 72 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. Łączna liczba godzin 144 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. 2.3. Zadanie nr 3 Publiczne Przedszkole im. St. Staszica w Zagnańsku, ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk Zajęcia muzyczne dla dzieci - 25 osób Liczba godzin lekcyjnych : 72 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. Publiczne Przedszkole im. Janusza Korczaka w Tumlinie, Tumlin-Węgle ul. Grodowa 2, 26-050 Zagnańsk Zajęcia muzyczne dla dzieci - 25 osób Liczba godzin lekcyjnych: 72 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. Łączna liczba godzin 144 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. 2.4. Zadanie nr 4 Publiczne Przedszkole im. St. Staszica w Zagnańsku, ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk Zajęcia plastyczne dla dzieci - 25 osób Liczba godzin lekcyjnych : 72 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. Publiczne Przedszkole im. Janusza Korczaka w Tumlinie, Tumlin-Węgle ul. Grodowa 2, 26-050 Zagnańsk Zajęcia plastyczne dla dzieci - 25 osób Liczba godzin lekcyjnych: 72 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. Łączna liczba godzin 144 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. 2.5. Zadanie nr 5 Publiczne Przedszkole im. St. Staszica w Zagnańsku, ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk Zajęcia logopedyczne dla dzieci - 25 osób Liczba godzin lekcyjnych : 108 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. Publiczne Przedszkole im. Janusza Korczaka w Tumlinie, Tumlin-Węgle ul. Grodowa 2, 26-050 Zagnańsk Zajęcia logopedyczne dla dzieci - 25 osób Liczba godzin lekcyjnych:108 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. Łączna liczba godzin 216 h w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. 3. Wymagania i obowiązki Wykonawcy: 3.1 W przypadku Zadań nr 1, 2, 3, 4 1)opracowywanie programu nauczania zajęć specjalistycznych uwzględniającego nowoczesne metody nauczania (dla każdej grupy jeden program) i przedstawianie do akceptacji dyrektorowi przedszkola i koordynatorowi projektu. Program nauczania powinien uwzględniać zarówno możliwości jak i potrzeby dzieci oraz być dostosowany do wieku uczestników; 2)prowadzenie zajęć specjalistycznych (144 godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie), w terminie maksymalnym do 30.06.2015 r. w dwóch grupach po 25 osób wg zaakceptowanego planu pracy; 3)program nauczania przewiduje prowadzenie zajęć w atrakcyjnej formie dla dzieci oraz przy użyciu nowoczesnych metod nauczania; 4)dbałość o zapewnienie odpowiedniej frekwencji na zajęciach; 5)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, sprawozdaniach; 6)informowanie wychowawcy, dyrektora, koordynatora projektu o wynikach i osiągnięciach uczniów; 7)przygotowanie na prośbę koordynatora projektu sprawozdań oraz zestawień dotyczących własnej pracy; 8)prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej informacji dyrektorowi przedszkola, w którym realizowany jest projekt, oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; 9)dokumentowanie wyników i osiągnięć uczniów w formie pisemnej, fotograficznej, w postaci prac wykonanych przez dzieci; 10)uczestnictwo w spotkaniach z rodzicami uczestników projektu oraz zespołu projektowego; 11)decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania; 12)przygotowywanie wspólnie z innymi nauczycielami przedszkola występów dzieci biorących udział w projekcie, np. z okazji Dnia Dziecka, Dnia Babci i Dziadka, Jasełek itp.; 13)Zamawiający zapewnia pomoce dydaktyczne do pracy z dziećmi; 14)przeprowadzenie dodatkowych czynności wynikających ze zmiany wniosku o dofinansowanie a dotyczących bezpośrednio realizowanego zadania; 15)wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; 16)przestrzegania regulaminu placówki przedszkolnej, w której prowadzone są zajęcia, oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; 17)za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca; 18)wymagana jest należyta staranność określona w art. 355 Kodeksu cywilnego przy realizacji zobowiązań umowy. 3.2 W przypadku Zadania nr 5 1)przeprowadzenie diagnozy w celu zweryfikowania wad wymowy u dzieci oraz ustalenie indywidualnego programu pomocy z uwzględnieniem zarówno możliwości jak i potrzeb dzieci dostosowanego do wieku uczestników; 2)niwelowanie wad wymowy, ćwiczenia w likwidowaniu wad narządów mowy; 3)współpraca z rodzicami, prowadzenie zajęć z udziałem rodziców w celu demonstrowania ćwiczeń i ustalenie z nimi toku pracy dziecka w domu; 4)prowadzenie zajęć specjalistycznych (216 godz. zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie), w terminie maksymalnym do 30.06.2015 r. w dwóch placówkach przedszkolnych dla 50 osób;5)dbałość o zapewnienie odpowiedniej frekwencji na zajęciach; dokumentowanie zajęć specjalistycznych w dzienniku zajęć indywidualnych, sprawozdaniach, kartach diagnozy, terapii, obserwacje dzieci, kontakty z rodzicami; 6)informowanie wychowawcy, dyrektora, koordynatora projektu o wynikach i osiągnięciach uczniów; 7)przygotowanie na prośbę koordynatora projektu sprawozdań oraz zestawień dotyczących własnej pracy; 8)prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej informacji dyrektorowi przedszkola, w którym realizowany jest projekt, oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; 9)dokumentowanie wyników i osiągnięć uczniów; 10)uczestnictwo w spotkaniach z rodzicami uczestników projektu oraz zespołu projektowego;11)decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania; 12)Zamawiający zapewnia pomoce dydaktyczne w postaci zestawu przyrządów do ćwiczeń logopedycznych, kart diagnozy, gier, plansz, oddechowych zestawów logopedycznych; 13)przeprowadzenie dodatkowych czynności wynikających ze zmiany wniosku o dofinansowanie a dotyczących bezpośrednio realizowanego zadania; 14) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; 15)przestrzegania regulaminu placówki przedszkolnej, w której prowadzone są zajęcia, oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; 16)za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca; 17)wymagana jest należyta staranność określona w art. 355 Kodeksu cywilnego przy realizacji zobowiązań umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach