Przetargi.pl
Usługi cateringowe na potrzeby organizowanych Międzynarodowych Targów Budownictwa TARBUD przez Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa we Wrocławiu

Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wystawowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3475191, 3475007 , fax. 071 3486851
  • Data zamieszczenia: 2013-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
    ul. Wystawowa 1 1
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3475191, 3475007, fax. 071 3486851
    REGON: 00100509200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi cateringowe na potrzeby organizowanych Międzynarodowych Targów Budownictwa TARBUD przez Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych, podczas organizowanych Międzynarodowych Targów Budownictwa TARBUD 2013 w budynku Hali Stulecia oraz we Wrocławskim Centrum Kongresowym w kompleksie Hali Stulecia we Wrocławiu przy ul. Wystawowej 1, w dniach od 22.03.2013 r. do 24.03.2013 r Poprzez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z Harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.W ramach świadczenia usługi Wykonawca będzie zobowiązany do: 1)zapewnić usługę cateringową max. dla 150 osób; 2)przygotowania, dowozu i podawania posiłków w dni wskazane przez Zamawiającego do miejsca i sali, w której będą realizowane usługi cateringowe. 3)świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych; 4)przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.); 5)zapewnienia osoby/osób, które przygotują catering oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze, 6)dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników bankietu; użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone - (zastawa porcelanowej, ewentualnie szklana z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, 7)estetycznego podawania posiłków; 8)przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym - stoły nakryte obrusami materiałowymi, udekorowane kwiatami oraz serwetkami 9)zapewnienia pojemnika na resztki po spożytym posiłku i brudną zastawę; 10)zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach. 11)realizacji całości przedmiotu zamówienia zgodnie z termin realizacji przedmiotu umowy zawartym w § 2 projektu umowy oraz szczegółowym harmonogramem. 3.Dodatkowe wymagania 1)Wykonawca zobowiązuje się do: a)wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas bankietu i do wyznaczenia swojego przedstawiciela, w chwili zawarcia umowy, odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, w pełnie dyspozycyjnego z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks oraz e-mail; b)Odbioru sprzętu i naczyń oraz uprzątnięcie po zakończeniu imprezy; 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i załącznikach do niej oraz zgodnie z ofertą 6.Przedmiot zamówienia i warunki jego realizacji szczegółowo określają: 1)Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Załącznik Nr 1B do SIWZ; 2)Projekt Umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ; 3)Szczegółowy zakres usług cateringowych, o których mowa w ust. 1, określa Załącznik nr 1C do SIWZ, Harmonogram wraz z planem cateringowym. 7.Ilość i wielkość zamawianych usług wskazana w Załączniku nr 1B do SIWZ stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w Załączniku, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w Załączniku nr 1 do wniosku, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, po dokonaniu protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. 8.Zasady rozliczania: w przypadku prawidłowego wykonania umowy zlecającej usługę cateringową spisany zostanie protokół zdawczo-odbiorczy, który stanowić będzie podstawę do rozliczenia finansowego z Wykonawcą. 8.Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w § 5 Projektu Umowy stanowiący załącznik do SIWZ. o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.halastulecia.pl (BIP) - zakładka przetragi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach