Przetargi.pl
Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu

Zespół Szkół w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, ul. Zwycięstwa 28
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 248 10 61 , fax. 55 248 10 61
  • Data zamieszczenia: 2013-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Pasłęku
    ul. Zwycięstwa 28 28
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 248 10 61, fax. 55 248 10 61
    REGON: 00101865700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zspaslek@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: oświata

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: Część I - koordynowanie projektu: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach, stanie prac nad realizacją projektu, a zwłaszcza o ewentualnych utrudnieniach i opóźnieniach, rozpowszechnianie informacji o projekcie tj. dotarcie do wszystkich potencjalnych uczestników projektu, poinformowanie rodziców o projekcie poprzez dziennik elektroniczny,promocja projektu (rozwieszenie plakatów na terenie ZS Pasłęk, umieszczenie informacji o projekcie na stronie internetowej szkoły),przeprowadzenie rekrutacji,nadzór merytoryczny nad realizacją projektu oraz nadzór i kontrola nad terminowym, właściwym i zgodnym z przepisami wydatkowaniem środków finansowych w ramach projektu, współpraca z Instytucją Pośredniczącą (Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie) w zakresie prawidłowej realizacji projektu, przekazanie, na nośniku elektronicznym, wraz ze sprawozdaniem końcowym, informacji o wszystkich beneficjentach ostatecznych w ramach projektu, przedstawianie na żądanie Instytucji Pośredniczącej wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu,nadzór wykorzystania dotacji w poszczególnych kategoriach budżetowych poszczególnych zadań projektu, pomoc merytoryczna w zawieraniu umów zleceń oraz umów o dzieło,pomoc w zawieraniu umów zakupu,opisywanie i akceptacja pod względem merytorycznym dokumentów kosztowychweryfikacja ponoszonych wydatków,sporządzanie postępu rzeczowego wniosków o płatność,nadzór nad spływem dokumentacji, przechowywanie jej i umożliwienie wglądu,udział w pracach nad ewaluacją, akceptacja merytoryczna narzędzi badawczych oraz wniosków z ewaluacji,reprezentowanie w kontaktach roboczych,oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 80 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego. Część II - asystent koordynatora: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności:systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz informowanie koordynatora o stwierdzonych nieprawidłowościach, stanie prac nad realizacją projektu, a zwłaszcza o ewentualnych utrudnieniach i opóźnieniach;merytoryczny nadzór nad działaniami projektowymi;przygotowanie logistyki zajęć, wyjazdów, konkursów, staży (w tym list obecności, dzienników zajęć, sprawozdań);sporządzenie i ewidencja umów cywilno-prawnych, rachunków;opracowanie narzędzi badawczych, przeprowadzenie i monitoring ewaluacji;nadzór nad spływem dokumentacji;przygotowanie prezentacji podsumowującej projekt;przygotowanie raportu.oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 60 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla części I zamówienia w wysokości 1.500,00 zł Dla części II zamówienia w wysokości 1.100,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspaslek.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach