Zespół Szkół w Pasłęku ogłasza przetarg
- Adres: 14-400 Pasłęk, ul. Zwycięstwa 28
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 248 10 61 , fax. 55 248 10 61
- Data zamieszczenia: 2013-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Pasłęku
ul. Zwycięstwa 28 28
14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 248 10 61, fax. 55 248 10 61
REGON: 00101865700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zspaslek@wp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: oświata
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Opis przedmiotu zamówienia: Część I - koordynowanie projektu: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach, stanie prac nad realizacją projektu, a zwłaszcza o ewentualnych utrudnieniach i opóźnieniach, rozpowszechnianie informacji o projekcie tj. dotarcie do wszystkich potencjalnych uczestników projektu, poinformowanie rodziców o projekcie poprzez dziennik elektroniczny,promocja projektu (rozwieszenie plakatów na terenie ZS Pasłęk, umieszczenie informacji o projekcie na stronie internetowej szkoły),przeprowadzenie rekrutacji,nadzór merytoryczny nad realizacją projektu oraz nadzór i kontrola nad terminowym, właściwym i zgodnym z przepisami wydatkowaniem środków finansowych w ramach projektu, współpraca z Instytucją Pośredniczącą (Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie) w zakresie prawidłowej realizacji projektu, przekazanie, na nośniku elektronicznym, wraz ze sprawozdaniem końcowym, informacji o wszystkich beneficjentach ostatecznych w ramach projektu, przedstawianie na żądanie Instytucji Pośredniczącej wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu,nadzór wykorzystania dotacji w poszczególnych kategoriach budżetowych poszczególnych zadań projektu, pomoc merytoryczna w zawieraniu umów zleceń oraz umów o dzieło,pomoc w zawieraniu umów zakupu,opisywanie i akceptacja pod względem merytorycznym dokumentów kosztowychweryfikacja ponoszonych wydatków,sporządzanie postępu rzeczowego wniosków o płatność,nadzór nad spływem dokumentacji, przechowywanie jej i umożliwienie wglądu,udział w pracach nad ewaluacją, akceptacja merytoryczna narzędzi badawczych oraz wniosków z ewaluacji,reprezentowanie w kontaktach roboczych,oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 80 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego. Część II - asystent koordynatora: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności:systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz informowanie koordynatora o stwierdzonych nieprawidłowościach, stanie prac nad realizacją projektu, a zwłaszcza o ewentualnych utrudnieniach i opóźnieniach;merytoryczny nadzór nad działaniami projektowymi;przygotowanie logistyki zajęć, wyjazdów, konkursów, staży (w tym list obecności, dzienników zajęć, sprawozdań);sporządzenie i ewidencja umów cywilno-prawnych, rachunków;opracowanie narzędzi badawczych, przeprowadzenie i monitoring ewaluacji;nadzór nad spływem dokumentacji;przygotowanie prezentacji podsumowującej projekt;przygotowanie raportu.oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 60 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla części I zamówienia w wysokości 1.500,00 zł Dla części II zamówienia w wysokości 1.100,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspaslek.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- na usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
Dodano: 2014-01-13 - Usługa kierowania projektem pt. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim.
Dodano: 2013-09-12 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
Dodano: 2013-08-14 - PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PN. POKOCHAJ SWOJE MARZENIA WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PO KL
Dodano: 2010-12-16 - pełnienie funkcji koordynatora regionalnego UWM w projekcie pt. Współpraca pracowników sfery B+R z ekspertami w wypracowaniu praktycznego modelu funkcjonowania CTT najlepszą szkoła innowacji, zarządzania badaniami rozwojowymi i komercjalizacji ich rezultatów realizowanego na podstawie umowy nr POKL.04.02.00-00-027/08-00
Dodano: 2009-06-05