Przetargi.pl
na usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu

Samorządowa Szkoła Podstawowa im. Michała Lengowskiego w Rudzienicach ogłasza przetarg

  • Adres: 14-204 Rudzienice, ul. Szkolna 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 640 22 26 , fax. 89 640 22 26
  • Data zamieszczenia: 2014-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowa Szkoła Podstawowa im. Michała Lengowskiego w Rudzienicach
    ul. Szkolna 2 2
    14-204 Rudzienice, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 640 22 26, fax. 89 640 22 26
    REGON: 00120623500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ssprudzienice.edupage.org/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - koordynowanie projektu: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: - doświadczenie w pracy metodą projektu, - umiejętność zarządzania czasem i ryzykiem - merytoryczna odpowiedzialność za całość realizacji - planowanie i organizowanie wszystkich działań - prowadzenie dokumentacji projektowej - rozliczanie merytoryczne i finansowe - kontakty z IP, - oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 80 godzin miesięcznie. Część II - Asystent koordynatora - ewaluator monitorujący projekt: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: - stworzenie odpowiednich dokumentów i narzędzi potrzebnych do realizacji projektu(ankiety, deklaracje, karty wycieczek, sprawozdania, karty monitorujące, testy, oświadczenia, protokoły itp.) - monitoring i ewaluacja projektu, opracowywanie raportów z ewaluacji, - pomoc koordynatorowi we wszystkich działaniach, - sprawozdania, wnioski o płatność - formularz PEFS, - oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 80 godzin miesięcznie. Część III - Specjalista do spraw rozliczeniowych: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: - sporządzanie wniosków o płatność - oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 60 godzin miesięcznie. Opis sposobu realizacji zamówienia wspólny dla wszystkich części: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji żadnej z części zamówienia w sposób zdalny, to jest bez obecności osoby świadczącej usługę w biurze projektu lub w innych miejscach gdzie realizowany będzie projekt. 2. Zamawiający udostępnia Wykonawcom biuro projektu znajdujące się z siedzibie Zamawiającego wyposażone we wszystkie niezbędne do realizacji zamówienia urządzenia i sprzęt, materiały biurowe i eksploatacyjne. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za zrealizowanie zamówienia w sposób zgodny z dokumentami programowymi znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl w zakładce /Dokumenty. 4. Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów, wskaźników i produktów projektu i w przypadku wykrytych zagrożeń informował Zamawiającego o tym fakcie niezwłocznie. 5. Wykonawca winien realizować zamówienie metodą PROAKTYWNĄ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: - Dla części I zamówienia w wysokości 1.890,00 zł - Dla części II zamówienia w wysokości 1.890,00 zł - Dla części III zamówienia w wysokości 1.440,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r.,Nr 42, poz. 275). 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz oryginał dokumentu wadialnego deponuje w siedzibie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy: PKO Bank Polski SA 26 1020 3583 0000 3802 0126 5875 w tytule przelewu wpisując: WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Próbka jakości zaoferowanej usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ssprudzienice.edupage.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach