Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg
- Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
- Data zamieszczenia: 2010-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
ul. Ratusz 1 1
11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5192799, 5192705
REGON: 00052933800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PN. POKOCHAJ SWOJE MARZENIA WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PO KL - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora Projektu w ramach projektu Pokochaj swoje marzenia numer POKL.09.01.02-28-020-10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.Projekt Pokochaj swoje marzenia realizowany jest przez Gminę Olsztynek w ramach umowy nr POKL. 09.01.02-28-020-10 z dnia 8 listopada 2010 r. Do obowiązków Koordynatora Projektu, będzie należało: 1) Przejęcia odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach. 2) Terminowego i właściwego zrealizowania całości projektu. 3) Współpracy z pracownikami zespołu projektowego. 4) Koordynowania działań projektowych. 5) Nadzoru nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem. 6) Kierowania wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 7) Nadzorowania bieżących postępów w realizacji projektu. 8) Nadzoru nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością. 9) Zarządzania planowanymi działaniami projektowymi. 10) Prowadzenia Biura Projektu. 11) Koordynacji prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji. 12) Dokonywania podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie odpowiedzialności. 13) Nadzorowania pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 14) Koordynacji działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem. 15) Utrzymywania stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 16) Rzetelnego i terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność. 17) Przygotowywania i koordynacji korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej. 18) Planowania działań i wywiązywania się ze wskaźników. 19) Kierowania bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu. 20) Poddania się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. 21) Obecności podczas kontroli projektu. 22) Opracowania szczegółowego harmonogramu zajęć. 23) Promowania projektu. 24) Kontroli wydatkowania środków. 25) Dokonywania innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- na usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
Dodano: 2014-01-13 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
Dodano: 2013-11-20 - Usługa kierowania projektem pt. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim.
Dodano: 2013-09-12 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
Dodano: 2013-08-14 - pełnienie funkcji koordynatora regionalnego UWM w projekcie pt. Współpraca pracowników sfery B+R z ekspertami w wypracowaniu praktycznego modelu funkcjonowania CTT najlepszą szkoła innowacji, zarządzania badaniami rozwojowymi i komercjalizacji ich rezultatów realizowanego na podstawie umowy nr POKL.04.02.00-00-027/08-00
Dodano: 2009-06-05