Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2 2
10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pełnienie funkcji koordynatora regionalnego UWM w projekcie pt. Współpraca pracowników sfery B+R z ekspertami w wypracowaniu praktycznego modelu funkcjonowania CTT najlepszą szkoła innowacji, zarządzania badaniami rozwojowymi i komercjalizacji ich rezultatów realizowanego na podstawie umowy nr POKL.04.02.00-00-027/08-00 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora regionalnego UWM w projekcie, w zakres czego będzie wchodziło m.in.: Planowanie realizacji zadań w projekcie. Organizowanie realizacji zadań w projekcie. Monitoring realizacji zadań w projekcie. Nadzorowanie realizacji finansowej projektu. Nadzorowanie sprawozdawczości projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący lub będący dysponować osobą legitymującą się kwalifikacjami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Wskazana osoba musi spełniać następujące wymagania: A1) wykształcenie wyższe A2)minimum 5 lat pracy, w tym co najmniej 5 lat pracy w publicznej szkole wyższej; A3)w ciągu ostatnich 3 lat pełnienie kluczowej funkcji w realizacji minimum 3 projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej, dotyczących współpracy nauki z gospodarką, w tym co najmniej 1 z budżetem powyżej 800 000,00 złotych brutto; A4)znajomość zagadnień związanych z innowacyjnością, współpracą nauki z gospodarką; A5)znajomość zagadnień w zakresie zarządzania/wdrażania projektów finansowanych z funduszy UE; A6) ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu innowacyjności, zarządzania projektami, zarządzania funduszami UE. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza bądź równa 3, do złożenia ofert wstępnych zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy spełniający te warunki. Natomiast jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 3, zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych 3 wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu według kryteriów określonych poniżej: 1.Za każdy rok pracy powyżej 5 lat - 1 pkt. 2.Za każdy rok pracy w publicznej szkole wyższej powyżej 5 lat - 1 pkt. 3.Za każdy projekt powyżej 3, współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej dotyczący współpracy nauki z gospodarką, w którym pełniono funkcję kluczową - 1 pkt. 4.Za każdy projekt powyżej 1 współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej, o wartości powyżej 800.000 PLN, w którym pełniono funkcję kluczową - 1 pkt. 5.Za każdy certyfikat ukończenia studiów podyplomowych lub kursu z zakresu innowacyjności lub zarządzania projektami - 1 pkt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Informacja o osobie, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Potwierdzeniem spełniania warunków jest: A)informacja o posiadaniu wyższego wykształcenia, ukończonych studiów podyplomowych lub kursów z zakresu innowacyjności, zarządzania projektami, zarządzania funduszami UE, B)informacja potwierdzająca doświadczenie zawodowe, C) informacja potwierdzająca wszystkie sformułowane wymagania w pkt. A3) z podaniem: nazwy, przedmiotu, wartości projektu, funkcji pełnionej w projekcie oraz danych teleadresowych podmiotu, w którym realizowany był projekt, D) informacja potwierdzające pozostałe wymagania: znajomość zagadnień związanych z innowacyjnością, współpracą nauki z gospodarką. Do przedstawionych powyżej informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań. W przypadku posługiwania się w wykonywania zamówienia osobą innego podmiotu, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tego podmiotów do udostępnienia wskazanej osoby. W przypadku składania wniosku przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Wszelkie wymagane przez zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- na usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
Dodano: 2014-01-13 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
Dodano: 2013-11-20 - Usługa kierowania projektem pt. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim.
Dodano: 2013-09-12 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
Dodano: 2013-08-14 - PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PN. POKOCHAJ SWOJE MARZENIA WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PO KL
Dodano: 2010-12-16