Przetargi.pl
Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu

Zespół Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania ogłasza przetarg

  • Adres: 11-220 Górowo Iławeckie, ul. Szkolna 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7611243 , fax. 089 7611228
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania
    ul. Szkolna 6 6
    11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7611243, fax. 089 7611228
    REGON: 28017605800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szkolazdumka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - koordynowanie projektu: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: - zarządzanie i nadzór nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z wymogami PO KL wnioskiem, - przeprowadzenie akcji informacyjno-promocyjnej projektu, - kontakt z Uczestnikami Projektu, kadrą prowadzącą zajęcia, - kontakty i współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi, - kontrola kwalifikowalności wydatków, - organizacja spotkań Zespołu Zarządzającego projektem, - zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi (zakupy, oznakowanie), - przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie Regulaminu Rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych), - udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu, - informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowaniu przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, - dbałość o zgodność wszystkich działań realizowanych w ramach projektu z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - współpraca z dyrektorem szkoły w procesie zakupu materiałów i usług zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych, - monitorowanie dokumentów w zakresie: kosztów, wydatków ponoszonych w projekcie i ich kwalifikowalności, osiągania wskaźników produktu i rezultatu, - współpraca z Instytucją Pośredniczącą, - przygotowywanie wniosku o płatność, - prowadzenie dokumentacji projektu, - koordynowanie pracy Zespołu Projektowego i kadry dydaktycznej, - koordynowanie i opieka nad realizacją zajęć, - osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 60 godzin miesięcznie. Część II - asystent koordynatora: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: - sprawozdawczość projektu, przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej, - prowadzenie rejestru korespondencji dotyczącej realizacji zadań w projekcie - sporządzanie protokołów ze spotkań Zespołu Zarządzającego, - gromadzenie i archiwizowanie materiałów wypracowanych przez Zespół Zarządzający, - wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, - przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, - zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu, współpraca ze specjalistą ds. finansowych, - współpraca z członkami zespołu projektowego, - wprowadzanie danych uczestników projektu do Generatora PEFS, - przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie Regulaminu Rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych), - udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac Komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu, - informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowaniu przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, - zabezpieczenie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, - dbałość o zgodność wszystkich działań realizowanych w ramach projektu z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 50 godzin miesięcznie. Część III - specjalista do spraw monitoringu i ewaluacji: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: - opracowanie narzędzi monitoringu i ewaluacji dla potrzeb projektu, - opracowanie wzoru dokumentów projektu, zgodnie z wytycznymi POKL, - informowanie Kierownika Projektu o postępie realizacji działań, ewentualnych opóźnieniach i zagrożeniach, - prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu, wskazanej przez Koordynatora Projektu, - przygotowanie odpowiednich formularzy i nadzorowanie kompletowania dokumentów uczestników projektu, - wprowadzanie danych uczestników projektu do Generatora PEFS, - sporządzanie załącznika nr 2 Wniosku o płatność, - opracowywanie i przeprowadzanie ankiet wśród uczniów, nauczycieli, rodziców, - sporządzanie raportów z ankiet, - sprawdzanie dzienników zajęć i list obecności, - rekrutacja uczestników, promocja zadania, - rejestrowanie procesów zmian u uczestników, - kontakt z wykonawcami zadań i uczniami, - udzielanie wszelkiej niezbędnej pomocy w trakcie kontroli zewnętrznych dokonywanych w zakresie prawidłowości realizacji projektów, - sporządzania sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu, - prowadzenie monitoringu projektu zgodnie z wymogami IP, w tym przeprowadzenie kontroli dokumentacji wewnętrznej (opracowanie koncepcji kontroli wewnętrznej projektu, w tym przygotowanie instrukcji kontroli wewnętrznej projektu), - prowadzenie bieżącej ewaluacji realizowanej promocji EFS w projekcie zgodnie z wymogami IP. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 50 godzin miesięcznie. Opis sposobu realizacji zamówienia wspólny dla wszystkich części: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji żadnej z części zamówienia w sposób zdalny, to jest bez obecności osoby świadczącej usługę w biurze projektu lub w innych miejscach gdzie realizowany będzie projekt. 2. Zamawiający udostępnia Wykonawcom biuro projektu znajdujące się z siedzibie Zamawiającego wyposażone we wszystkie niezbędne do realizacji zamówienia urządzenia i sprzęt, materiały biurowe i eksploatacyjne. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za zrealizowanie zamówienia w sposób zgodny z dokumentami programowymi znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl w zakładce /Dokumenty. 4. Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów, wskaźników i produktów projektu i w przypadku wykrytych zagrożeń informował Zamawiającego o tym fakcie niezwłocznie. 5. Wykonawca winien realizować zamówienie metodą PROAKTYWNĄ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: - Dla części I zamówienia w wysokości 1.500,00 zł - Dla części II zamówienia w wysokości 950,00 zł - Dla części III zamówienia w wysokości 1.100,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r.,Nr 42, poz. 275). 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz oryginał dokumentu wadialnego deponuje w siedzibie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy: 10 1240 5602 1111 0010 3468 1962 w tytule przelewu wpisując: WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szkolazdumka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach