Przetargi.pl
Usługa wykonania projektu, realizacji oraz hostingu stron internetowych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego

Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-084 Katowice, ul. Sokolska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 351-17-19, 258-62-61 , fax. (32) 351-17-14
  • Data zamieszczenia: 2013-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego
    ul. Sokolska 2 2
    40-084 Katowice, woj. śląskie
    tel. (32) 351-17-19, 258-62-61, fax. (32) 351-17-14
    REGON: 00027933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniaslaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania projektu, realizacji oraz hostingu stron internetowych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: I etap- wykonanie i realizacja nowego projektu stron www dotyczących Filharmonii Śląskiej, II etap- konserwacja, rozwój, hosting uwzględniający nielimitowaną liczbę domen, serwisów WWW, kont e-mail i FTP Filharmonii Śląskiej. Nowa strona musi zawierać wszystkie informacje aktualnie publikowane na oficjalnej stronie FS ze szczególnym uwzględnieniem znaków i symboli używanych w FS oraz nawiązywać do nowego wystroju po rozbudowie (wizualizacja dostępna na stronach FS). Musi zawierać wymagane prawem sposoby informowania o używanych mechanizmach zastosowanych do działania strony. W szczególności zamówienie składa się z pozycji: - wykonania projektu graficznego i nawigacji strony, a następnie jego realizacji i uruchomienia, projekt musi być uzgodniony i zaakceptowany przez Filharmonię - bieżącej konserwacji i rozwoju strony www, - tworzenia nieograniczonej ilości kategorii, artykułów i przypisów do artykułów w postaci wiadomości tekstowych, plików multimedialnych i łączy do innych treści, - wykonania modułu do samodzielnego (przez użytkownika) wykonywania aktualizacji, poprawek, modyfikacji, przetwarzania i umieszczania na stronie nowych dokumentów graficznych, tekstowych, dźwiękowych oraz audiowizualnych, - prowadzenia strony przynajmniej w dwóch językach (polski i angielski) z automatycznym wyświetlaniem pozycji w menu, jeżeli jest przypisany opis (treść), - aktualizacji i modyfikacji strony poprzez interfejs graficzny jak i wczytywanie danych poprzez plik (pliki) w formacie XML (lub i możliwość wczytywania danych z zewnętrznej bazy SQL), - parametryzowanej wyszukiwarki umożliwiającej wyszukiwanie żądanej frazy jak i ograniczanie ilości przeszukiwanych treści, - kalendarium z interfejsem graficznym w postaci kalendarza (z wyróżnionymi dniami wydarzeń z krótkim opisem), umożliwiającego stworzenia wielopoziomowego zapytania w oparciu o stworzoną bazę danych. System musi posiadać: - we wszystkich modułach graficzny interfejs użytkownika w języku polskim, - dostęp do statystyki odwiedzin (możliwość integracji gotowych bezpłatnych rozwiązań). -archiwizację serwisu www każdorazowo po wykonaniu aktualizacji i przechowywanie dwóch ostatnich kopii wykonywanego archiwum na nośnikach elektronicznych Mechanizmy zaimplementowane na stronie winny zapewnić generowanie (tworzenie-modyfikowanie) strony internetowej bez znajomości języków programowania według zadanego szablonu ze szczególnym uwzględnieniem repertuaru Instytucji, jak również musi umożliwiać tworzenie takich szablonów przez przeszkolone osoby za strony Zamawiającego w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. Jedną z wymaganych funkcjonalności jest możliwość wprowadzanie wszystkich danych dostępnych w systemie z atrybutem dane historyczne na poziomie użytkownika podstawowego bez możliwości przeglądania bieżących danych wrażliwych. Szczególną uwagę należy skierować na moduł aktualności i repertuar, które z natury rzeczy muszą być skorelowane i posiadać mechanizm samodzielnego przenoszenia do archiwum (preferowane rozwiązania, które posiadają walidator) oraz generowanie newslettera. Dostęp do systemu: Ilość użytkowników posiadających równoczesny dostęp: 1 (jeden) administrator z pełnym dostępem do wszystkich funkcji systemu, 30 (trzydziestu) z dostępem od pojedynczej funkcji do wszystkich funkcji roboczych we wszystkich modułach ustalanej przez administratora (za wyjątkiem funkcji kreowania dostępu i zabezpieczeń). ( Dopuszcza się opcjonalnie dostęp bez ograniczeń ilościowych ze strefą autoryzowanego dostępu i umieszczaniem zarządzeń, harmonogramów pracy itp.) Hosting poczty powinien zapewniać: - Możliwości samodzielnego zarządzania usługą: - Dodawania - usuwanie kont w ramach przyznanych limitów - Zmianę haseł użytkowników - Modyfikacje aliasów i przekierowań - Konfigurowanie automatycznej odpowiedzi serwera - Konfigurację filtru antyspamowego i antywirusowego Dostęp do konta pocztowego (minimum): - Poprzez webmail - Poprzez protokół POP3, POP3 over SSL - Autoryzowany dostęp do serwera SMTP Sklep i zamówienia biletów - dopuszcza się integrację nie autorskich gotowych systemów, które muszą spełniać przynajmniej następujące funkcjonalności: możliwość tworzenia nieograniczonej ilości kategorii, możliwość dodawania produktów oraz przypisanie ich do odpowiedniej kategorii, możliwość cechowania produktu - opis, zdjęcie, cena, warunki zakupu (parametry te muszą mieć możliwość tworzenia w trakcie cechowania), wariantowość rozumiana jako możliwość publikowania produktu w różnych konfiguracjach lub grupach, możliwość definiowania statusu dostępności. Procedura zakupu winna mieć możliwość realizacji zamówienia zarówno z rejestracją kupującego jak i bez rejestracji. W każdym przypadku musi być możliwość dodawania i odejmowania produktu do koszyka z podaniem ilości, formy płatności oraz rodzajem dostawy. Charakterystyki powyższej nie należy traktować jako ściśle zdefiniowanych wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, lecz jedynie jako ilustrację skali problemów do rozwiązania. Podział na obszary funkcjonalne ma charakter pomocniczy, którego celem jest ogólne zdefiniowanie zakresu funkcjonalnego systemu, a nie jego struktury. Szczegółowe wymagania związane z poszczególnymi obszarami będą zdefiniowane w ramach asysty przedwdrożeniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Estetyka i funkcjonalność
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmoniaslaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach