Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości na terenie nieruchomości w Katowicach, ul. Dąbrowskiego 23

Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40172 Katowice, ul. Grabowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 782 49 25 , fax. 0 32 258 6045
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego
    ul. Grabowa
    40172 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 782 49 25, fax. 0 32 258 6045
    REGON: 24030518500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip-slaskie.pl/sznkat

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości na terenie nieruchomości w Katowicach, ul. Dąbrowskiego 23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości wewnątrz obiektu biurowego oraz na ciągach komunikacyjnych wokół budynku w Katowicach przy ul. Dąbrowskiego 23 wg szczegółowego zestawienia zawartego w tabeli w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do: 1.Skierowania do wykonania prac osób o wysokiej kulturze osobistej, wyposażonych w ubiór jednoznacznie identyfikujący pracowników firmy sprzątającej – tzw. „stroje firmowe”. 2.Przedstawienia administratorowi budynku grafiku z imiennym wyszczególnieniem osób odpowiadających za czystość poszczególnych pomieszczeń i odcinków będących przedmiotem zamówienia w cyklach tygodniowych lub miesięcznych. Do obowiązków osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia należy: bieżące utrzymanie czystości w sanitariatach, dbanie o ciągłe zaopatrzenie w papier i mydło toaletowe; bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach socjalnych; bieżące utrzymanie czystości w ciągach komunikacyjnych; bieżące utrzymanie czystości na zewnątrz budynku (sprzątanie śmieci, usuwanie liści, śniegu,błota pośniegowego, lodu). 3.Zapewnienia środków higienicznych: papier toaletowy (tylko biały), ręczniki papierowe (tylko białe), mydło toaletowe, płyn do naczyń – przeznaczony do pomieszczeń socjalnych. (Średniomiesięczna – szacunkowa ilość osób w budynku to ok. 750). 4.Zapewnienia środków czystości przeznaczonych do pielęgnacji i czyszczenia powierzchni (lastriko, płytki podłogowe i ścienne, panele drewniane), mebli, sprzętu biurowego i kuchennego oraz do dezynfekcji urządzeń sanitarnych. 5.Bieżącego usuwania śladów i zanieczyszczeń zostawianych przez użytkowników pomieszczeń na skrzydłach drzwiowych, ościeżnicach, meblach, płytkach ściennych wokół umywalek, zlewozmywaków, pisuarów i muszli, oraz przecieranie wyłączników, gniazdek i klamek oraz do bieżącego usuwania lodu, śniegu i błota pośniegowego z ciągów komunikacyjnych przy użyciu piasku, soli i innych środków dopuszczonych prawem lokalnym – wszystkie niezbędne środki Wykonawca winien zabezpieczyć we własnym zakresie. 6. Zapewnienia wycieraczek wewnętrznych pełnych o wymiarach min. 250 cm x 150 cm w ilości 2 szt. oraz min. 150 cm x 85 cm w ilości 3 sztuk, które w okresie 15 listopad – 15 marzec winny być wymieniane min. raz w tygodniu lub wg potrzeb, w pozostałym okresie (16 marzec – 14 listopad) min. raz na 2 tygodnie lub wg potrzeb. 7.Utrzymania czystości w tym usuwania lodu, śniegu i błota pośniegowego pod arkadami od strony ul. Lompy i ul. Reymonta wraz ze schodami terenem zieleni, chodnika wzdłuż parkingu od strony ul. Dąbrowskiego wraz z ciągiem komunikacyjnym prowadzącym do wejścia głównego budynku od strony ul. Dąbrowskiego oraz 1 metr od barierek na dolnym i górnym parkingu (chodnik od ul. Dąbrowskiego i ul. Reymonta) – do godziny 7:00 codziennie. 8.Utrzymania czystości w tym usuwania lodu, śniegu i błota pośniegowego na ciągach komunikacyjnych od strony pomnika Piłsudskiego oraz na terenie o szerokości 3 metrów na całej szerokości budynku od strony placu Chrobrego – do godziny 7:00 codziennie. 9.Zapewnienia, niezależnie od bieżącego grafiku – stałego dyżuru, co najmniej dwóch osób w okresie od dnia obowiązywania umowy do dnia 15 marca 2018 roku oraz od dnia 15 listopada 2019 roku do końca okresu trwania umowy, w godz. od 5:00 do 9:00. 10.Wykonawca powinien zapewnić wystarczającą ilość osób do należytego wykonania zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu specyfiki obiektu. 11.Zapewnienia materiałów i narzędzi niezbędnych do utrzymania budynku w należytej czystości. Zamawiający ze swej strony udostępni Wykonawcy pomieszczenie gospodarcze. 12Wykaz wymaganego sprzętu do realizacji niniejszego zamówienia szczegółowo opisano w SIWZ. Uwaga: Ochrona budynku będzie sprawdzać rodzaj wynoszonych śmieci przez pracowników firmy sprzątającej. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób, które będą fizycznie realizowały przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, byli zatrudnieni na umowę o prace w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 – tekst jednolity).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: w wysokości 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych i 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.). Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 30.11.2017. r. o godzinie 11:00. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Śląskiego Zarządu Nieruchomości, nr konta: 42 1560 1111 0000 9070 0019 3504 z dopiskiem „Wadium – usługa utrzymania czystości KD23”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania przez bank Zamawiającego, na rachunku bankowym Zamawiającego. Brak wadium na rachunku Zamawiającego w dniu 30.11.2017 r. do godz. 11:00 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. Potwierdzenie (kopię dokumentu przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, oryginały dokumentów wymienionych w pkt. 1.1. należy złożyć w sekretariacie Śląskiego Zarządu Nieruchomości w Katowicach przy ul. Grabowej 1A, pokój 417 (czynne: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:30), a do oferty zaleca się dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.9. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.4. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a.jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b.jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,- nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ,- zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach