Przetargi.pl
Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania

GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA ogłasza przetarg

  • Adres: 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0325325013
  • Data zamieszczenia: 2024-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
    ul. Armii Krajowej 54b
    41-909 Bytom, woj. śląskie
    tel. 0325325013
    REGON: 242615406
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: w nieruchomościach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Bytom (Zadanie I) poprzez utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków (w częściach wspólnego użytkowania tj. klatkach schodowych, piwnicach, strychach itp.), na terenach zewnętrznych nieruchomości stanowiących wyjścia z budynków, w tym schody stanowiące wyjścia z budynków, dojścia do placyków gospodarczych lub miejsc gromadzenia odpadów, placyki gospodarcze lub miejsca gromadzenia odpadów komunalnych i ich bezpośrednie otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity/ w zakresie letniego i zimowego utrzymania; w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu (Zadanie II) poprzez utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków (w częściach wspólnego użytkowania tj. klatkach schodowych, piwnicach, strychach itp.), na terenach zewnętrznych nieruchomości obejmujących schody stanowiące wyjścia z budynków, tereny podwórek, chodników, dróg wewnętrznych, miejsc postojowych, wszelkich miejsc utwardzonych m.in. stanowiących piesze ciągi komunikacyjne, placyki gospodarcze lub miejsca usytuowania pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych oraz trawniki, tereny zielone, bramy przejazdowe /prześwity/ w zakresie letniego i zimowego utrzymania;3. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach, których wykaz adresów stanowi Załącznik Nr 1.1. do SWZ (Zadanie I) oraz Załącznik nr 1.2. do SWZ (Zadanie II):1) Zadanie I - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych gminy: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 107 628,30 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 39 896,90 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 7 679,82 m2 (tj. wyjścia z budynków w tym schody, dojścia do placyków gospodarczych lub miejsc usytuowania pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych, placyki gospodarcze lub miejsca usytuowania pojemników na odpady komunalne i ich bezpośrednie otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity). - Utrzymanie porządku i czystości na terenie zewnętrznym nieruchomości położonej przy ul. Matejki 13 w miesiącach listopadzie, marcu, lipcu (3 miesiące), z uwagi na wspólne korzystanie z placyku gospodarczego przez użytkowników w tym nieruchomości ul. Matejki 7, 9, 11 w Bytomiu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 20,31 m2.2) Zadanie IIUtrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 6 589,45 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 2 400,62 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 16 002,53 m2.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.6. Wykazy adresowe wraz z wielkościami powierzchni do utrzymania porządku i czystości stanowią Załącznik 1.1. do SWZ oraz Załącznik 1.2. do SWZ.7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ.8. Zamawiający w związku z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji. Szczegółowy opis opcji znajduje się w projektowanych postanowieniach umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego VeloBank S.A. Oddział w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 z opisaniem przelewu: „wadium DZP-TP2-26/2024 - sprzątanie”.Uwaga: skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert).5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zaleca się złożyć wraz z ofertą potwierdzenie nadania przelewu.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b-d, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zaleca się złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową w wydzielonym odrębnym pliku.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej j.n.:Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę sprzątania / utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w minimum 300 budynkach,w ramach jednej umowy.Uwaga:– Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wykazać usługę, w wykonaniu której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.– w przypadku, gdy w/w zakres prac będzie stanowił część prac o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w „Wykazie wykonanych usług” wyodrębnić rodzajowo, prace o których mowa powyżej,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach