SOSW Będzin ogłasza przetarg
- Adres: 42-500 Będzin, 11 Listopada 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SOSW Będzin
11 Listopada 7
42-500 Będzin, woj. śląskie
REGON: 000726470 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw.bedzin.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 1. – Terapia pedagogiczna – 160 godzin, w tym maksymalnie 5 godz. konsultacji;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 2. – Terapiaręki– 160 godzin, w tym maksymalnie 5 godz. konsultacji;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 3. – Terapia ręki – 160 godzin, w tym maksymalnie 5 godz. konsultacji;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 4. – zajęcia z psychologiem dla dziecka i rodziny– 130 godzin, w tym maksymalnie 8 godz. konsultacji;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 5. – Indywidualne zajęcia logopedyczne – 156 godzin, w tym maksymalnie 8 godz. konsultacji;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 6. – Indywidualne zajęcia logopedyczne – 156 godzin, w tym maksymalnie 8 godz. konsultacji;;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 7. – Indywidualne zajęcia logopedyczne – 156 godzin, w tym maksymalnie 8 godz. konsultacji;;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 8. – Indywidualne zajęcia logopedyczne – 156 godzin, w tym maksymalnie 8 godz. konsultacji;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 9. – Terapia Biofeedback – 120 godzin, w tym maksymalnie 3 godz. konsultacji.Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 10. – Indywidualne zajęcia z fizjoterapeutą – 160 godzin, w tym maksymalnie 5 godz. konsultacji;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 11. – Indywidualne zajęcia z fizjoterapeutą – 160 godzin, w tym maksymalnie 5 godz. konsultacji;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 12. – Indywidualne zajęcia z fizjoterapeutą – 160 godzin, w tym maksymalnie 5 godz. konsultacji;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 13. –Indywidualne zajęcia z surdopedagogiem – 100 godzin, w tym maksymalnie 3 godz. konsultacji;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 14. –Terapia prowadzona metodą Weroniki Sherborne -160 godzin;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 15. –Logorytmika – 150 godzin;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Będzinie, w Części 16. – Terapia zaburzeń całościowych, w tym autyzmu – 138 godzin, w tym maksymalnie 5 godz. konsultacji;Zadania określone są w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).2. Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.3. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa.4. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w :1) w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego lub2) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym/miejscu stałego pobytu. 5. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci.6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem że w okresie wakacyjnym realizacja może następować w godzinach od 8.00 do 14.00.7. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii.8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; 2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;3) Udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia;4) Opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii;5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań;6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do swz). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jn.:KWALIFIKACJE ZAWODOWE OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIAWykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami, która/które skieruje do realizacji zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą dla danej części zamówienia (odpowiednio do części na którą/które składa ofertę) tj. specjalistów, którzy posiadają następujące kwalifikacje i doświadczenie:1. Część 1. Terapia pedagogicznakwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U.2023 poz.2102):1) jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku:a) pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przygotowanie pedagogiczneluba) pedagogika specjalna w zakresie innym niż określony w lit. a i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,lubc) na którym jest realizowane wyłącznie kształcenie przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela w zakresie: wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, i posiada przygotowanie pedagogicznelub pedagogiki korekcyjnej (terapii pedagogicznej), i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieckalub2) studia pierwszego i drugiego stopnia prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku innym niż pedagogika specjalna, w zakresie:a) wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, i posiada przygotowanie pedagogiczne,lubb) pedagogiki korekcyjnej (terapii pedagogicznej), i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,lub3) studia pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia,lub4) studia drugiego stopnia prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku pedagogika specjalna, na podstawie § 39 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów, w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przygotowanie pedagogiczne,lub5) studia prowadzone zgodnie z przepisami obowiązującymi przed dniem 3 sierpnia 2019 r. na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna w zakresie:a) wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przygotowanie pedagogicznelubb) innym niż określony w lit. a i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka,lub6) studia prowadzone zgodnie z przepisami obowiązującymi przed dniem 3 sierpnia 2019 r. w zakresie terapii pedagogicznej i posiada przygotowanie pedagogiczne.Ponadto:7) co najmniej 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;8) niniejsza osoba nie może być wpisana do Rejestru Sprawców Przestępstw na tle seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 560).2. Część 2. – 3. – Indywidualne zajęcia Terapia rękikwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U.2023 poz.2102):1) jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku:a) pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przygotowanie pedagogicznelubb) pedagogika specjalna w zakresie innym niż określony w lit. a i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,lubc) na którym jest realizowane wyłącznie kształcenie przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela w zakresie:- wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, i posiada przygotowanie pedagogiczne lub- pedagogiki korekcyjnej (terapii pedagogicznej), i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieckalub2) studia pierwszego i drugiego stopnia prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku innym niż pedagogika specjalna, w zakresie:a) wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, i posiada przygotowanie pedagogiczne,lubb) pedagogiki korekcyjnej (terapii pedagogicznej), i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,lub3) studia pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia,lub4) studia drugiego stopnia prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku pedagogika specjalna, na podstawie § 39 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów, w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przygotowanie pedagogiczne,lub5) studia prowadzone zgodnie z przepisami obowiązującymi przed dniem 3 sierpnia 2019 r. na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna w zakresie:a) wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przygotowanie pedagogicznelubb) innym niż określony w lit. a i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka,lub6) studia prowadzone zgodnie z przepisami obowiązującymi przed dniem 3 sierpnia 2019 r. w zakresie terapii pedagogicznej i posiada przygotowanie pedagogiczne.7) kurs z zakresu terapii ręki uprawniający do samodzielnego prowadzenia zajęć trwający co najmniej 16 godzin;Ponadto:8) co najmniej 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu terapii ręki;9) niniejsza osoba nie może być wpisana do Rejestru Sprawców Przestępstw na tle seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 560).3. Część 4. – Zajęcia z psychologiem dla dziecka i jego rodzinykwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz.2102):1) jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku psychologia,2) studia pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia:a) na kierunku lub w zakresie innym niż określone w pkt 1 i 2 i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieckalubb) na kierunku psychologia w zakresie odpowiadającym prowadzonym zajęciom i posiada przygotowanie pedagogiczne,3) studia pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z przepisami obowiązującymi przed dniem 3 sierpnia 2019 r. na kierunku psychologia w zakresie:a) wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przygotowanie pedagogicznelubb) innym niż określony w lit. a i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.Ponadto:5) co najmniej 70-godzinne doświadczenie w prowadzeniu terapii psychologicznej dla dzieci do 12 roku życia:6) niniejsza osoba nie może być wpisana do Rejestru Sprawców Przestępstw na tle seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 560).ze względu na ograniczoną ilość znaków cd. informacji dot. warunków udziału w postępowaniu umieszczono w polu: informacje dodatkowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN „ZA ŻYCIEM” NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE”- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
Dodano: 2024-06-10 - REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN „ZA ŻYCIEM” NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE
Dodano: 2024-03-12 - REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN „ZA ŻYCIEM” NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE
Dodano: 2024-02-01 - REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN „ZA ŻYCIEM” NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE
Dodano: 2024-01-22 - REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN „ZA ŻYCIEM” NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE
Dodano: 2024-01-22 - Opracowanie, przeprowadzenie szkoleń oraz warsztatów z testowej wersji Platformy „Cudzoziemiec”
Dodano: 2024-01-06 - Opracow, przeprowadz szkoleń oraz warsztat z test wersji Platf powstałej w wyniku realiz projektu B+R "Badanie dopasow efektów kształc w polsk syst oświaty do przyszł potrzeb rynku pracy”.
Dodano: 2024-01-06 - Opracow, przeprowadz szkoleń oraz warsztat z test wersji Platf powstałej w wyniku realiz projektu B+R "Badanie dopasow efektów kształc w polsk syst oświaty do przyszł potrzeb rynku pracy”.
Dodano: 2023-11-30 - Realizacja specjalistycznych zajęć logopedycznych z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, w ramach zadań WOKRO na terenie Jaworzna
Dodano: 2023-09-21 - Opracowanie, przeprowadzenie szkoleń oraz warsztatów z testowej wersji Platformy „Cudzoziemiec”
Dodano: 2023-09-19