Przetargi.pl
Opracowanie, przeprowadzenie szkoleń oraz warsztatów z testowej wersji Platformy „Cudzoziemiec”

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG ogłasza przetarg

  • Adres: 40-189 Katowice, Leopolda 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
    Leopolda 31
    40-189 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 386888354
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibemag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie, przeprowadzenie szkoleń oraz warsztatów z testowej wersji Platformy „Cudzoziemiec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, przeprowadzenie szkoleń oraz warsztatów z testowej wersji Platformy „Cudzoziemiec”, powstałej jako wynik realizacji wskazanego projektu B+R, dla docelowej grupy fokusowej. Przygotowanie rekomendacji dla dalszych etapów projektu, po przeprowadzonych testach rozwiązania, z zagadnieniami do doskonalenia.Zamówienie podzielone jest na trzy etapy:ETAP 1:Przygotowanie planu warsztatów i szkoleń do testowej wersji Platformy z zakresu funkcjonowania systemu z uwzględnieniem:a) oczekiwanych efektów transferu kompetencji (wiedza do nabycia przez uczestników POC),b) grup interesariuszy do przeszkolenia,c) zakresu tematycznego szkoleń,d) formuły realizacji (wykłady, warsztaty, ćwiczenia),e) wyboru kluczowych zagadnień do poruszenia podczas szkolenia nt. wdrażanej wersji testowej Platformy,f) zdefiniowania zakresu raportu końcowego po przeprowadzeniu szkoleń do testowej wersji Platformy.Produkt:Opracowane założenia oraz podejścia do szkoleń i warsztatów dla uczestników szkolenia z testowej wersji Platformy. Wysokopoziomowy plan warsztatów i szkoleń spełniający ww. kryteria.ETAP 2:Przygotowanie ramowych materiałów do warsztatów i szkoleń na podstawie wywiadów, dokumentacji oraz dostarczonych makiet Platformy (UX i Responsive Web Design): a) przegląd powstałej dokumentacji,b) przegląd makiet Platformy (UX i Responsive Web Design),c) identyfikacja kluczowych obszarów tematycznych do przeprowadzenia testowych szkoleń dla użytkowników,d) wywiad projektowy,e) opracowanie ankiety dla uczestników.Produkt:Raport z przeprowadzonych prac w etapie 2ETAP 3:Przeprowadzenie testowego szkolenia z testowej wersji Platformy dla zdefiniowanej grupy fokusowej oraz opracowanie raportu podsumowującego z rekomendacjami do uwzględnienia w dalszych pracach rozwojowych:a) opracowanie szczegółowego planu z uwzględnieniem: grupy uczestników, terminów, formy warsztatów i szkoleń,b) opracowanie materiałów szkoleniowych, c) raport z przeprowadzonych testów dla opracowanej Platformy w wyniku przeprowadzonego testowego szkolenia Produkt:Szczegółowy plan szkoleń i warsztatów dla użytkowników biorących udział w POC. Opracowane materiały do przeprowadzenia szkolenia. Raport z szkolenia testowej wersji Platformy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w Postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:1.1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Wykonawca wykonujący pozaszkolne formy edukacji np. w zakresie PKD 85.59B.1.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy1.3. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy1.4. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty.Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej:- usługi w zakresie wdrożeń w obszarze wizualizacji danych statystycznych i budowania zaawansowanej analityki w projektach na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 tyś. zł netto,- usługi z zakresu zarządzania systemowego zgodnie z normami ISO serii 27701, 27001, 22301w projektach na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 tyś. zł netto.b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, jak niżej:- 2 ekspertów z co najmniej 10 letnim doświadczeniem we wdrażaniu projektów IT o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tyś. zł netto,- 2 ekspertów z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w szkoleniu pracowników sektora publicznego- 1 ekspert z co najmniej 2 letnim doświadczeniem z obszaru znajomości SFIA, potwierdzone certyfikatem SFIA Foundation Certificate (lub równoważnym)- 2 ekspertów z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w zarządzaniu ładem korporacyjnym (IT Governance) potiwerdzone certyfikatem COBIT5 (lub równoważnym)- 1 ekspert w zakresie posługiwania się metodyką IT Lean, potwierdzonego certyfikatem Black Belt (lub równoważnym),- 1 ekspert, który realizował funkcję niezależnego eksperta w ocenianiu projektów w sektorze publicznymW każdym miejscu, w którym zostało wskazanie normy, zamawiający wymaga zaproponowania z użyciem rozwiązań równoważnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach