Przetargi.pl
Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych”

SĄD REJONOWY W CIESZYNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Garncarska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334794666
  • Data zamieszczenia: 2023-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W CIESZYNIE
    Garncarska
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 334794666
    REGON: 001102932
  • Adres strony internetowej zamawiającego: cieszyn.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia wadium zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 10 ustawy PZP2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie, o której mowa w art. 97 ust. 7 pkt ustawy PZP. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 98 ustawy PZP.3) Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:• W pieniądzu,• w gwarancjach bankowych,• w gwarancjach ubezpieczeniowych,• w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4) Zamawiający ustala wysokość wadium na kwotę 5.000zł (pięć tysięcy złotych 00/100).Wadium, o którym mowa w art. 97 ust. 7 pkt 1 Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 88 1130 1017 0021 1000 4290 0004
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z rozdziałem VI SWZ1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie przepisów ustawy (art.108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy PZP).1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art.7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 poz. 835 ze zm.)1.3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 110 i 111 ustawy Pzp.2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunkuw powyższym zakresie2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2.3 Zdolności zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat lub należycie wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie wykonywania usług utrzymania czystości i porządku w obiekcie (lub obiektach) użyteczności publicznej, obejmujące usługi zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku (budynków), świadczone w co najmniej w dwóch obiektach objętych jedną usługą, o wartościnie mniej niż 300.000,00 zł brutto każda Za obiekt użyteczności publicznej uważa się budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażeróww transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny; zgodnie z treścią § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225 z późn. zm),2.4. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 350.000,00 zł, dla jednej i wszystkich szkód.3. Wykonawca winien samodzielnie spełnić warunki udziału w postępowaniu.4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeńi dokumentów złożonych przez Wykonawcę, o których mowa w rozdziale VII SWZ5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w Rozdziale VII 7, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 107 ustawy PZP, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 108 i/lub 109 ustawy.6. Zgodnie z art.110 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach