Przetargi.pl
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA SIEDZIBY NOSPR

Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia ogłasza przetarg

  • Adres: 40-202 Katowice, Wojciecha Kilara 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 48 32 73 25 300
  • Data zamieszczenia: 2024-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia
    Wojciecha Kilara 1
    40-202 Katowice, woj. śląskie
    tel. 48 32 73 25 300
    REGON: 240260206
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA SIEDZIBY NOSPR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres usługi obejmuje sprzątanie strefy publicznej oraz pracowniczej NOSPR; dwóch sal koncertowych, pokoi biurowych, garderób muzyków, pokoi gościnnych, sal ćwiczeń i prób, foyer, korytarzy, ciągów komunikacyjnych, schodów, wind, toalet, pomieszczeń technicznych, zaplecza estrady, parkingu podziemnego, bufetu pracowniczego w zakresie opisanym poniżej. Usługa sprzątania dotyczy wszystkich imprez organizowanych przez NOSPR oraz innych wydarzeń Przeprowadzanych przez zewnętrzne podmioty na terenie siedziby Zamawiającego. 2. Wykonawca skieruje do realizacji usługi 17 osób (należy rozumieć jako 17 pełnych etatów): - 14 pracowników skierowanych do sprzątania - 2 pracowników gospodarczych - 1 pracownika pełniącego funkcję kierownika/koordynatora zespołu Osoby niekarane, zatrudnione na umowę o pracę. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia do wglądu kopii zawartych umów. Dopuszcza się zatrudnienie większej liczby osób w niepełnym wymiarze czasu pracy pod warunkiem, że każdy z nich będzie zatrudniony co najmniej na ½ etatu a łączna liczba pełnych etatów nie będzie mniejsza niż 17. Osoby zatrudnione jako pracownicy gospodarczy muszą posiadać uprawniania SEP do 1 kV oraz uprawnienia do pracy na wysokościach (wymagane przy utrzymywaniu czystości balkonów na sali koncertowej i innych prac). Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia do wglądu kopii posiadanych przez pracowników gospodarczych uprawnień SEP oraz kopii zaświadczeń o badaniach wysokościowych. Pracownicy gospodarczy będą zatrudnieni w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowy harmonogram czasu pracy będzie ustalony z Zamawiającym. Osoba koordynatora/kierownika będzie zatrudniona w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowy harmonogram czasu pracy będzie ustalony z Zamawiającym. Koordynator/kierownik będzie ściśle współpracować z wskazanymi przez Zamawiającego osobami w zakresie zlecania, koordynowania i nadzoru prac. Kierownik/koordynator będzie przebywać w obiekcie 8 godzin dziennie, po ustaleniu z Zamawiającym, na której zmianie będzie najbardziej potrzebny. Może brać czynny udział w wykonywaniu usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał_ nr_3 _ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 97 ust. 5 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 11 lipca 2024 r. do godz. 12:00.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) w pieniądzu,b) w gwarancjach bankowych,c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego:Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicachnr rachunku: 53 1130 1091 0003 9112 5320 0001z adnotacją: NOSPR/4/2024 wadium w postępowaniu „USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA SIEDZIBY NOSPR”:5. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem są usługi sprzątania pomieszczeń biurowych przez okres co najmniej 6 miesięcy (każda) o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych brutto każda.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia należy wykazać pełne spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wykonania usług przez co najmniej jednego z uczestników konsorcjum albo, w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia [nie ma wykonanych usług] polega na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi wykazać zrealizowanie wymaganych usług samodzielnie.Każda ze wskazanych usług winna trwać nie krócej niż 6 miesięcy (w ramach jednej umowy lub w ramach umowy, której okres trwania został wydłużony aneksem, lub w ramach kilku następujących po sobie umów, przy czym – pomiędzy tymi umowami nie może być żadnej przerwy); każda ze wskazanych usług winna obejmować wartość nie mniejszą niż 500.000,00 złotych brutto.W przypadku usług ciągłych lub okresowych – powyższy okres (6 miesięcy) oraz wartość (500.000,00 złotych brutto) muszą być spełnione przez dotychczas zrealizowane części usług.Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o:Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuWzór załącznika stanowi Załącznik nr 1B do SWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach