4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 44121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
- Data zamieszczenia: 2017-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Gen. Andersa 47
44121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 261111371, fax. 261111232
REGON: 24076379800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.4wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich - w podziale na 2 zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i wyrobów mleczarskich - w podziale na 2 zadania: ZADANIE nr 1: Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich do m. Gliwice.ZADANIE nr 2: Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich do m. Bielsko-Biała. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: formularz cenowy dla zadania 1 - załącznik nr 3; formularz cenowy dla zadania 2 -załącznik nr 4; opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 i 2 – załącznik 5. Dodatkowe wymagania:Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać stosowne pozwolenie do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2014 r. W przypadku realizacji zamówienia z wykorzystaniem osób nie posiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkował będzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego. Użytkowanie na terenie obiektu urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiającego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania wniosków dotyczących składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca po uzgodnieniu z Komendantem 4 WOG, odpowiedzialnym za ochronę kompleksu w którym usługa będzie realizowana, umożliwi dokonanie przeszkolenia całego personelu odpowiedzialnego za realizację zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone odpowiedzialne za nadzór nad systemem przepustkowym oraz systemem ochrony kompleksu. Powyższe wymaganie dotyczy również osób zgłaszanych jako dodatkowe w trakcie realizacji zamówienia. W związku z powyższym zgłoszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyć się z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą:- formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ,- formularz cenowy (stosownie do zadania) - załączniki nr 3, 4 do SIWZ,- pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 7 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie – nabiał.
Dodano: 2024-05-21 - Sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Blachowni.
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 3 w Czechowicach -Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-25 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Juliusza Słowackiego w Czechowicach -Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Ignacego Łukasiewicza w Czechowicach -Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-16 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły nr 2 im. Powstańców Świętych w Ligocie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-09 - „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki mieszczącej się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Czechowicach-Dziedzicach w 2024 r.”
Dodano: 2024-02-07 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. ks. Józefa Londzina w Zabrzegu w 2024 r.
Dodano: 2024-02-03 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 10 w Czechowicach Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-03 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 8 im. Janusza Kusocińskiego w Czechowicach Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-01