Przetargi.pl
usługa udzielenia długoterminowego kredytu w wysokości 2 200 000,00 zł. (słownie: dwa miliony dwieście tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jasienica

Gmina Jasienica ogłasza przetarg

  • Adres: 43-385 Jasienica, Jasienica 159
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8152451
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasienica
    Jasienica 159 159
    43-385 Jasienica, woj. śląskie
    tel. 033 8152451
    REGON: 00053726600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa udzielenia długoterminowego kredytu w wysokości 2 200 000,00 zł. (słownie: dwa miliony dwieście tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jasienica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa udzielenia długoterminowego kredytu w wysokości 2 200 000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jasienica. 1. Formę zabezpieczenia spłaty kredytu długoterminowego stanowi weksel własny IN BLANCO wraz z deklaracją wekslową lub poddanie się egzekucji bankowej. 2. Kwota kredytu zostanie przelane na rachunek bieżący gminy Nr 87 8117 0003 0000 0101 2000 0010 BS w Jasienicy, 3. Harmonogram spłaty kredytu Rok termin spłaty Kwota do spłaty w zł. 2010 do 30 września 2010r. 550 000 2011 do 30 września 2011r. 550 000 2012 do 30 września 2012r. 550 000 2013 do 30 września 2013r. 550 000 4. Termin uruchomienia kredytu: jednorazowo w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, przelewem na rachunek zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Jasienicy nr rachunku: 87 8117 0003 0000 0101 2000 0010. 5. Karencja w spłacie pierwszej raty kapitałowej do dnia 30 września 2010r. 6. Naliczanie odsetek od faktycznego stanu zadłużenia. 7. Zamawiający nie dopuszcza pobierania dodatkowych opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu oraz wcześniejszej jego spłaty. 8. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty powiększoną o stałą marże Banku. 9. Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, a ich spłata dokonywana będzie ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego (pierwsza spłata odsetek od stycznia 2010r.); Płatności odsetkowe będą realizowane z dołu, na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek. 10. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku. 11. Ewentualna jednorazowa prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 13. Do obliczenia ceny kredytu należy przyjąć - WIBOR 1M obowiązujący w dniu 15.12.2009r. 14. Do obliczenia odsetek należy przyjąć kalendarz rzeczywisty, tj. 365 dni, w roku przestępnym 366 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów o których mowa niżej, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oferta zawierające aktualne i wszystkie dokumenty wymienione niżej uznana zostanie za spełniającą wymagane warunki. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (formularz nr 1) należy dołączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przetargowym określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp (formularz nr 2A), 3) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy PzP (formularz nr 2B) 4) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 1 i 3 składa każdy z Wykonawców. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 3. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach