Przetargi.pl
Usługa szkoleniowa:Pozyskiwanie i wydatkowanie funduszy unijnych

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. F. Chopina 16A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7880065 , fax. 017 7880069
  • Data zamieszczenia: 2010-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
    ul. F. Chopina 16A 16A
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7880065, fax. 017 7880069
    REGON: 83046686500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkoleniowa:Pozyskiwanie i wydatkowanie funduszy unijnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia Pozyskiwanie i wydatkowanie funduszy unijnych dla 30 osób bezrobotnych/ poszukujących pracy w 2 grupach po 15 osób - Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80500000-9- usługi szkoleniowe. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne/poszukujące pracy skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, z wykształceniem min. średnim, posiadające umiejętność obsługi komputera oraz nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy na stanowisku związanym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 3.Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę oraz praktyczne umiejętności pozyskiwania i wydatkowania środków finansowych z funduszy unijnych. 4.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216). Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 150 godzin zegarowych dla każdej grupy. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 6.Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy), nie mniej niż 7 godzin zegarowych dziennie. Szkolenie powinno być zrealizowane w ciągu 20 dni szkoleniowych dla każdej grupy. Zajęcia odbywają się dla wszystkich uczestników tej samej grupy jednocześnie i prowadzone są przez tego samego wykładowcę. 7.Program szkolenia winien zawierać co najmniej następujące bloki tematyczne: wprowadzenie do funduszy unijnych, fundusze strukturalne 2007-2013, zasady wdrażania funduszy- kwalifikowalność kosztów, przygotowanie wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami, biznes plan i studium wykonalności projektu, analiza finansowa w biznes planie, rodzaj finansowania inwestycji oraz aspekty finansowe w dokumentacji do programów UE, sporządzanie wniosków o płatność, rozliczenie projektu-wydatkowanie środków. 8.Wymagany termin realizacji: grupa I-rozpoczęcie i zakończenie październik 2010r., grupa II-rozpoczęcie i zakończenie listopad 2010r.. 9.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze, samodzielne stanowisko komputerowe wraz z zainstalowanym pakietem biurowym (typu MS Office lub innym równoważnym) oraz z dostępem do sieci Internet, zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, catering w postaci: napoje gorące i zimne, kanapki, ciastka (dzienna stawka 10,00 zł na osobę). 12.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne oraz piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 13.W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz z Mielca (parking ul. Księdza Arczewskiego) na szkolenie (miejsce odbywania zajęć praktycznych i teoretycznych) i z miejsca szkolenia do Mielca, przy czym łączny czas dojazdu nie może przekraczać 3 godzin. Wykonawca zapewnia odrębny środek transportu przeznaczony wyłącznie dla uczestników szkolenia. 14.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: KWALIFIKACJE i DOŚWIADCZENIE KADRY DYDAKTYCZNEJ
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach