Przetargi.pl
Usługa szkoleniowa w zakresie Operator koparkoładowarki kl. III, poszerzony o zajęcia z aktywizacji zawodowej i obsługi komputera w zakresie wyszukiwania ofert pracy i Internetu dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Bartoszyce. Postępowanie oznaczone ZP-BW-254-4/10

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Grota Roweckiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7626221 w. 34 , fax. 089 7625318
  • Data zamieszczenia: 2010-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Grota Roweckiego 1 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7626221 w. 34, fax. 089 7625318
    REGON: 51093016400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkoleniowa w zakresie Operator koparkoładowarki kl. III, poszerzony o zajęcia z aktywizacji zawodowej i obsługi komputera w zakresie wyszukiwania ofert pracy i Internetu dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Bartoszyce. Postępowanie oznaczone ZP-BW-254-4/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa szkoleniowa w zakresie Operator koparkoładowarki kl. III, poszerzony o zajęcia z aktywizacji zawodowej i obsługi komputera w zakresie wyszukiwania ofert pracy i Internetu dla 20 osób bezrobotnych, realizowana w ramach projektu Z Nami łatwiej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Przedmiotowe szkolenie zostanie przez Wykonawcę przeprowadzone na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Szkolenie zostanie przeprowadzone w trybie minimum 30 godzin tygodniowo, w zakresie 6-8 godzin dziennie od poniedziałku do piatku w godzinach od 8.00 do 16.00. Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Każdy uczestnik szkolenia nieposiadający minimum miesięcznego stażu pracy w obsłudze techniczno-eksploatacyjnej maszyn, musi dodatkowo odbyć 26 godzin praktyki. Dodatkowo w programie szkolenia należy uwzględnić blok aktywizująco-doradczy w wymiarze 15 godzin (w tym 5 godzin zajęć z zakresu obsługi komputera i Internetu). Szkolenie musi zakończyć się egzaminem państwowym oraz wydaniem książeczki operatora uprawniającej do obsługi koparkoładowarek kl. III dla osób, które zdały egzamin z wynikiem pozytywnym, wydaniem stosowanego zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejetności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216), wydaniem certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu, opatrzonego nazwą projektu. Termin wykonania zamówienia: II - III kw. 2010r. Dla realizacji szkolenia Wykonawca zapewni i pokryje koszty: sali wykładowej dla celów realizacji szkolenia w zakresie teoretycznym, do realizaci zajęć praktycznych min. 2 koparkoładowarki, do ralizacji zajęć komputerowych - Wykonawca zapewni salę wykładową o powieszchni zapewniającej osobom szkolonym możliwość pracy indywidualnej, a także osobne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, wyżywienie przez cały okres szkolenia dla wszystkich kursantów obejmujące śniadanie, obiad (dwudaniowy) i kolację, zakwaterowanie przez cały okres szkolenia dla wszystkich kursantów, roboczą odzież ochronną dla uczestników zajęć praktycznych, jak rownież inne wyposażenie, niezbędne dla prowadzenia tych zajęć ze względu na właściwe normy i przepisy prawa. Wykonawca zapewnia przewóz uczestników szkolenia z miejsca szkolenia teoretycznego w miejsce prowadzenia zajęć praktycznych, w przypadku, gdy w czasie tego samego dnia szkoleniowego przewidziane jest prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych w dwóch różnych miejscach. Każdy uczestni szkolenia otrzyma na własność materiały szkoleniowe, w tym: merytoryczną treść szkolenia utrwaloną w formie papierowej, artykuły piśmiennicze, w tym co najmniej jeden blok papierowy fromatu A4, dlugopis.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bartoszyce.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach