Przetargi.pl
Usługa szkoleniowa w ramach realizacji PO KL

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-709 Malanów, ul. Turecka 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2892027 , fax. 063 2892027
  • Data zamieszczenia: 2010-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malanowie
    ul. Turecka 16 16
    62-709 Malanów, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2892027, fax. 063 2892027
    REGON: 00373059000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkoleniowa w ramach realizacji PO KL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w ramach realizacji PO KL Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 nazwa projektu Wystarczy chcieć-aktywizacja społeczno-zawodowa na terenie gmin Powiatu Tureckiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Grupa docelowa 86 beneficjentów z podziałem na grupy , każdy może uczestniczyć w więcej niż jednym dowolnie wybranych przez siebie szkoleniu ( kursie) zawodowym. Zakres szkoleń: 1. Szkolenie (kurs) Spawacza -czas trwania około 80 godz. w tym część teoretyczna i praktyczna. Uzyskanie uprawnień spawacza. Grupa szkoleniowa 5 osób. 2. Szkolenie (kurs) Obsługi wózków widłowych -czas trwania około 80 godz. w tym część teoretyczna i praktyczna. Uzyskanie uprawnień dających prawo do kierowania wózkiem. Grupa szkoleniowa 10 osób. 3. Szkolenie (kurs) Obsługi koparko-ładowarki -czas trwania około 80 godz. w tym część teoretyczna i praktyczna. Uzyskanie uprawnień do obsługi koparko-ładowarki. Grupa szkoleniowa 8 osób 4. Szkolenie (kurs) Kosmetyczno- fryzjerski -czas trwania około 80 godz. w tym część teoretyczna i praktyczna (strzyżenie, farbowanie, czesanie włosów, układanie fryzur, pielęgnacja włosów, ocena i analiza stanu skóry, dobór kosmetyków, makijaż, proste zabiegi kosmetyczne, pielęgnacja dłoni i paznokci). Grupa szkoleniowa 16 osób 5. Szkolenie (kurs) Komputerowy -czas trwania około 40 godz. w tym część teoretyczna i praktyczna. Kurs przeznaczony dla osób zainteresowanych pracą w biurach. (obsługa komputera, wprowadzenie do systemu Windows, drukowanie, edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, prezentacje, nagrywanie CD, DVD, odtwarzanie multimediów, PDF krator, antywirus, przeglądarki grafiki, internet, poczta elektroniczna, obsługa urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, pamięć masowa, aparat cyfrowy, kamera cyfrowa, mikrofon) Grupa szkoleniowa 10 osób. 6. Szkolenie (kurs) Opiekunka domowa -czas trwania około 40 godz. w tym część teoretyczna i praktyczna (zapoznanie uczestników kursu z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi starości i niepełnosprawności, higiena osób starszych i niepełnosprawnych, technika w wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych, choroby wieku starczego, pierwsza pomoc w stanach nagłych). Grupa szkoleniowa 5 osób. 7. Szkolenie (kurs) Gastronomiczny -czas trwania około 80 godz. w tym część teoretyczna i praktyczna. Opanowanie przez uczestników kursu podstawowych czynności niezbędnych do wykonania zawodu kucharza małej gastronomii lub samodzielnego prowadzenia punktu gastronomicznego. Grupa szkoleniowa 38 osób (z podziałem na dwie grupy o stopniu podstawowy i zaawansowanym). 8. Szkolenie (kurs) Wsparcie psychologiczne -czas trwania około 40 godz. dla 86 beneficjentów (komunikacja interpersonalna - techniki komunikacji, samoocena i poczucie własnej wartości, człowiek w życiu osobistym i zawodowym, rynek pracy i poruszanie się po nim, rozmowa kwalifikacyjna- sposoby prowadzenia, radzenie sobie ze stresem, sztuka udanych negocjacji) Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1.Zorganizowanie i opłacenie badań lekarskich, książeczek zdrowia niezbędnych do nabycia uprawnień przez uczestników szkoleń. 2.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, 3.Przeprowadzenie i załatwienie formalności związanych z egzaminem, wydanie zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach, 4.Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych , 5.Oznakowanie materiałów szkoleniowych , prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych Projektu, materiałów promujących , które Zamawiający wcześniej dostarczy. 6.Zapewnienie uczestnikom szkolenia wyżywienia: obiad ( ciepły posiłek) w połowie zajęć oraz serwis kawowy ( kawa, herbata, suche ciastka), woda mineralna w przerwach. 7. Zwrot dojeżdżającym uczestnikom na szkolenie kosztów dojazdu, (dojazd dla uczestników z terenu powiatu wyceniany po kosztach przejazdu transportem publicznym) 8.Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia, 9.Dostarczenie osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia, które przygotuje Zamawiający i przekaże Wykonawcy odpowiednio wcześniej, 10.Przeprowadzenie zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 11.Szkolenia będą się odbywały w co najmniej ośmiu grupach. Wielkość grup, harmonogram i program szkoleń oraz miejsce dla poszczególnej grupy szkoleniowych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8 000, słownie: osiem tysięcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach