Przetargi.pl
Usługa szkolenia zawodowego pod nazwą Stolarz galanterii drzewnej

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 520-30-78 , fax. 0-87 520-27-46
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
    ul. Armii Krajowej 30 30
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 520-30-78, fax. 0-87 520-27-46
    REGON: 51093402100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olecko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkolenia zawodowego pod nazwą Stolarz galanterii drzewnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego pod nazwą Stolarz galanterii drzewnej dla 10 osób, posiadających status osoby bezrobotnej. 2. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych, przygotowujących do pracy w charakterze stolarza galanterii drzewnej. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 150 godzin zegarowych, obejmujących 16 godzin zajęć teoretycznych i 134 godz. zajęć praktycznych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 4. Program szkolenia powinien umożliwić uzyskanie teoretycznych i praktycznych umiejętności, przygotowujących do pracy w charakterze stolarza galanterii drzewnej. 5. Część teoretyczna szkolenia powinna obejmować następujące zagadnienia: a) zagadnienia bhp, ppoż. i prawo pracy - 8 godzin, w tym: - regulacje prawne z zakresu ochrony pracy, z uwzględnieniem przepisów związanych z wykonywaną pracą, - zagrożenia czynnikami występującymi w procesach pracy oraz zasady i metody likwidacji lub ograniczania oddziaływania tych czynników na pracowników - z uwzględnieniem zmian w technologii, organizacji pracy i stanowisk pracy, stosowania środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, wprowadzenia nowych urządzeń, sprzętu i narzędzi pracy, - zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń, w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku, - okoliczności i przyczyny charakterystycznych dla wykonywanej pracy wypadków przy pracy oraz związana z nimi profilaktyka; b) rysunek zawodowy - 2 godziny, w tym: - linie rysunkowe, podziałki, - rzutowanie prostokątne, - przekroje techniczne, - oznaczenia graficzne i wymiarowanie; c) technologia z maszynoznawstwem - 5 godzin, w tym: - wiadomości ogólne, - wymagania techniczno-użytkowe i estetyczne mebli, - zasady skrawania oraz rodzaje powierzchni i ich zastosowanie, - maszynowa obróbka, - klejenie, - wykańczanie powierzchni, - montaż mebli, - organizacja procesów technologicznych i stanowisk pracy, - kontrola jakości produkcji, - wybrane obrabiarki stosowane w przemyśle meblarskim, - wybrane urządzenia stosowane w przemyśle meblarskim. d) materiałoznawstwo - 1 godzina, w tym: - właściwości drewna, - materiały drzewne, - kleje naturalne i syntetyczne stosowane w meblarstwie, - materiały służące do wykańczania powierzchni mebli. 6. Podczas realizacji zajęć praktycznych osoby bezrobotne powinny uzyskać m.in. umiejętności praktyczne w zakresie: a) obsługi prostych urządzeń stolarskich typu: pilarka wdłużna, pilarka poprzeczna (kapówka), frezarka dolnowrzecionowa, wiertarka wielowrzecionowa. b) klasyfikacji i podziału materiału na prasach oraz optymalizerkach automatycznych (kreskowanie jakościowe). 6. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 ze zm). 7. Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny zostać zrealizowane na terenie zakładu Z.P.U PRAWDA Spółka z o.o., ul. Gołdapska 33, 19-400 Olecko. 8. Zajęcia powinny odbywać się w okresie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 730 do 1500. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi, b) ubezpieczenia, osób wskazanych przez Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Zamawiający dokona refundacji poniesionych kosztów za ubezpieczenie osób szkolonych na podstawie kserokopii polisy ubezpieczeniowej i wystawionej przez wykonawcę faktury/rachunku. c) zapewnienia niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia adekwatnych do treści szkolenia, umożliwiających prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego tj. co najmniej jeden podręcznik związany z tematyką szkolenia, notatnik formatu A4 zawierający co najmniej 50 kartek, 1 długopis, 1 zakreślacz, 1 teczka. Materiały szkoleniowe i dydaktyczne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia, d) sprawdzania efektów szkolenia, e) sprawowania nadzoru wewnętrznego nad szkoleniem, służącemu podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, f) zapewnienia odzieży ochronnej dla każdego uczestnika szkolenia tj. co najmniej spodnie, koszulka, obuwie robocze, czapka. Odzież ochronna powinna być przekazana każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będzie stanowiła po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia, g) zapewnienia podczas realizacji zajęć praktycznych w zależności od potrzeb rękawic ochronnych, h) zapewnienia do realizacji zajęć praktycznych niezbędnych materiałów, i) zapewnienia uczestnikom szkolenia poczęstunku (kawa, herbata, cukier, woda) w trakcie trwania przerw, podczas realizacji zajęć, 11. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte wiadomości i umiejętności praktyczne. 12. Po ukończonym szkoleniu wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: a) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pn. Stolarz galanterii drzewnej, zawierające, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. W przypadku wydawania zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) należy dołączyć do niego suplement zawierający informacje odnośnie okresu trwania szkolenia, tematów i wymiaru godzin zajęć edukacyjnych, numer z rejestru zaświadczenia do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olecko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach