Przetargi.pl
Usługa szkolenia zawodowego pod nazwą Profesjonalna sekretarka z językiem obcym

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 520-30-78 , fax. 0-87 520-27-46
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
    ul. Armii Krajowej 30 30
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 520-30-78, fax. 0-87 520-27-46
    REGON: 51093402100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olecko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkolenia zawodowego pod nazwą Profesjonalna sekretarka z językiem obcym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Profesjonalna sekretarka z językiem obcym, realizowanego w ramach projektu Kierunek praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 10 osób, posiadających status osoby bezrobotnej. 2. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu sekretarki. Moduł językowy umożliwi uczestnikom szkolenia, posiadającym podstawową znajomość języka obcego posługiwanie się językiem rosyjskim albo angielskim w typowych sytuacjach życia codziennego i zawodowego. 3. W przypadku modułu językowego uczestnicy szkolenia zostaną podzieleni na dwie grupy językowe: a) I grupa językowa - język rosyjski - 4 osoby, b) II grupa językowa - język angielski - 6 osób. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany ilości osób w poszczególnych grupach językowych. 4. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 ze zm). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 150 godzin zegarowych, obejmujących zajęcia teoretyczne i praktyczne: w tym 80 godzin zegarowych zajęć z zakresu sekretarki oraz 70 godzin zegarowych zajęć z zakresu języka obcego. Wymagana podstawowa tematyka szkolenia: a) moduł obsługi sekretariatu (80 godzin zegarowych) obejmujący następujące zagadnienia: - organizacja pracy sekretariatu, - istota i obieg informacji, - zasady prowadzenia terminarza, - prowadzenie korespondencji, w tym układy graficzne pism, korespondencja przychodząca i wychodząca, - zasady sporządzania pism, protokoły, sprawozdania, notatki służbowe, - efektywne zarządzanie czasem, w tym organizacja czasu pracy, ochrona czasu pracy przełożonego, - formy i zasady sporządzania zaproszeń, - przygotowanie sali obrad i niezbędnych materiałów, - przechowywanie akt, - przepisy BHP i ppoż., - skuteczna komunikacja z przełożonymi i klientami, - zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej, - przyjmowanie interesantów, - kreowanie odpowiedniego wrażenia i klimatu rozmowy z klientem, - profesjonalna autoprezentacja, w tym wpływ kultury osobistej sekretarki na wizerunek firmy - obsługa komputera oraz nowoczesnych urządzeń biurowych: pakiet biurowy, w tym edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, obsługa poczty elektronicznej, obsługa Internetu, rodzaje komunikacji komputerowej, praca w sieci lokalnej, w tym korzystanie z zasobów sieciowych, komunikacja w sieci lokalnej, obsługa urządzeń w tym m.in. telefax, kserokopiarka, skaner, dyktafon, urządzenie wielofunkcyjne. b) moduł języka obcego (70 godzin zegarowych). 6. Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu chyba, że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7. Zaleca się, aby zajęcia odbywały się w okresie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1600. 8. Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia powinny zostać zrealizowane na terenie miasta Olecko. 9. Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne powinien posiadać pomieszczenia sanitarne i socjalne, gwarantować naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi, b) ubezpieczenia, osób wskazanych przez Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Zamawiający dokona refundacji poniesionych kosztów za ubezpieczenie osób szkolonych na podstawie kserokopii polisy ubezpieczeniowej i wystawionej przez wykonawcę faktury/rachunku. c) zapewnienia niezbędnych materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia adekwatnych do treści szkolenia, umożliwiających prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego tj. co najmniej dwa podręczniki związane z tematyką szkolenia (tj. literatura obejmująca tematykę pracy sekretarki, literatura obejmująca tematykę języka obcego), notatnik formatu A4 zawierający co najmniej 50 kartek, 1 długopis, 1 zakreślacz, 1 teczka, segregator formatu A4, prezentacje i konspekty z przeprowadzonych wykładów w formie papierowej. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia, d) sprawdzania efektów szkolenia, e) sprawowania nadzoru wewnętrznego nad szkoleniem, służącemu podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, f) stosowania logowania materiałów szkoleniowych, wydanych dokumentów oraz oznakowania sal wykładowych logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z informacją o wspołfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego a także wizualizacją projektu w ramach, którego realizowane jest szkolenie, g) zapewnienia uczestnikom szkolenia poczęstunku (ciastka, kawa, herbata, cukier, woda) w trakcie trwania przerw, podczas realizacji zajęć, 11. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem, sprawdzającym nabyte wiadomości i umiejętności praktyczne. Egzamin może stanowić część programu szkolenia. 12. Po ukończonym szkoleniu wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: a) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pn. Profesjonalna sekretarka z językiem obcym, zawierające, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. W przypadku wydawania zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) należy dołączyć do niego suplement zawierający informacje odnośnie okresu trwania szkolenia, tematów i wymiaru godzin zajęć edukacyjnych, numer z rejestru zaświadczenia do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową, b) certyfikat o ukończeniu szkolenia pn. Profesjonalna sekretarka z językiem obcym z wizualizacją projektu Kierunek praca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olecko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach