Przetargi.pl
Usługa szkolenia zawodowego pod nazwą Operator sprzętu drogowego (operator narzędzi udarowych ręcznych wszystkie rodzaje zasilania oraz zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych kl. III wszystkie typy)

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 520-30-78 , fax. 0-87 520-27-46
  • Data zamieszczenia: 2013-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
    ul. Armii Krajowej 30 30
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 520-30-78, fax. 0-87 520-27-46
    REGON: 51093402100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olecko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkolenia zawodowego pod nazwą Operator sprzętu drogowego (operator narzędzi udarowych ręcznych wszystkie rodzaje zasilania oraz zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych kl. III wszystkie typy)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Operator sprzętu drogowego (operator narzędzi udarowych ręcznych wszystkie rodzaje zasilania oraz zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych kl. III wszystkie typy), realizowanego w ramach projektu Kierunek praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 10 osób, posiadających status osoby bezrobotnej. 2. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej oraz zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie obsługi narzędzi udarowych ręcznych oraz zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych. 3. Część teoretyczna szkolenia powinna obejmować zagadnienia z zakresu: 1) użytkowanie eksploatacyjne, 2) dokumentacja techniczna, 3) bezpieczeństwo i higiena pracy, 4) podstawy elektrotechniki, 5) budowa zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, 6) budowa narzędzi udarowych ręcznych, 7) technologia robót. 4. Część praktyczna szkolenia powinna obejmować naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. 5. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 ze zm). 6. Program nauczania powinien być zgodny z Wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263). 7. Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu chyba, że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 8. Zaleca się, aby zajęcia odbywały się w okresie od poniedziałku do soboty, w godzinach od 800 do 1600. 9. Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne powinien posiadać pomieszczenia sanitarne i socjalne, gwarantować naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi, b) ubezpieczenia, osób wskazanych przez Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Zamawiający dokona refundacji poniesionych kosztów za ubezpieczenie osób szkolonych na podstawie kserokopii polisy ubezpieczeniowej i wystawionej przez wykonawcę faktury/rachunku. c) zapewnienia niezbędnych materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia adekwatnych do treści szkolenia, umożliwiających prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego tj. co najmniej dwa podręczniki związane z tematyką szkolenia, notatnik formatu A4 zawierający co najmniej 50 kartek, 1 długopis, 1 zakreślacz, 1 teczka, segregator formatu A4. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia, d) sprawdzania efektów szkolenia, e) sprawowania nadzoru wewnętrznego nad szkoleniem, służącemu podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, f) stosowania logowania materiałów szkoleniowych, wydanych dokumentów oraz oznakowania sal wykładowych logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z informacją o wspołfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego a także wizualizacją projektu w ramach, którego realizowane jest szkolenie, g) zorganizowania - w przypadku realizacji szkolenia poza miastem Olecko - dowozu uczestników szkolenia z Olecka do miejsca odbywania zajęć i powrotu do Olecka w dniach, w których będą odbywały się zajęcia, z zastrzeżeniem pkt. h. Koszty z tym związane należy wliczyć w cenę szkolenia, h) zorganizowania - w przypadku realizacji szkolenia w znacznej odległości od miasta Olecko (powyżej 100 km) - zakwaterowania i całodziennego wyżywienia uczestnikom szkolenia oraz dowozu uczestników szkolenia z Olecka do miejsca realizacji szkolenia i powrotu. Koszty z tym związane należy wliczyć w cenę szkolenia. i) zapewnienia uczestnikom szkolenia poczęstunku (ciastka, kawa, herbata, cukier, woda) w trakcie trwania przerw, podczas realizacji zajęć, j) zapewnienia odzieży ochronnej (np. kaski ochronne, ochraniacze słuchu, rękawice ochronne, maski, okulary ochronne) na czas trwania zajęć praktycznych, 11. Szkolenie musi zakończyć się sprawdzianem przeprowadzonym przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem uczestników do egzaminu państwowego i z jego przeprowadzeniem - koszty należy ująć w cenie szkolenia. Egzamin może stanowić część programu szkolenia. 12. Po ukończonym szkoleniu wykonawca wyda uczestnikom szkolenia zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pn. Operator sprzętu drogowego (operator narzędzi udarowych ręcznych wszystkie rodzaje zasilania oraz zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych kl. III wszystkie typy), zawierające, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie z wizualizacją projektu Kierunek praca. W przypadku wydawania zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) należy dołączyć do niego suplement zawierający informacje odnośnie okresu trwania szkolenia, tematów i wymiaru godzin zajęć edukacyjnych, numer z rejestru zaświadczenia do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową. 13. Uczestnicy szkolenia, którzy uzyskają pozytywny wynik ze sprawdzianu - przeprowadzonego przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie - powinni otrzymać świadectwo i wpis do książeczki operatora maszyn roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olecko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach